Trhanie motora Vectra C
Moderátori: dulo, buci_vectra
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 4219
- Dátum registrácie: 02 Máj 2007, 21:34
- Auto: Zafira B
- Bydlisko: Galanta
- Bydlisko alt: Sološnica
- Bydlisko: Galanta
ano Ja som tie konektory kupoval a viem co je tam napisane koncove cislo je 18 a nie 19 takze ma nemusis presviedcat ,mam nafoteny aj ten sacok so zvysnymi kablami
Mám Opel
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
- Teo
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 4752
- Dátum registrácie: 19 Jan 2008, 21:39
- Auto: Viac Oplov
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
a to je na jeden vstrekovac alebo sada?
Kadett 1,3 44KW FULL MANUAL r.v.88(karburátor :)
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 4219
- Dátum registrácie: 02 Máj 2007, 21:34
- Auto: Zafira B
- Bydlisko: Galanta
- Bydlisko alt: Sološnica
- Bydlisko: Galanta
čo to má spoločné s danou témou ???iurai napísal:kvalitna fotka, ze vidno aj tie drobne pismenka na holograme !
Mám Opel
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 4219
- Dátum registrácie: 02 Máj 2007, 21:34
- Auto: Zafira B
- Bydlisko: Galanta
- Bydlisko alt: Sološnica
- Bydlisko: Galanta
Juraj bola daná otázka na ktorú som dal predsa aj jasnú odpoveď ,takže nechápem čo to tu stále splietaš :!: :!: :!:
Mám Opel
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 26
- Dátum registrácie: 16 Dec 2011, 13:59
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Zahraničie
Caute, som tu prvy krat tak ma berte s rezervou a motor a celkovo auto nieje moja silna stranka, akurat viem jazdit, trosku
Mam Opel vectru C 110kw, 2004 187000km
Mal som podobny problem. Pri nizkych otackach som sa mal problem rozbehut. Strasne to sekalo, trhalo, skakalo a auto sa ledva rozbehlo. Pri vyzsich otackach o islo celkom v pohode, obcas to seklo, trhlo. Na troch diagnostikach to neukazalo ziadno chybu. Tak mi vymenili palivovy filter a vyzeralo ze to ide OK.
Po prejdeni 1200 km plynulou jazdou bolo vsetko OK. Az potom po par jazdach kratsich, do mesta a tak, sa to stalo opat. Zacalo to trhat a skakat a motor zhasol po nastartovani a prejdeni asi 500m. Nastartoval som a vsetko OK. Po 3km zhasol opat a uz nesiel nastartovat. Nakolko sa do motorov nevyznam, tak som len pritlacil kazdy kontakt co som videl, nastartoval a isiel do servisu.
Diagnostika ukazala problem na 3 cilindri (preto cilindri lebo bola robena v nemecku a moje dorozumievanie je na bode mrazu, ale myslim ze to bude tryska, ci?) a ze mam ist s tym do opla. Tam mi potvrdili ze je problem na tom 3 ....... a ze mi to mozu vymenit za novy. (Jasne v nemecku pri ich cenach) alebo ze mi to mozu precistit a dotiahnut nejaky kontakt. (ale ze nerucia za to ze sa to moze stat opat) Tak som to nechal precistit a dotiahnut za 90 eciek a auto ide zatial dobre.
Teraz na slovensku mechanici hovoria ze ak je to ta tryska tak ze ich poslat na kontrolu vsetky, a ze ak bude co i len jedna zla tak treba vymenit vsetky (alebo repasovat) lebo by to robilo zlobu potom. Ozaj precistitli mi tam nieco, neviem ako sa to vola, ale ma to nieco spolocne s prepadom pri tryskach.
A dalsi mechanik hovori ze to nechat tak, ze je to dost penazi aj kontrola a aj repas.
Co vy na to? Nejake rady napady? Diky moc.
A po tomto vsetkom som si vsimol strasny ubytok dojazdu KM niekedy aj o 300km a aj pokles palivovej rucicky, volnym okom je vidiet ako klesa. a nasledne sa dojazd kilometrov zvysi, a rucicka tiez, najviac som si zatial vsimol ze to stuplo o 200. Je to normalne?
Dik este raz
A ze mam obcas do nafty priliat aditiv, poradite nieco? Z tohto som uplny jelen.
Mam Opel vectru C 110kw, 2004 187000km
Mal som podobny problem. Pri nizkych otackach som sa mal problem rozbehut. Strasne to sekalo, trhalo, skakalo a auto sa ledva rozbehlo. Pri vyzsich otackach o islo celkom v pohode, obcas to seklo, trhlo. Na troch diagnostikach to neukazalo ziadno chybu. Tak mi vymenili palivovy filter a vyzeralo ze to ide OK.
