trhanie motora X18XE
Moderátori: dulo, buci_vectra
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 25 Dec 2011, 18:24
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
trhanie motora X18XE
::: iurai : kedze motor x18xe nema nic spolocne s motorom x18xe1 temu rozdelujem :::
Takze mal som obdobny problem s motorom X18XE - trhanie pri akceleracii ale aj pri ustalenych otackach.
Pod 2000 ot/min a hlavne za studena motor trhal tak ze prakticky som ani nezrychloval.
Dneska som sa do toho pustil - neplanovane .
V pondelok mam ist do autorizaku pre objednavku - tesnenie veka motora,10x o-kruzok a hadica odvetrania motora .Tak som si povedal ze sa este pozrem na sviecky a odmeram odpor svieckovych kablov (sviecky mam doma nove ,ale dovtedy ako nevymenim tesnenie tak ich tam urcite nedam ).
Pri stvrtom kabli som prudsie zatiahol aby som ho vytiahol zo sviecky a v tom prask - kabel ostal na dva kusy.
Zanadaval som si a sral som na to,auto momentalne aj tak nebudem potrebovat ,kupim kable a v pohode.
Tak som pokracoval a zacal som s cistenim cerpadla v nadrzi - na moje prekvapenie bolo uplne ciste,takze som usudil ze tam problem nebude. Tak aspon vymenim palivovy filter - pozrem pod auto a tam kde ma byt palivovy filter nie je nic !!!
Poobede som sa zacal nudit ,tak ze aspon provizorne opravim kabel, dal som novy kabel ,narezal na pozadovanu dlzku ,stekre upravil tak aby som mohol kabel napajkovat a stiahnut ,spoje som zaizoloval a nasadil do auta.
Skusobny start - bez problemov nastartoval ,prerazat neprerazal a v tom mi napadlo ze idem sa previest aby to nezacalo blbnut ked sa motor zohreje.Este som nevysiel ani z dvora a uz som si vsimol ze auto vobec netrha,dal som si 10km skusobnu jazdu vsetkymi moznymi rezimami jazdy a motor netrhol ani raz .
Takze hura !!!
Samozrejme kable musim kupit nove ,ale ktore ? Najlacnejsie su BOSCH za cca 35€ sada - brat alebo nebrat ? Najradsej by som medene ,nie uhlikove ake tam su originaly.
A ako to je s tym palivovym filtrom - ak dobre viem tak ma byt umiestneny vedla nadrze pri pravom zadnom kolese,alebo sa mylim ?
Takze mal som obdobny problem s motorom X18XE - trhanie pri akceleracii ale aj pri ustalenych otackach.
Pod 2000 ot/min a hlavne za studena motor trhal tak ze prakticky som ani nezrychloval.
Dneska som sa do toho pustil - neplanovane .
V pondelok mam ist do autorizaku pre objednavku - tesnenie veka motora,10x o-kruzok a hadica odvetrania motora .Tak som si povedal ze sa este pozrem na sviecky a odmeram odpor svieckovych kablov (sviecky mam doma nove ,ale dovtedy ako nevymenim tesnenie tak ich tam urcite nedam ).
Pri stvrtom kabli som prudsie zatiahol aby som ho vytiahol zo sviecky a v tom prask - kabel ostal na dva kusy.
Zanadaval som si a sral som na to,auto momentalne aj tak nebudem potrebovat ,kupim kable a v pohode.
Tak som pokracoval a zacal som s cistenim cerpadla v nadrzi - na moje prekvapenie bolo uplne ciste,takze som usudil ze tam problem nebude. Tak aspon vymenim palivovy filter - pozrem pod auto a tam kde ma byt palivovy filter nie je nic !!!
Poobede som sa zacal nudit ,tak ze aspon provizorne opravim kabel, dal som novy kabel ,narezal na pozadovanu dlzku ,stekre upravil tak aby som mohol kabel napajkovat a stiahnut ,spoje som zaizoloval a nasadil do auta.
Skusobny start - bez problemov nastartoval ,prerazat neprerazal a v tom mi napadlo ze idem sa previest aby to nezacalo blbnut ked sa motor zohreje.Este som nevysiel ani z dvora a uz som si vsimol ze auto vobec netrha,dal som si 10km skusobnu jazdu vsetkymi moznymi rezimami jazdy a motor netrhol ani raz .
Takze hura !!!
Samozrejme kable musim kupit nove ,ale ktore ? Najlacnejsie su BOSCH za cca 35€ sada - brat alebo nebrat ? Najradsej by som medene ,nie uhlikove ake tam su originaly.
A ako to je s tym palivovym filtrom - ak dobre viem tak ma byt umiestneny vedla nadrze pri pravom zadnom kolese,alebo sa mylim ?
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 25 Dec 2011, 18:24
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
