problemy s motorom 2.0 Di

Moderátori: bukelo, buci_vectra

Používateľov profilový obrázok
Speed
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 81
Dátum registrácie: 19 Nov 2009, 18:23
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Želiezovce

problemy s motorom 2.0 Di

Príspevok od používateľa Speed »

Dobrý deň, ahojte! Mám Astru G 2.0DI, r.v. 2000, naj.km 210tis,
1. olejová hladina v motore sa kolýsa, raz je nad max. inokedy 3/4 (olej je čierny, a vodu nemusím doliať)
2. otázka prečo neide nad 80C voda pri mínus teplotách po 25-30km termostat som menil pred mesiacom (že by zlý NOVÝ termostat?). Chladič som už zakryl, a to isté. :( ĎAKUJEM za rady!
marwi

Príspevok od používateľa marwi »

Pravdepodobne preto, lebo pri tej teplote otvori termostat. Niekedy sa vyrabaju na ten isty motor termostaty, ktore maju roznu "otvaraciu" teplotu. Skus si kupit taky ktory otvara pri vyssej teplote...
Používateľov profilový obrázok
Speed
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 81
Dátum registrácie: 19 Nov 2009, 18:23
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Želiezovce

Príspevok od používateľa Speed »

Keď bolo okolo +5C a išiel som viac cca.70-80km tak pohode sa drží pri 90C keď sa zohreje.
Používateľov profilový obrázok
lubo22
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 7290
Dátum registrácie: 14 Apr 2009, 17:45
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Trstená
Bydlisko: trstena
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa lubo22 »

u mna ked bolo -20 tak v kopci alebo ak som motor viac tocil drzalo sa to tesne pred 90°C ale ak som isiel dole kopcom alebo po rovinke tak mi to tiez kleslo na 80 °C
Vectra C cierna ex
Vectra C modra ex
Komo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 3608
Dátum registrácie: 19 Mar 2007, 16:47
Auto: Astra H
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Komjatna
Bydlisko: Komjatna [RK]

Príspevok od používateľa Komo »

Podla mna je to normalne. V lete sa mi hreje voda na 90 stupnov a drzi nech sa deje cokolvek. Teraz v zime je to cca. 80 stupnov, ak idem pri mrazoch do kopca alebo stojim, tak sa dokaze zohriat na 90, ak idem z kopca so zaradenou rychlostou a bez plynu, tak sa ochladi na 75.
'07 Astra H Z19DT
'03 VeCe Z18XE
- Diagnostika -
dikard
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 9455
Dátum registrácie: 03 Aug 2010, 19:13
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Nové Zámky
Bydlisko: Okres Nove Zamky

Príspevok od používateľa dikard »

no mne zase pri stati aj kratsom teraz v zime klesne rychlo teplota na nulu a ked stojim ze su rampy mi klesne na tych 60stupnov no zahreje sa motor az po prejdeni cca 10km no menil som termostat s vekom pred rokom aj pol a neviem mohlo s to pokazit tak rychlo nechce sa mi to zas zbytocne rozoberat..... inak budik na teplotu spravi asi toto ze najprv nic po tych 10km zrazu bum a je hned na tych 70 a potom sa dotacka no 85stupnov v lete na 90, je to normalne?? ci mam zase menit termostat??
plus plus korea :D
Signum
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 4219
Dátum registrácie: 02 Máj 2007, 21:34
Auto: Zafira B
Bydlisko: Galanta
Bydlisko alt: Sološnica
Bydlisko: Galanta

Príspevok od používateľa Signum »

predpokladám,že je zasa po termostate :cry:
Mám Opel
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
dikard
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 9455
Dátum registrácie: 03 Aug 2010, 19:13
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Nové Zámky
Bydlisko: Okres Nove Zamky

