Pelový filter
Pelový filter
Zdravím všetkých, poraďte mi kde presne má Corsa 1,3 CDTI pelový filter ??
Dik
Dik
- bukelo
- Moderátor
- Príspevky: 29293
- Dátum registrácie: 24 Jan 2008, 10:08
- Auto: Iná značka
- Bydlisko: Banská Bystrica
zvany tiez kabinovy...v Bckovej je pod tym plastom co mas pod celnym sklom a za kapotou..take s mriezkou..pod nim je dalsi plast, a ten ked oddeklujes, dostanes sa k flitru.
postup na B-ckovej (u C odhadujem obdobne):
0. otvor si kapotu
1. odkrutit a dat dole stierace (nie len ramienka, ale celee)
2. odkrutit ten plast co ide popod cele celne sklo
3. povolit a snat dalsie srauby ktore ti budu branit dostat sa k tomu fitru (da sa to aj vyhnut a vytiahnut a vlozit tam novy, ale je tam moznost ze sa ti tam daco zlomi alebo pokrkve, tak to radsej tak pekne dole)
4. vymenit filter
5. postup opakovat spatne...
ak sa mylim a na C-ckovej je to opacne, tak ma opravte.
postup na B-ckovej (u C odhadujem obdobne):
0. otvor si kapotu

1. odkrutit a dat dole stierace (nie len ramienka, ale celee)
2. odkrutit ten plast co ide popod cele celne sklo
3. povolit a snat dalsie srauby ktore ti budu branit dostat sa k tomu fitru (da sa to aj vyhnut a vytiahnut a vlozit tam novy, ale je tam moznost ze sa ti tam daco zlomi alebo pokrkve, tak to radsej tak pekne dole)
4. vymenit filter
5. postup opakovat spatne...
ak sa mylim a na C-ckovej je to opacne, tak ma opravte.
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 28 Dec 2010, 00:02
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
Dobry den prajem vsetkym vlastnikom Oplov a nielen im.Som na tomto fore novoprihlaseny,aj ked ho sledujem uz dlhsiu dobu.
Som majitelom Opel Astra G 1.7TDS kombi r.v. 1997.Motor GM.
235 000 tis.km.Zatial som s nim uplne spokojny.
Mam vsak otazku ohladom ohladom ineho auta.Je to Opel Agila rv.2007,900ccm,benzin,trojvalec,72 000 tis.km.
Vcera som s nim bol na letisku v Budapesti cca.600 km. tam aj spat.Auto kurilo len velmi slabo aj ked teplota motora bola ok. drzala sa na 90 c.Okna sa mi strasne rosili a pozdejsie aj z vnutra mrzli,ventilator fukal velmi slabo aj na 4-tom stupni.Preto mam podozrenie na pelovy filter.Problem je v tom,ze ho neviem najst.Vedel bi mi niekto poradit kde ho hladat ?Bol bi som mu /im/ velmi vdacny.Vopred dakujem.
Poz.
Som majitelom Opel Astra G 1.7TDS kombi r.v. 1997.Motor GM.
235 000 tis.km.Zatial som s nim uplne spokojny.
Mam vsak otazku ohladom ohladom ineho auta.Je to Opel Agila rv.2007,900ccm,benzin,trojvalec,72 000 tis.km.
Vcera som s nim bol na letisku v Budapesti cca.600 km. tam aj spat.Auto kurilo len velmi slabo aj ked teplota motora bola ok. drzala sa na 90 c.Okna sa mi strasne rosili a pozdejsie aj z vnutra mrzli,ventilator fukal velmi slabo aj na 4-tom stupni.Preto mam podozrenie na pelovy filter.Problem je v tom,ze ho neviem najst.Vedel bi mi niekto poradit kde ho hladat ?Bol bi som mu /im/ velmi vdacny.Vopred dakujem.
Poz.
- standape
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 636
- Dátum registrácie: 14 Feb 2008, 21:58
- Auto: Corsa D
- Bydlisko: Senec
- Bydlisko alt: Veľký Biel
- Bydlisko: Senec
- Kontaktovať používateľa:
Takže som pelový filter objavil.Nenachádza sa v motorovom priestore ako na B/C-čku ani za kastlíkom(priehradkou spolujazdca ako v Zafire).Objavil som ho vo vnútri v strede palubovky za ovládacím panelom kúrenia.Prístup je k nemu od spolujazdca.Odklápa sa tam taká čierna lišta a prichytená je na oboch koncoch takými uškami.No filter som sa neodvážil vytiahnuť,pretože to tam akoby ešte niečo držalo.
DOBOJOVANÉ
Nakoniec som demontoval aj kastlík,pre lepší prístup,ktorý je prišraubovaný 4x torx T20.Ako prekážka bol ešte výduch ktorý ofukuje novy zhora.Prichytený bol len takým plastovým nitom.Po demontáži týchto zavadzadiel som mal pred sebou už lensamotný kryt filtra.Vytiahnuť to trebalo trocha silou.Pri spatnej montáži hlavne nepomýliť správnu montážnu stranu filtra.
DOBOJOVANÉ

Nakoniec som demontoval aj kastlík,pre lepší prístup,ktorý je prišraubovaný 4x torx T20.Ako prekážka bol ešte výduch ktorý ofukuje novy zhora.Prichytený bol len takým plastovým nitom.Po demontáži týchto zavadzadiel som mal pred sebou už lensamotný kryt filtra.Vytiahnuť to trebalo trocha silou.Pri spatnej montáži hlavne nepomýliť správnu montážnu stranu filtra.