Rozsvecovanie kontrolky managment motora Opel Astra G 20DTI

Moderátori: bukelo, buci_vectra

theruck
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 70
Dátum registrácie: 23 Jún 2009, 21:33
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Trnava, Slovensko
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa theruck »

tak to skaponanie bolo sposobene asi prehodenim hadiciek do solenoidov co ovladaju egr a klapky sania. po prehodeni sa mi to uz nestalo.

povodny problem ktory mam ale odjakziva zosta: pri teplom motore rozvecuje kontrolku
Používateľov profilový obrázok
frunekk
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 03 Júl 2011, 19:04
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Kežmarok

Príspevok od používateľa frunekk »

mam ten istý problém a mam podozrenie na ten solenoidov ventil lebo pri chode motora jeden z tych dvoch bzučí a to už som vymenil egr a ten snimač tlaku vzduchu a skontroloval všetky hadičky asi milion krát vyčistil sanie už si neviem rady pomôžte !!!
matrix
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 153
Dátum registrácie: 11 Mar 2008, 10:55
Auto: Astra G
Bydlisko: Bojnice
Bydlisko: Bojnice
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa matrix »

na otcovej zafire sa mi objavila chyba P0400 ked pridam tak zhasne. Ventil EGR vycisteny. Je to 2.0Dti. A vsimol som si tiez ze jeden solenoid bzuci ked je nastartovane. Moze to byt zavada? Alebo to ma vydavat taky zvuk?
Astra G 1,7dTi 3dv. (2001)
theruck
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 70
Dátum registrácie: 23 Jún 2009, 21:33
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Trnava, Slovensko
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa theruck »

bzucat to ma

ja som konecne skoro po 2 rokoch vyriesil p0400
secko bolo dobre len ked bol motor teply tak vaha vzduchu davala blbe hondoty tak to hadzalo chybu p0400.takze som kupil novy vahu vzduchu (nie bosch lebo ta stoji cez 2 kila) za 70E a ide to jak ma

ak ti hadze 0400 pri nizkych otackach a po pridani plynu ti to zmizne tak je to pravedpodobne len zanesene. pozri si temu vedla ako sa cistia klapky sania. to bude asi tym ze jak je to tam spinave tak pri nizkych otackach to ma byt zatvorene ale kvoli tym sadziam a bordelu sa nedovru tak to hodi hentu chybu na chvilu. skus to vycistit a daj vediet ako si dopadol
alzafir
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 181
Dátum registrácie: 15 Sep 2010, 20:29
Auto: Zafira A
Bydlisko: Ostrava

Príspevok od používateľa alzafir »

theruck napísal:takze som kupil novy vahu vzduchu (nie bosch lebo ta stoji cez 2 kila) za 70E a ide to jak ma
Na Slovensku už tedy neplatí " nejsme tak bohatí, abychom mohli kupovat levné věci" :cry:
To jen na úvod. A vím, proč to říkám. Viděl jsem průběh napětí neoriginální váhy vzduchu :D , ještě teď nechápu, že tohle můžou vyrobit a prodávat. Ze své zkušenosti proto jednoznačně doporučuju Bosch ( nejsem obchodní zástupce) nebo váhu ,co tam patří. Skutečně jen s origo váhou auto jede jak má. Jestli se ti momentálně zdá, že jede, ano, asi oproti dřívějšku to je změna k lepšímu, ale nebude to ono.

