Zdravim Vas.
Pred nekolika dny jsem se tady dotazoval na regeneraci DPF pres OPCOM. Zakoupil jsem si onen bazmek na Ebay a tak jsem to vyzkousel. To proto, ze momentalne pouzivam auto jen do prace tam a zpet, ani se mi poradne nezahreje motor a zacinal jsem mit o nej obavy. Po pripojeni mi diagnostika ukázala na Diesel Particulate filter saturation = 80%. Coz jsem pochopil jako 80% zaplneni. Tak jsem po zahrati motoru na provozni teplotu spustil manualne regeneraci. Nejprve otacky motoru vyskocili na skoro 4000 a pri techto otackach se cekalo za se DPF zahreje na 620 stupnu. Po te zacala regenerace, trvala cca 10 min. Z vyfuku se valil dym a smrad, ktery postupne slabl. Po ukonceni cely radosti jsem spustil diagnostiku a zdesene jsem koukal na hodnotu Diesel particulate filter saturation. I kdyz mi vyskocila hlaska ze regenerace je uspesne dokoncena tato hodnota se snizila na 70%. Cili cela regenarece mi odplivla jen 10 % . Tak a ted budto tu hodnotu DPF saturation chapu blbe, nebo OPCOM ukazuje kraviny. V navode nedoporucuji provadet regeneraci nekolikrat za sebou. Radeji jsem toho nechal a ted bych se rad zeptal jestli s tim mate nekdo podobne zkusenosti nebo nemate pro me nejakou radu.
Diky
Marek
Regenerace DPF pres OPCOM - zkusenosti
Moderátori: dulo, buci_vectra
- buci_vectra
- Moderátor
- Príspevky: 6260
- Dátum registrácie: 20 Apr 2009, 23:41
- Auto: Vectra B
- Bydlisko: Košice
Ja by som to vyskúšal po pár dňoch zase...
Vectra B 2.5 V6 - strieborná - Lubecová
Vectra B 1.8 16v - modrá
Tigra X14XE
PartBase - Zoznam dielov
MECHANICAL SYNFONICA BY FORMAT67.NET
Vectra B 1.8 16v - modrá
Tigra X14XE
PartBase - Zoznam dielov
MECHANICAL SYNFONICA BY FORMAT67.NET
-
- Bronzový užívateľ
- Príspevky: 98
- Dátum registrácie: 21 Okt 2011, 11:37
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Zahraničie
- Bydlisko alt: Ostrava
- Bydlisko: Ostrava
- Kontaktovať používateľa:
Re: Regenerace DPF pres OPCOM - zkusenosti
Tak jsem to vygooglil. Je to v pořádku, s odkazem na http://www.dpfremoval.co.uk/technical/. Píši tam:
Vauxhall/Saab 1.9 CDTI TID Forced Regeneration
The exhaust gas temperature will increase to over 600 °C, so you must perform this outside on a non-flammable ground.
The regeneration procedure is completely controlled by the engine control unit.
Prerequisites:
•Engine is running at idle.
•Engine is fully warmed up.
•to avoid damage the regeneration may only be carried out once.
[select engine bosch edc16 system] > [programming] > [particulate filter regeneraion] > [start regeneration] > [please wait until the regeneration to be completed]
Note, after “DPF Regeneration” is finished live data “Diesel Particulate Filter Saturation” will show 70%. When engine controller has performed a dynamic regeneration value will be changed.
Vauxhall/Saab 1.9 CDTI TID Forced Regeneration
The exhaust gas temperature will increase to over 600 °C, so you must perform this outside on a non-flammable ground.
The regeneration procedure is completely controlled by the engine control unit.
Prerequisites:
•Engine is running at idle.
•Engine is fully warmed up.
•to avoid damage the regeneration may only be carried out once.
[select engine bosch edc16 system] > [programming] > [particulate filter regeneraion] > [start regeneration] > [please wait until the regeneration to be completed]
Note, after “DPF Regeneration” is finished live data “Diesel Particulate Filter Saturation” will show 70%. When engine controller has performed a dynamic regeneration value will be changed.
- tomas832
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 201
- Dátum registrácie: 04 Okt 2009, 20:09
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Námestovo
- Bydlisko alt: BA
- Bydlisko: Namestovo
- Kontaktovať používateľa:
najlepsi sposob je vykuchat dpf a clovek ma pokoj....moja skusenost je taka ze moja vece 110kw ma vykuchany dpf a chip na 144kw a pri emisnej ukazala este mensie emisne hodnoty ako bolo predpisane.takze z toho som vysudil ze dpf je zbytocny kus zeleza v aute za ktory si automobilky pitaju obrovske peniaze a sposobuju tiez nemale starosti...na aute clovek ma jazdit a nie rozmyslat kolko som kde urobil km a ci mam vyfuk ok.!!
Vectra 2006 CARAVAN 1.9 CDTi 16V Sport Z19DTH -320Nm Common rail 2,,,predne ložisko,DPF, trysky z alfy romea pridalo to 12HP, sanie, termostat..:( auto ma 350 000 km..ale mam ju rad je to moja manzelka. dpf off pri 172400 a chip na 142kwa 410Nm.:)
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 15
- Dátum registrácie: 04 Mar 2011, 07:05
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
Ano tak je to správně,při statické regeneraci spuštěné přes Op-Com budeš mít vždy hodnotu 70% je to kvůli tomu že statická není tak účiná jako dynamická (samovolně spuštěná za jízdy) proto se nastaví 70 % aby se v blízké době spustila úplná dynamická regenerace. Moje rada je počkat až budeš mít cca 90 % a pak to projet někde do kopců aby se to zahřálo. Ke spuštění dynamické regenerace z vlastní zkušenosti stačí naplnění okolo 90 % a hlavně teplota motoru víc jak 70 stupnů alespon 2-3 minuty a rychlost alespon 50-60 km/h. Jinak dynamická regenerace se sama spuští až do hodnoty 110% saturace
Vectra C Caravan 1.9 CDTI 88KW rok 2006