Po prejdeni 1200 km plynulou jazdou bolo vsetko OK. Az potom po par jazdach kratsich, do mesta a tak, sa to stalo opat. Zacalo to trhat a skakat a motor zhasol po nastartovani a prejdeni asi 500m. Nastartoval som a vsetko OK. Po 3km zhasol opat a uz nesiel nastartovat. Nakolko sa do motorov nevyznam, tak som len pritlacil kazdy kontakt co som videl, nastartoval a isiel do servisu.
Diagnostika ukazala problem na 3 cilindri (preto cilindri lebo bola robena v nemecku a moje dorozumievanie je na bode mrazu, ale myslim ze to bude tryska, ci?) a ze mam ist s tym do opla. Tam mi potvrdili ze je problem na tom 3 ....... a ze mi to mozu vymenit za novy. (Jasne v nemecku pri ich cenach) alebo ze mi to mozu precistit a dotiahnut nejaky kontakt. (ale ze nerucia za to ze sa to moze stat opat) Tak som to nechal precistit a dotiahnut za 90 eciek a auto ide zatial dobre.
Teraz na slovensku mechanici hovoria ze ak je to ta tryska tak ze ich poslat na kontrolu vsetky, a ze ak bude co i len jedna zla tak treba vymenit vsetky (alebo repasovat) lebo by to robilo zlobu potom. Ozaj precistitli mi tam nieco, neviem ako sa to vola, ale ma to nieco spolocne s prepadom pri tryskach.
A dalsi mechanik hovori ze to nechat tak, ze je to dost penazi aj kontrola a aj repas.
Co vy na to? Nejake rady napady? Diky moc.
A po tomto vsetkom som si vsimol strasny ubytok dojazdu KM niekedy aj o 300km a aj pokles palivovej rucicky, volnym okom je vidiet ako klesa. a nasledne sa dojazd kilometrov zvysi, a rucicka tiez, najviac som si zatial vsimol ze to stuplo o 200. Je to normalne?
Dik este raz
A ze mam obcas do nafty priliat aditiv, poradite nieco? Z tohto som uplny jelen.
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 19 Dec 2011, 17:48
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: prievidza
trhanie motora 88kw
zdravim,mam tiež problem s trhanim motora 88kw rok 2008,najazdene 112.000km.pri jazde na 1500otačkach mi trha ale ked šlapnem tak ide v pohode,niekedy mi to prestane a niekedy mi aj na volnobehu šklbe a momentalna spotreba je miesto 0.9-1.1 až 5.8....potom to z ničoho nič za jazdy prestane...viete poradit?
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 29 Apr 2007, 14:18
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: medzi PN a HC
kontakty na tryskach
Ahojte. Mne sa toto stalo vo stvrtok. Idem do prace a napol ceste zacne auto ist na 3 valce (Vectra-1.9CDTi-110kW) isiel som s tym ihned do servisu. Mal som stastie, ze mali cas a auto zobrali na diahnostiku. Samozrejme bol problem s tretim valcom. Zhodili vsetky trysky a dali ich na kontrolu. Medzi tym som sa na fore docital o tychto kontaktoch ktore sa lubia povolit a preto to ten valec strajkuje. Kedze mechanici nevedeli k comu som sa dopatral, tak skusali zmerat tie trysky a tlak vo valcoch. Volal som im co som zistil na nete a vyskusali tuto variantu. vycistili kontakty poriadne podotlacali a motor ide zase OK. Z testu trysiek tiez vyslo ze sú vo vybornom stave. Akurat co ma zarazilo, tak zmerali kompresiu vo valcoch - 1 a 4 vykazovali slabsie hodnoty a odporucili mi ist do servisu OPEL, lebo mali prípravok na meranie kompresie vyrobeny. Auto ide super, ale stale ma ten tlak vo valcoch znepokojuje. Tak som volal do servisu OPEL a tam mi technik potvrdil, ze urcite to bolo v tych kontaktoch a staci to vycistit a poriadne zacvaknut. Na kompresiu sa mi zasmial a povedal ze je urcite dobra a ten servis co mi to meral to nemal sancu zmerat! Teraz neviem co si mam o tom mysliet! Auto ide super a nepocitujem nijaky problem. Cize to ze isiel na 3 valce bol asi fakt ten konektor (hned mi povedal ten v OPLI, ze to lubi robit 2 alebo 3 valec) a o tej kompresii, fakt neviem co si mam mysliet... Ak ma niekto s tym skusenost tak mi prosim odpiste ci sa to da nejako poznat, ked je slabsia v dvoch valcoch.
Ďakujem.
Ďakujem.
Vectra C, 1.9CDTi -110kw, r.v.2005
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 223
- Dátum registrácie: 30 Máj 2010, 10:52
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: košice
dnes polovička iša s prace a po 500m jej začalo trhat autom,v dvojke nešlo a v jednotke len tak tak po najbližšiu zastavku.
