VECE caravan 2,2 DTi 16v elegance - rada
Moderátori: dulo, buci_vectra
- keo100
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 44
- Dátum registrácie: 29 Apr 2009, 13:45
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Michalovce
VECE caravan 2,2 DTi 16v elegance - rada
nazdar chalani . dlho som tu nebol lebo som moju staru vectru predal. teraz uvazujem nad VECE a neviem ci kupim dobre. jedna sa mi hlavne o tu automaticku prevodovku. je to dobra volba alebo radsej na manual? naco si mam davat pozor? http://opel-vectra-caravan.autobazar.eu ... 35175.html
viem co urcity ludia napisu ze skus pouzit hladat. prosim poradte bez zbytocnych sprav. dakujem.
viem co urcity ludia napisu ze skus pouzit hladat. prosim poradte bez zbytocnych sprav. dakujem.
Opel Vectra B 2,0 DTi 16V 130ps
- macil
- Admin
- Príspevky: 36856
- Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
- Auto: Astra J
- Bydlisko: Košice
- Bydlisko alt: Furča
- Kontaktovať používateľa:
Presne tak. Skús to. Ja zas nemám rád zbytočné témy. Minimálne v sekcii Vectra sú tri aktívne témy ohľadom kúpy.
Ale dobre, pokiaľ ide o automat, či manuál, to si musíš vyskúšať ty sám, čo ti viac vyhovuje. Z hľadiska spoľahlivosti by s týmto automatom, pri základnej starostlivosti, problém byť nemal.
Ale dobre, pokiaľ ide o automat, či manuál, to si musíš vyskúšať ty sám, čo ti viac vyhovuje. Z hľadiska spoľahlivosti by s týmto automatom, pri základnej starostlivosti, problém byť nemal.
- lubo098
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 1625
- Dátum registrácie: 11 Sep 2008, 16:46
- Auto: Iná značka
- Bydlisko: Levice
- Bydlisko: LV
pri automate davaj pozor na to aby radil uplne plynulo, vacsinou je problem pri dobrzdovani, ked uz si podradi do jednotky a hned na to zacnes pridavat tak sa nevie "rozhodnut" aku rychlost zaradit a rucicka otackomera par krat vyleti hore a padne dole.trpia tym auta (prevodovky) jazdene hlavne v meste.
vyskusaj kick down, plynovy pedal prudko na podlahu, pri ustalenych 80km/h, ked uz bude zaradeny najvissi stupen. podradenie musi byt tiez makke bez seknuknutia.
zastav auto, zarad N pusti brzdu a daj volic do D, opat nesmie byt citit ziadne trhnutie a auto sa musi plynulo rozbehnut. toto vyskusaj so vsetkymi polohami volica teda R,D,1,2,3
zober si lekarsku striekacku s hadickou aby si vedel vytiahnut trochu ATF (oleja) z prevodovky cez kontrolny otvor, ATF musi byt cervena bez pilin a ineho bordelu.pri 170k kilometroch uz by mala byt napln vymenena pozri servisne zaznami.pokial nebola a prevodovka funguje dobre, nevadi to len hned pytaj zlavu 200€ na vymenu. ak je jemne citit preradovanie vacsinou vymena pomoze.
stav brzd medzi jednotlivimi prevodmi a tlak hydromenica dost dobre odhali STALL TEST no neviem ci sa to da robit na oply a vseobecne u modernych AT, skus to pohlatat na nete.jedna sa o test, ked pri zabrzenom aute a zaradenej rychlosti tlacis plyn otacky motora musia zostat v urcitom rozsahu ale ten udava vyrobca, subaru to ma v servisnom manuale.
POZOR STALL TEST JE VELMI NESETRNY K PREVODOVKE A AK ROZSAH OTACOK NEPOZNAS NIC TI TO NENAPOVIE TAK NESKUSTAT POKIAL NEPOZNAS HODNOTY A CI TO VOBEC VYROBCA DOVOLUJE!!!
obrazok ako NEMA ATF vyzerat
a jeden ako moze
tak vela stastia pri vybere
vyskusaj kick down, plynovy pedal prudko na podlahu, pri ustalenych 80km/h, ked uz bude zaradeny najvissi stupen. podradenie musi byt tiez makke bez seknuknutia.
zastav auto, zarad N pusti brzdu a daj volic do D, opat nesmie byt citit ziadne trhnutie a auto sa musi plynulo rozbehnut. toto vyskusaj so vsetkymi polohami volica teda R,D,1,2,3
zober si lekarsku striekacku s hadickou aby si vedel vytiahnut trochu ATF (oleja) z prevodovky cez kontrolny otvor, ATF musi byt cervena bez pilin a ineho bordelu.pri 170k kilometroch uz by mala byt napln vymenena pozri servisne zaznami.pokial nebola a prevodovka funguje dobre, nevadi to len hned pytaj zlavu 200€ na vymenu. ak je jemne citit preradovanie vacsinou vymena pomoze.
stav brzd medzi jednotlivimi prevodmi a tlak hydromenica dost dobre odhali STALL TEST no neviem ci sa to da robit na oply a vseobecne u modernych AT, skus to pohlatat na nete.jedna sa o test, ked pri zabrzenom aute a zaradenej rychlosti tlacis plyn otacky motora musia zostat v urcitom rozsahu ale ten udava vyrobca, subaru to ma v servisnom manuale.
POZOR STALL TEST JE VELMI NESETRNY K PREVODOVKE A AK ROZSAH OTACOK NEPOZNAS NIC TI TO NENAPOVIE TAK NESKUSTAT POKIAL NEPOZNAS HODNOTY A CI TO VOBEC VYROBCA DOVOLUJE!!!
obrazok ako NEMA ATF vyzerat
a jeden ako moze
tak vela stastia pri vybere
vectra a jeden pes uz je prec, ostala zena, dva psy pes a dcera...
- Miro Kohut
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 5178
- Dátum registrácie: 28 Feb 2008, 21:47
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Trencianske Teplice
podla nalepik na okne bolo auto na KO . Tak nebude problem podla vin pozret na www.KO.sk ktore časti su lakovane
opel omega B x20xev
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 19
- Dátum registrácie: 02 Jún 2010, 14:27
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
no ak je to este aktualne, ja mam 6 st AT, velmi dobre si to treba premysliet, lebo pripadna oprava niecoho nebude velmi lacna zalezitost (viem z vlastnej skusenosti na moju skodu), ale urcite by som minimalne na zaciatok uvazoval aspon o vymene oleja v prevodovke - ale poctiva vymena - pretoze zijeme vo svete ked papier zneśie vsetko. co sa tyka spotreby - neviem na co to auto chces pouzivat ale na priemernu spotrebu 5,2 l by som velmi rychlo zabudol - no mozno 5,8 - 6,0 na rovnej ceste pri rychlosti cca 100 km/hod (len na dlhe trate) bez stupani a bez protivetra (to su moje skusenosti mam 1,9 cdti 110 kK 6 AT - pomer mesto - mimo mesta 50/50 priemerna spotreba 7,0l/100 km)
OPEL VECTRA CARAVAN 1,9 CDTi 110 kW 6 st. automat 2005
FORD MONDEO Kombi 1,8TD 1997
KIA SPORTAGE 2,0 4st. automat 2001
SKODA 120 1977
FORD MONDEO Kombi 1,8TD 1997
KIA SPORTAGE 2,0 4st. automat 2001
SKODA 120 1977