K chybě 0400, může ji způsobovat jak váha, tak EGR. Tzn kontrola komplet celého vedení podtlakových hadiček, samotného EGRu zda udrží podtlak a solenoidu. Pokud váha, stačí i voltmetr, ale nejlepší řešení je diagnostika s livedaty, tam je vidět všechno, navíc ji už skoro každý má doma :wink:
Zafira 2,2DTi 2005, bez EGR ventilu
theruck
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 70
Dátum registrácie: 23 Jún 2009, 21:33
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Trnava, Slovensko
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa theruck »

no asi som sa tesil predcasne :) alebo ozaj je ta nova vaha naprt ale ide to aj so starou tak isto. :)
iurai

Príspevok od používateľa iurai »

Ja neverim tomu, ze len Bosch vahy vzduchu su OK.
alzafir
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 181
Dátum registrácie: 15 Sep 2010, 20:29
Auto: Zafira A
Bydlisko: Ostrava

Príspevok od používateľa alzafir »

Věřit nemusíš, a asi ani další nevěří, proto se dají koupit různé starlajny a jim podobné. Ale kdo se oplíkama více zabývá, ten vám to potvrdí. Takže dejte svému autu, co mu patří. Viděl jsem průběh váhy starline a to byl přehled obdélníkových impulsů. Auto podle toho taky jelo. A když jsem majitele přesvědčil, aby koupil bosh, pochvaloval si rozdíl.
Zafira 2,2DTi 2005, bez EGR ventilu
iurai

Príspevok od používateľa iurai »

Hueco, MM, Siemens, Delphi ?
alzafir
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 181
Dátum registrácie: 15 Sep 2010, 20:29
Auto: Zafira A
Bydlisko: Ostrava

Príspevok od používateľa alzafir »

Nemůžu je šmahem hodit všechny do jednoho pytle.
Z vlastní zkušenosti a s motory na kterých jsem dělal, s Boschem problém nebyl. No a v náhradě se pro ty konktrétní motory daly sehnat jen Starline, Pierburg, a něco z Itálie.
Váha je věda, není to jen tupý převodník proudění/ napětí.
Já měl smůlu, že mi odešla váha krátce po té, co jsem auto koupil. Kamarád mi sehnal za dobrý peníz novou, taky Bosche, ale po půlročním trápení jsem zjistil, že patří na dvoulitr, resp 2,2 vectru, ale na 2,2 Zafiru ne. Takže fakt doporučuju držet se toho, s čím to konstrukce projektuje.
Zafira 2,2DTi 2005, bez EGR ventilu
theruck
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 70
Dátum registrácie: 23 Jún 2009, 21:33
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Trnava, Slovensko
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa theruck »

ja som zase videl bosch ako mi za tepla dava zle udaje tak si ho predsa nekupim znova...
Kajo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 10197
Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
Auto: Astra G
Bydlisko: Bratislava
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa Kajo »

Hahahaaaaaaaa
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
Používateľov profilový obrázok
frunekk
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 03 Júl 2011, 19:04
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Kežmarok

Príspevok od používateľa frunekk »

To je asi tak trožku taká záhada! Som zvedavý kto to ako prvý to porieši. Vo váhe vzduchu to nebolo ci taká značka alebo taká ja som mal boschacke a nič!
Opel Astra G caravan 2.0 16.v. dti 74kw Y20DTH (2001)
theruck
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 70
Dátum registrácie: 23 Jún 2009, 21:33
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Trnava, Slovensko
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa theruck »

ak mas vakuometer tak si odmeraj ci ti dava vakuovka -0.9 ak nie tak su nachystaj 200 EUR
jozko
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 106
Dátum registrácie: 08 Aug 2009, 03:31
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa jozko »

zdravim vas, od vcera mi svieti kontrolka motora. zasvieti hned po nastartovani, a vykon auta je dost monimalny. OP-COMacka diagnostika to diagnostikovala ako chyba P0400 (5) - systemova chyba 2. auto sa sprava tak ze ked idem konstantnou rychlostou kontrolka motora svieti, ale ked zoslapnem plyn na podlahu auto sa rozbehne je citit ze zapne turbo a zrychluje kontrolka motora zhasne a auto ide akoby mu nic nebolo. zaujimave ze do chyby sa auto dostane zas az potom ked rychlost ustalim. neda sa nijako presne urcit kde je chyba? je to vazne len o skusani vymeny kus za kus solenoid ?
Opel Vectra B kombi, 2.0 16V 100KW, X20XEV r,v 2000 /// 14.1 umrelo :)
Opel Vectra B kombi 2,0 DTi , 74kW , X20DTH r.v 2000
Používateľov profilový obrázok
macil
Admin
Admin
Príspevky: 36849
Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa macil »