15 min išla na volnobeh ale ak chcela pridat tak začalo trhat, potom sa to dajak upravilo(asi sa zohrialo) prebehla auto a išlo ako hodinky .
znami povedal že zla nafta a vraj že či som tam dačo nedaval,ja som dal VIF ,on že asi to zamrzlo, može to biť preto?nezopakuje sa to?
ešte vraj pri štartovani svietilo autičko s klučikom ale to zhaslo
15 min išla na volnobeh ale ak chcela pridat tak začalo trhat, potom sa to dajak upravilo(asi sa zohrialo) prebehla auto a išlo ako hodinky .
znami povedal že zla nafta a vraj že či som tam dačo nedaval,ja som dal VIF ,on že asi to zamrzlo, može to biť preto?nezopakuje sa to?
ešte vraj pri štartovani svietilo autičko s klučikom ale to zhaslo
vectra C sedan 2,2dti 92kw,125koni 8/2004
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 223
- Dátum registrácie: 30 Máj 2010, 10:52
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: košice
dnes po dvoch dnoch(kedže sa polovička bala ist autom do roboty) som štartoval auto no a nešlo?na 2krat mivyskočila kontrolka oleja ,3krat už aj baterka a kedže som citil že nabehnetak naozaj na 4krat naskočil.
neradoval som sa dlho pretože po zvyšeni otačok aj mne začalo trhat,išel som do obchodu ale najprv som kružil 15min po meste aby sa dobila baterka a zohrial motor(ručička),ale nepomohlo(trhalo,nešiel do vykonu) tak som zaparkoval a išiel na nakup.
po 30min som naštartoval na prvu šupu a k mojmu udivu vobec netrhalo.
znova som behal asi 15min aby som si to overil a zohrial motor(ručička), išiel ako hodinky.
dufam že to je len nafta -13,5C no a ked bude teplejšie tak to skusim znova
neradoval som sa dlho pretože po zvyšeni otačok aj mne začalo trhat,išel som do obchodu ale najprv som kružil 15min po meste aby sa dobila baterka a zohrial motor(ručička),ale nepomohlo(trhalo,nešiel do vykonu) tak som zaparkoval a išiel na nakup.
po 30min som naštartoval na prvu šupu a k mojmu udivu vobec netrhalo.
znova som behal asi 15min aby som si to overil a zohrial motor(ručička), išiel ako hodinky.
dufam že to je len nafta -13,5C no a ked bude teplejšie tak to skusim znova
vectra C sedan 2,2dti 92kw,125koni 8/2004
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 22 Jan 2011, 01:30
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
Ahojte, no tento problém s trhaním motora sužuje aj mňa. Prvýkrát sa mi to stalo na dovolenke v Chorvátsku, len čo som tam došiel a to aj napriek tomu, že som pred dovolenkou dal vymeniť všetky filtre aj náplne a skontrolovať auto. Nepochodil som ani v tamojšom original OPEL servise, tak som využil služby nejakého miestneho servisáka, ktorý mi to za 5 minút dal do poriadku sprejom na kontakty. Samozrejme ako aj u vás všetkých bol to tretí valec-konektor vstreku. Odvtedy sa to vracia po cca 1500 km. Nejako to neriešim, stále to prečistím a fungujem ďalej. Mal by som to vyriešiť nejako ináč? Odbornejšie? Škodí to niečomu?
Vďaka za rady....
Vďaka za rady....
Vectra C SW 05
- Teo
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 4752
- Dátum registrácie: 19 Jan 2008, 21:39
- Auto: Viac Oplov
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
kazdy krat co sa vstrek neotvory dostane zahul prepadovy ventil vstreku az raz zacne padat nafta do prepadu z nicoho nic
Kadett 1,3 44KW FULL MANUAL r.v.88(karburátor :)
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
na konektor je tusim opravna sadaYuricome napísal:Ahojte, no tento problém s trhaním motora sužuje aj mňa. Prvýkrát sa mi to stalo na dovolenke v Chorvátsku, len čo som tam došiel a to aj napriek tomu, že som pred dovolenkou dal vymeniť všetky filtre aj náplne a skontrolovať auto. Nepochodil som ani v tamojšom original OPEL servise, tak som využil služby nejakého miestneho servisáka, ktorý mi to za 5 minút dal do poriadku sprejom na kontakty. Samozrejme ako aj u vás všetkých bol to tretí valec-konektor vstreku. Odvtedy sa to vracia po cca 1500 km. Nejako to neriešim, stále to prečistím a fungujem ďalej. Mal by som to vyriešiť nejako ináč? Odbornejšie? Škodí to niečomu?
Vďaka za rady....