Hohoho,tak poprve moje auto to nie je - majitel je moja teta.
Auto kupila pred 9-dnami a ja ho davam sam pomaly do 100% stavu.K autu sa dostanem raz tyzdenne - popritom studujem a caka ma matura.
Doteraz som za dva dni pri aute spravil nasledovne - vymenil silentblok motora,vsetky filtre a oleje vymenen,vymenena brzdovka,kontrola brzd a podvozku - treba vymenit tlmice a zadne silentbloky,riesim tecuci olej z veka ventilov,idem menit sviecky,opraveny motorcek ostrekovaca skla,opraveny vypinac ohrevu zadneho skla,2x diagnostika cez OP-COM a na jar idem na rozvody.
Ci uz moja motorka alebo nase (rodina - ja auto nevlastnim) auta su v bezchybnom stave,este aj moja 29 rocna Babetta bola v 100% stave pri predaji.
Tolko k tej udrzbe
Auto kupila pred 9-dnami a ja ho davam sam pomaly do 100% stavu.K autu sa dostanem raz tyzdenne - popritom studujem a caka ma matura.
Doteraz som za dva dni pri aute spravil nasledovne - vymenil silentblok motora,vsetky filtre a oleje vymenen,vymenena brzdovka,kontrola brzd a podvozku - treba vymenit tlmice a zadne silentbloky,riesim tecuci olej z veka ventilov,idem menit sviecky,opraveny motorcek ostrekovaca skla,opraveny vypinac ohrevu zadneho skla,2x diagnostika cez OP-COM a na jar idem na rozvody.
Ci uz moja motorka alebo nase (rodina - ja auto nevlastnim) auta su v bezchybnom stave,este aj moja 29 rocna Babetta bola v 100% stave pri predaji.
Tolko k tej udrzbe
1. naco medene kable. vsak vidis, ako dlho vydrzali originalne.jojosss napísal:Takze mal som obdobny problem s motorom X18XE -
...
Samozrejme kable musim kupit nove ,ale ktore ? Najlacnejsie su BOSCH za cca 35€ sada - brat alebo nebrat ? Najradsej by som medene ,nie uhlikove ake tam su originaly.
A ako to je s tym palivovym filtrom - ak dobre viem tak ma byt umiestneny vedla nadrze pri pravom zadnom kolese,alebo sa mylim ?
poslal som ti k tomuto sukromnu spravu !
2. palivovy filter je podla mna vlavo vzadu, pred nadrzou, uchyteny na jednom pase co fixuju nadrz zospodu
- Teo
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 4752
- Dátum registrácie: 19 Jan 2008, 21:39
- Auto: Viac Oplov
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
ja by som to videl na dis modul ale aj kable by som pri tej prilezitosti venil aj zo svieckami ak by si chcel vsetko mam na sklade za supis cenu 0903757534
Kadett 1,3 44KW FULL MANUAL r.v.88(karburátor :)
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
- Teo
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 4752
- Dátum registrácie: 19 Jan 2008, 21:39
- Auto: Viac Oplov
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
Kadett 1,3 44KW FULL MANUAL r.v.88(karburátor :)
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
- semir89
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 246
- Dátum registrácie: 14 Dec 2010, 16:12
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Sedliska Vranov
Pridam sa aj ja, sviecky nove NGK, Filter vzduchovy novy, kable nove, EGR vycisteny, a stale s motorom trha pri raznom zosliapnuti plynu pri nizsich otackach (pod 2000), co este skontrolovat? kde sa pozriet? Diagnostika neukazala nic, pri vyssich otacka motor taha pri nizssich cuka ako by sa nadychol a potiahne. dakujem za postrehy
Vectra B1.8 16v GL 97.r (automaticka klima, 16 ALU, korozia minimalna)

Vectra B 1.8 16v 85kw 97r. -ex



Vectra B 1.8 16v 85kw 97r. -ex

- Kakarotto
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 35
- Dátum registrácie: 05 Apr 2007, 09:57
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Nova Bana
- Kontaktovať používateľa:
co je zapalovaci modul/cievka? ja mam taky problem tiez ked zohrejem motor tak do 2000 otacok pri raznom zosliapnuti motor trha potom od 2000 hore uz ide prefektne a neviem si rady mam opel vectra b 1.8 16v x18xe1 pri studenom motore to ide perfektne v akychkolvek otackach moj motor uz nema kable na sviecky ale akusi rampu...
VECTRA 1.8i 16v , 85kw , 1999
VECRTA 2.0i GL , 85kw , 1991
VECRTA 2.0i GL , 85kw , 1991