Opel Astra J-ST, A16LET LPG
Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
theruck
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 70
Dátum registrácie: 23 Jún 2009, 21:33
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Trnava, Slovensko
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa theruck »

jozko napísal:zdravim vas, od vcera mi svieti kontrolka motora. zasvieti hned po nastartovani, a vykon auta je dost monimalny. OP-COMacka diagnostika to diagnostikovala ako chyba P0400 (5) - systemova chyba 2. auto sa sprava tak ze ked idem konstantnou rychlostou kontrolka motora svieti, ale ked zoslapnem plyn na podlahu auto sa rozbehne je citit ze zapne turbo a zrychluje kontrolka motora zhasne a auto ide akoby mu nic nebolo. zaujimave ze do chyby sa auto dostane zas az potom ked rychlost ustalim. neda sa nijako presne urcit kde je chyba? je to vazne len o skusani vymeny kus za kus solenoid ?
v prvom rade si skontroluj EGR ventil ci ti funguje
v druhom rade si skontroluj tesnost gumenych kolienok na podtlakovych hadickach
v tretom rade si vsimni ci sa ti nezhorsilo brzdenie auta

potom sa sem vrat a povedz co si zistil a budeme pokracovat :)
jozko
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 106
Dátum registrácie: 08 Aug 2009, 03:31
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa jozko »

tak pokrocil som nasledovne. auto bolo v servise v dun. luznej chalanisko povedal ze treba prekontrolovat hadicky, povymienat solenoidy mediz sebou. hadicky som vymenil prekontroloval tie uz su v poriadku. Dalej som kontaktoval Signuma nastastie bol ochotny a zdiagnostikoval mi auto a jeho zaver bol chybne EGR.
Dufam ze to bude ono. No pre istotu by som sa chcel spytat. je niekto taky co by bol ochotny na skusku pozicat funkcne EGR prehodit ho a skusit sa ist previest? teda idealne niekto z BA pripadne z okolia? Ja tam mam to plastove EGR.
Opel Vectra B kombi, 2.0 16V 100KW, X20XEV r,v 2000 /// 14.1 umrelo :)
Opel Vectra B kombi 2,0 DTi , 74kW , X20DTH r.v 2000
theruck
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 70
Dátum registrácie: 23 Jún 2009, 21:33
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Trnava, Slovensko
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa theruck »

ja mam 60kw. ak to je to iste egr tak ti mozem to moje pozicat ked prides do TT. ale EGR si vies lahko vyskusat. chytis hadicku do ust a cucas cucas a cucas. musis sa docucat na koniec. ak nieje koniec mas vadnu membranu=vadne egr. ked pustis podtlak z ust tak musis citit ze to egr cvaklo naspat
jozko
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 106
Dátum registrácie: 08 Aug 2009, 03:31
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa jozko »

no vies ono mal som EGR vonku precistil som ho, skusal som cucat funguje. presiel som cca 20km kontrolka nesvietila vsetko funguje v poriadku. odstavil som auto na volnobeh nic nesvietilo. a ked som sa kunecne rozhodol ze idem domov ze uz je to ok tak sa rozsvietila je to cele divne nezda sa mi to. a uz som z toho na prasky ze niekedy to funguje inokedy nie. preto si chcem by t isty o nic ine nejde
Opel Vectra B kombi, 2.0 16V 100KW, X20XEV r,v 2000 /// 14.1 umrelo :)
Opel Vectra B kombi 2,0 DTi , 74kW , X20DTH r.v 2000
Napísať odpoveď

Návrat na "ASTRA - MOTOR/PREVODOVKA"