Príspevok od používateľa dikard »

no mam este jeden cisto novy len som ho kupoval este pred vekom a presiel na nom asi 500km a potom som objednal cele veko..... teraz som akurat skusal ci je este dobry tak som ho dal na sporak s poldeci octu a az kym to nezacalo vriet tak nevysuvalo tu tycku termostatu tak myslim ze bude ok pre istotu ho necham este nejaku chvilku v koncetrovanej vode s octom a potom asi ked bude lepsie sa dam do montaze..... treba pri kazdej vymene menit tesnenie????
plus plus korea :D
Používateľov profilový obrázok
Speed
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 81
Dátum registrácie: 19 Nov 2009, 18:23
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Želiezovce

Príspevok od používateľa Speed »

A mám to vyriešené, zakryl som celý chladič (dal som gumolit z 2 častí medzi chladiče) včera 40km jazda vonku -5C a teplota vody 85-90C.
Keď bude teplejšie jednu gumu vytiahnem za 1 minutu a idem dalej! :)
Astra G - edition 100, 2.0DI (X20DTL) + powerbox, 5.dv, r.v. 2000 ... IRMSCHER ...
dikard
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 9455
Dátum registrácie: 03 Aug 2010, 19:13
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Nové Zámky
Bydlisko: Okres Nove Zamky

Príspevok od používateľa dikard »

sice to je iba ciastocne riesenie tak ci tak musis pristupit k vymene termostatu alebo komplet aj s vekom...... davaj si pozor ked sa oteply aby ti nevyvrela voda mal si skor pouzit namiesto "lina" ci "gumolinu" karton s krabice lebo ak sa ti to prehreje tak aby to nespravilo viac skody ako osohu.... nech sa dari :wink:
plus plus korea :D
Achmed24
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 11
Dátum registrácie: 29 Sep 2010, 19:03
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Re: problemy s motorom 2.0 Di

Príspevok od používateľa Achmed24 »

Speed napísal:Dobrý deň, ahojte! Mám Astru G 2.0DI, r.v. 2000, naj.km 210tis,
1. olejová hladina v motore sa kolýsa, raz je nad max. inokedy 3/4 (olej je čierny, a vodu nemusím doliať)
2. otázka prečo neide nad 80C voda pri mínus teplotách po 25-30km termostat som menil pred mesiacom (že by zlý NOVÝ termostat?). Chladič som už zakryl, a to isté. :( ĎAKUJEM za rady!


To je normalna vec v zime pre diesel, ja som tiez skusal zakrit ale nepomohlo to. Skur reskejsiu jazdu a ona sa ti zdvihne ale potom hned klesne :shock: Je to normalne nemas sa coho bat vsetko je ok
Achmed24
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 11
Dátum registrácie: 29 Sep 2010, 19:03
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa Achmed24 »

dikard napísal:no mne zase pri stati aj kratsom teraz v zime klesne rychlo teplota na nulu a ked stojim ze su rampy mi klesne na tych 60stupnov no zahreje sa motor az po prejdeni cca 10km no menil som termostat s vekom pred rokom aj pol a neviem mohlo s to pokazit tak rychlo nechce sa mi to zas zbytocne rozoberat..... inak budik na teplotu spravi asi toto ze najprv nic po tych 10km zrazu bum a je hned na tych 70 a potom sa dotacka no 85stupnov v lete na 90, je to normalne?? ci mam zase menit termostat??

Nic nemusis menit je to normalne, ale vela ludi si neuvedomuje ze v zime v aute topis a od startu mas teplotu na max-myslim pri topeni, takze dost tepla z vody odoberies ty tvojim topenim v aute a plus zima vonku a narazovy vietor ktory je o niekolko stupnov chladnejsi ako teplota vonku, ved skus v lete na chvilku zacat topit na max a uvydis jak rychle ti klesne teplota :lol:
Achmed24
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 11
Dátum registrácie: 29 Sep 2010, 19:03
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa Achmed24 »

Speed napísal:A mám to vyriešené, zakryl som celý chladič (dal som gumolit z 2 častí medzi chladiče) včera 40km jazda vonku -5C a teplota vody 85-90C.
Keď bude teplejšie jednu gumu vytiahnem za 1 minutu a idem dalej! :)

Ty mas chip tuning? kolko ta stal a oplatilo sa?
Signum
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 4219
Dátum registrácie: 02 Máj 2007, 21:34
Auto: Zafira B
Bydlisko: Galanta
Bydlisko alt: Sološnica
Bydlisko: Galanta

