2,2dti nudzove rezimu pise chybu minusovu plniaceho tlaku

Moderátori: dulo, buci_vectra

marian10
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 108
Dátum registrácie: 16 Okt 2007, 17:27
Auto: !! Zmeň si model auta !!

2,2dti nudzove rezimu pise chybu minusovu plniaceho tlaku

Príspevok od používateľa marian10 »

2,2dti 2004 diesel auto za jazdy prepne do nudzove rezimu okolo 3000-3500otacok ale nie stale. V Ople na PC pise problem s podtlakom na turbo stale pise chybu minusovu plniaceho tlaku uz aj turbo bolo cistene lebo davalo velky tlak a chyba je stale tam stale je ta ista chyba minusova plniaceho tlaku tlak dava okolo200 a este aj spotreba sa zdvihla na 8,5 bolo 6,5-6,8 .
Turbo ma regulovat podla mna elek kedy ma odfuknut tak neviem kde je proble a v OPEL SERV asi tiez nie PORADTE.
Signum
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 4219
Dátum registrácie: 02 Máj 2007, 21:34
Auto: Zafira B
Bydlisko: Galanta
Bydlisko alt: Sološnica
Bydlisko: Galanta

Príspevok od používateľa Signum »

Mas asi motor Y22DTR , ak sa nemylim a pise Ti taketo nieco-P0234 Záporná odchylka v regulačním obvodu plnicího tlaku?
Mám Opel
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
marian10
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 108
Dátum registrácie: 16 Okt 2007, 17:27
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa marian10 »

ano daco take
nasetono
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 26
Dátum registrácie: 26 Jún 2007, 09:52
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: BA
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa nasetono »

Dnes som sa na to pytal chlapika v OPLI na Poliankach v bratislavskej Dubravke. Tento problem mu bol znamy, presne mi opisal situacie, kedy to moze robit - medzi inym spomenul, ze to zvykne zblbnut napr. v dlhom dialnicnom stupani....co som mu dal za pravdu. To sa mi parkrat stalo a vtedy treba radsej tlacit stvorku az na 120.
Preprogramovanie riadiacej jednotky vraj nie vzdy pomoze, ale "mozeme to skusit".
Po chvilke sa vratil s tym, ze poslednu verziu SW v riadiacej jednotke tam mam. (minuly rok, ked mi menili snimac plniaceho tlaku, mi ju tam natiahli).
Zatial vraj nic novsie na to nie je.
- Tak reku - co to teda moze byt, ked mi to aj tak obcas zblbne ?
A on na to, ze este to zvykne robit turbo. Treba ho precistit od karbonovych usadenin, aby sa lopatky s variabilnym natacanim pohybovali tak, ako treba a mal by byt pokoj.
V Blave to robia za nejakych 3500 korun, tak som si na neho vypytal kontakt a skocim tam. Necham si to zrepasovat a potom napisem, co a ako.

m.
VECTRA C Elegance 2.2 DTI, Skype: milanmuziker
Používateľov profilový obrázok
Teo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 4752
Dátum registrácie: 19 Jan 2008, 21:39
Auto: Viac Oplov
Bydlisko: Bratislava
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Teo »

daj kontakt kde ti zrepasuju turbo za 3500? 8)
Kadett 1,3 44KW FULL MANUAL r.v.88(karburátor :)
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
Napísať odpoveď

Návrat na "VECTRA - MOTOR/PREVODOVKA"