Opel Vectra B 2.2 DTI

Moderátori: dulo, buci_vectra

Brembo.SV
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 325
Dátum registrácie: 06 Mar 2010, 18:28
Auto: Insignia
Bydlisko: Galanta
Bydlisko: Matuskovo

Príspevok od používateľa Brembo.SV »

no necistoty sa tam dostanu zanedbanou udrzbou,teda kym pufka,ziadny filter sa nemeni,pri opravach,ked si nedaju pozor a do sania napada bordel a tiez zlou tesnostou potrubia ala ked tam nevleti Boening,tak je vsetko O.K No a tiez super tuningom,ziadny filter najlepsi filter alebo keby nestal tak nehorazne vela,tak tam mozno aj cosi capnem
iurai

Príspevok od používateľa iurai »

Brembo.SV napísal:turbo nic nezopina. Je to lopatkove duchadlo pohanane turbinou a tu pohanaju vyfukove plyny. Cim vacsi objem plynov,tak i vyssie otacky. Ovladane su len naklpacie lopatky na statore.


plniaci tlak turba je regulovany RJ motora elektro-pneumaticky - cez solenoid Y29. pri 2.0DTI urcite
Brembo.SV
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 325
Dátum registrácie: 06 Mar 2010, 18:28
Auto: Insignia
Bydlisko: Galanta
Bydlisko: Matuskovo

Príspevok od používateľa Brembo.SV »

2 liter nema naklapacie lopatky,tam turbo ma len prepustaci ventil,ktory reguluje len maximalny tlak. Zvysok v ramci moznasti je ovladany cez klapky v sani.
Napísať odpoveď

Návrat na "VECTRA - VŠEOBECNE"