Príspevok od používateľa Signum »

Achmed24 napísal:
dikard napísal:no mne zase pri stati aj kratsom teraz v zime klesne rychlo teplota na nulu a ked stojim ze su rampy mi klesne na tych 60stupnov no zahreje sa motor az po prejdeni cca 10km no menil som termostat s vekom pred rokom aj pol a neviem mohlo s to pokazit tak rychlo nechce sa mi to zas zbytocne rozoberat..... inak budik na teplotu spravi asi toto ze najprv nic po tych 10km zrazu bum a je hned na tych 70 a potom sa dotacka no 85stupnov v lete na 90, je to normalne?? ci mam zase menit termostat??

Nic nemusis menit je to normalne, ale vela ludi si neuvedomuje ze v zime v aute topis a od startu mas teplotu na max-myslim pri topeni, takze dost tepla z vody odoberies ty tvojim topenim v aute a plus zima vonku a narazovy vietor ktory je o niekolko stupnov chladnejsi ako teplota vonku, ved skus v lete na chvilku zacat topit na max a uvydis jak rychle ti klesne teplota :lol:
nesúhlasím
Mám Opel
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
Používateľov profilový obrázok
mirda2908
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 178
Dátum registrácie: 23 Jan 2010, 22:23
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: PLZEN-PRIEVIDZA
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa mirda2908 »

achmed tiez nesuhlasim zalezi aky mas termostat a pri akej teplote ho otvori je viac tipov dobry termostat ti ho otvori a po nejakych 5km mas 88teplotu motora a mala by drzat moze sa stat ze klesne a potom sa ustaly.
novy termostat moze byt tiez zly ono je dobre ho vymenit aj s domcekom
dikard
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 9455
Dátum registrácie: 03 Aug 2010, 19:13
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Nové Zámky
Bydlisko: Okres Nove Zamky

Príspevok od používateľa dikard »

termostat som uz prekontroloval a aj budik no chyba je v budiku zle ukazuje(neskoro udava inf.- udaje)... takze auticko ide ako ma a hreje sa ako ma teraz ako sa oteplilo tak uz ukazuje 85stupnov ale ked boli mrazi tak niekde miestami okolo 81stupnov..... teraz by som chcel precistit radiator respektive preplachnut lebo slabsie kuri ako som bol zvyknuty, ale nie o vela...... preplach moze nieco poskodit??? myslim take nieco ze mi to zacne niekde tiect to chapem ale stat sa nieco ine moze??
plus plus korea :D
Používateľov profilový obrázok
mirda2908
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 178
Dátum registrácie: 23 Jan 2010, 22:23
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: PLZEN-PRIEVIDZA
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa mirda2908 »

stat sa nestane nic pokial to nerobis vysokym tlakom moze byt a teplotne cidlo ale ked ti slabsie kury tak jeto termostat
Používateľov profilový obrázok
Speed
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 81
Dátum registrácie: 19 Nov 2009, 18:23
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Želiezovce

Príspevok od používateľa Speed »

Keď ti slabšie kúri a vodu máš okolo 80C tak asi radiátor v kúrení treba prečistit. My sme maly prípad s Twingom, všetko sme už vyskúšali, čistič do vody, prepláchnúť radiátor s octom, ... a nič nepomohlo, nakoniec výmena radiátora = 40€ + 3-4hod roboty! :(
Astra G - edition 100, 2.0DI (X20DTL) + powerbox, 5.dv, r.v. 2000 ... IRMSCHER ...
dikard
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 9455
Dátum registrácie: 03 Aug 2010, 19:13
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Nové Zámky
Bydlisko: Okres Nove Zamky

Príspevok od používateľa dikard »

dufam ze vymenu radiatora nebude treba staci pouzit ocot alebo mam kupit nejaky komercny vyrobok??? a aky koncetrat octu ste pouzili?? vdaka
plus plus korea :D
Napísať odpoveď

Návrat na "ASTRA - MOTOR/PREVODOVKA"