Před několika měsíci jsem si pořídil ojetou Astru H - 1,7 CDTI-74 kW (Z17DTH) - autíčko poslouchá na slovo, ale jedna věc, která mi opravdu vadí, jsou vibrace přenášené do volantu (společně s vibrujícím klíčem v zapalování) při otáčkách motoru v rozmezí zhruba 1950-2100 ot/min. Je to dost nepříjemné a kazí to celkový dojem z jízdy. Vibrace se stupňují v závislosti na zařazeném rychl. stupni. Jednička, dvojka, trojka ještě v pohodě, ale pokud na to šlápnu při zařazené čtyřce nebo pětce, pak právě ve výše uvedených otáčkách dojde k uvedeným vibracím.
V Oplu zkoušeli hromadu věcí, vyměnili EGR ventil, poštelovali co se dalo a nakonec provedli montáž nějakého antivibračního zařízení - toto mělo jistý účinek, ale vibrace jsou stále patrné.
Nemáte s tímto nějakou zkušenost ?
Díky.
Vibrace 1,7 CDTI-74 kW
Moderátori: bukelo, buci_vectra
- Barry
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 666
- Dátum registrácie: 27 Jan 2008, 20:42
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Zahorie
- Kontaktovať používateľa:
Vitaj v klube "OPEL VIBRATOR", ja riesim na motore 19CDTI vibracie od novosti a ziadny vysledok. Mne to vibruje aj pri volnobehu... ale len ked nie som zrovna v servise.
osobne to typujem na zotrvacnik, alebo ulozenie motora...
osobne to typujem na zotrvacnik, alebo ulozenie motora...
BMW X6 F16 30d 190kW (2018)
EX-Opel Vectra C Caravan, 1,9CDTI 88kW (2008)
Škoda Octavia II Tour, 1,6 MPI 75kW (2011)
EX-Opel Astra G 1,2 16V (2002)
EX-Opel Kadett E 1,3 (1986)
EX-Škoda Felicia 1,4 MPI (1999)
EX-Opel Astra H 1,7 CDTI (2006)
EX-Opel Vectra C Caravan, 1,9CDTI 88kW (2008)
Škoda Octavia II Tour, 1,6 MPI 75kW (2011)
EX-Opel Astra G 1,2 16V (2002)
EX-Opel Kadett E 1,3 (1986)
EX-Škoda Felicia 1,4 MPI (1999)
EX-Opel Astra H 1,7 CDTI (2006)
Chlapi zaujal ma vas prispevok ohladom vibracii motora okolo tych 2000 ot..
Je to taktiez moj pripad, dost ma to uz stve, pri akceleracii sa okolo tych 2000 ot. ozyvaju vibracne zvuky z motorovej casti. Okolo tych 2400 ot. a vyssie prestanu a motor ide kludnejsie.
Mal som podozrenie na to ulozenie pripadne vyfukovy pletenec ale asi to tym nebude ako tak citam , mozno je to tym CDTI vlastne, no kazdopadne ma to stve, vzbudzuje to blby dojem pri jazde.
Inak motor si pochvalujem, co sa tyka spotreby aj jazdnych vlastnosti.
Tych vibracii by som sa rad zbavil, dajte vediet ak to poriesite.
Diky Roman [som tu novy.
Astra H 1,7 CDTI, 74 kW
Je to taktiez moj pripad, dost ma to uz stve, pri akceleracii sa okolo tych 2000 ot. ozyvaju vibracne zvuky z motorovej casti. Okolo tych 2400 ot. a vyssie prestanu a motor ide kludnejsie.
Mal som podozrenie na to ulozenie pripadne vyfukovy pletenec ale asi to tym nebude ako tak citam , mozno je to tym CDTI vlastne, no kazdopadne ma to stve, vzbudzuje to blby dojem pri jazde.
Inak motor si pochvalujem, co sa tyka spotreby aj jazdnych vlastnosti.
Tych vibracii by som sa rad zbavil, dajte vediet ak to poriesite.
Diky Roman [som tu novy.
Astra H 1,7 CDTI, 74 kW
- lubo22
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 7290
- Dátum registrácie: 14 Apr 2009, 17:45
- Auto: Nemám auto
- Bydlisko: Trstená
- Bydlisko: trstena
- Kontaktovať používateľa:
podla mna kazdy diesel vybruje viac ako benzin tak to je normalne. skusil som si jazdu na forde TDCI a ked som ho trosku pridusil na stvorke a otacky klesli pod 1900 tiez zacal riadne vybrovat a robi to aj moja vece ale menej ako ten ford a aj TDI u octavie vibruju
Vectra C cierna ex
Vectra C modra ex
Vectra C modra ex