Videonávod:Padání do nouzového režimu VC 2.2DTi
Moderátori: dulo, buci_vectra
- Blade
- Bronzový užívateľ
- Príspevky: 109
- Dátum registrácie: 13 Apr 2009, 12:13
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Kojetín,Czech Republic
- Kontaktovať používateľa:
Videonávod:Padání do nouzového režimu VC 2.2DTi
Ahojte,pokud máte někdo problém na vece 2.2dti s padáním do nouzového režimu(žlutý klíč na displayi) tak tady jsem udělal krátký videonávod,snad vám to pomůže,u mě to problém vyřešilo,jednou za čas to nastříkám a pohoda...Musim doplnit že to pomohlo v mém případěm,kdy mi diagnostika vypsala tuto chybu.
P0234 Odchylka v regulacnim obvodu plniciho tlaku.
Stačí nastříkat WDčkem,či jiným mazivem ovládání variabilních lopatek turba..
http://www.youtube.com/watch?v=r__wyBk49bo
P0234 Odchylka v regulacnim obvodu plniciho tlaku.
Stačí nastříkat WDčkem,či jiným mazivem ovládání variabilních lopatek turba..
http://www.youtube.com/watch?v=r__wyBk49bo
Naposledy upravil/-a Blade v 15 Máj 2010, 18:24, upravené celkom 2 krát.
- miko455
- Bronzový užívateľ
- Príspevky: 84
- Dátum registrácie: 20 Apr 2008, 16:01
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Vráble
lubo22 napísal:a da sa na tom jazdit? poradite mi ako zistim kedy turbo nespravne funguje?
jazdiť sa na tom dá, len to občas padne do núdzového režimu (strata ťahu, treba odstaviť, vypnúť, znova naštartovať a išlo), avšak najjednoduchšie ako to zistiť je diagnostika predpokladám.
ja som to riešil postupne: váha vzduchu (cca 50 €), turbo (niekedy pomôže aj repas turba 300-500 €)
ale najlepšia a najjednoduchšia a najrýchlejšia možnosť je diagnostika - presne zistíš o čo ide
inak je o núdzovom režime na fóre dosť popísané, treba len hladať
napr: http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=9267&postdays=0&postorder=asc&start=0
a o turbách je tu tiež kopa vlákien popísaných:)
Vectra C 2.2 DTI 16V Y22DTR
Astra J 1.4T LPG A14NET
Astra J 1.4T LPG A14NET
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 4219
- Dátum registrácie: 02 Máj 2007, 21:34
- Auto: Zafira B
- Bydlisko: Galanta
- Bydlisko alt: Sološnica
- Bydlisko: Galanta
Tento problem sa zvycajne da vyriesit preprogramovanim RJ motora
Mám Opel
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 4219
- Dátum registrácie: 02 Máj 2007, 21:34
- Auto: Zafira B
- Bydlisko: Galanta
- Bydlisko alt: Sološnica
- Bydlisko: Galanta
miko455 napísal:Signum napísal:Tento problem sa zvycajne da vyriesit preprogramovanim RJ motora
aj to je riešenie, znížiť citlivosť preprogramovaním, len ak ani to nepomôže, prichádza na rad výmena
Presne tak
Mám Opel
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***