Pozeral som ju na autobazari. Z predu to vypadalo tak, ako keby tam tá fuga nebola. Možno je to len zlou fotkou. No reálne by som si to auto preveril. Odporúčam pred kúpou zobrať a dať preveriť v servise, tiež prezrieť na diagnostike. Ja som tak z ceny dal dole pri kúpe 500euri. Samozrejme, servis som zvolil úplne inde aby sa majiteľ nemaľ šancu dohodnúť. Bol ustretový a šiel do toho s tým, že sme sa dopredu akurát dohodli na dni kedy pojdeme do servisu a asi koľko času to zaberie. Auto vypadá pekne a 209000km je tiež reálnych. Konečne nie auto, kde píšu, že má 80-90tisíc. To by som chcel vidieť kto kúpi diesel a za 5rokov dá len toľko km. Akurát pri tých km, by som ho riadne prešiel. Opticky všetko čo sa dá. Vizuálny stav motora, netesnosti, motor, prevodovka, podvozok, brzdy - hrúbka kotúčov, ručná brzda, čapy, stabilizátory, manžety atď. A tiež ak sa niekto vyzná stav turba. Lebo eventuálny repas turba nie je lacný špás a samotne servisné náklady na diesel sú vyššie ako na benzín. Čo sa mi nepáči, že je to typická vyblískaná bazárovka ešte aj s umytým motorom. Radšej špinavý motor vyutieraný handrou ako umytý
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Hľavne dobre prekontrolovať, lebo aj napriek tým km, ak, je o to auto starané a je v udržiavanom stave vydrží ešte mnoho km
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)