Ako vytiahnut EGR venti na 1,7TD
Moderátori: bukelo, buci_vectra
- mrdalklika
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 257
- Dátum registrácie: 23 Apr 2008, 01:52
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom
- Bydlisko: Kočovce
Ako vytiahnut EGR venti na 1,7TD
Dnes som skušal vytiahnut ten EGR ventil, povolil som pod tim vieckom take niečo ako eskapasku, začal som tahat hore ale neišlo to. Je treba povolit ešte niečo? alebo treba použit silu? alebo to ma bit teple? za odpovede dakujem.
Opel Astra Caravan G 1,7td 2000
X 1,7 DTL 50KW
X 1,7 DTL 50KW
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 11 Sep 2009, 18:10
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 11 Sep 2009, 18:10
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- mrdalklika
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 257
- Dátum registrácie: 23 Apr 2008, 01:52
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom
- Bydlisko: Kočovce
- mrdalklika
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 257
- Dátum registrácie: 23 Apr 2008, 01:52
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom
- Bydlisko: Kočovce
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 11 Sep 2009, 18:10
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 27 Dec 2009, 17:23
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: HELPA
Stačí zložiť tu "eskapasku" a pôjde to vytiahnuť musiš ju trocha roztiahnuť a dať mimo toho miesta kde je utiahnutá na osadeni ,tie spodne šrauby nemusiš povolovať.
Ked som kúpil svoju x17dtl tak som mal tiež s tym problém že sa mi rozsvietila kontrolka pri ustalenej jazde tak som sa potom do toho pustil.Diagnostika ukazala "systém spetného privodu spalín" po prečítani niekolkých prispevkov ohladom EGR so sa rozhodol že sa na to pzriem detailneišie.Po obhliadke som zistil že spod EGR trčí neaky pliešok popod ktory pri vyšších obratkach trocha tlačí olej a podfukuje tadial"myslel som si že ten pliešok je podložka s otvorom do EGR ale ups nejaky talian to surovo zapchal a hotovo" Pri rozoberaní som zistil dalšiu zauimavú vec a to že v hadičkach na podtlak od Vac.pumpy je olej,a ešte sa mi nepzdavala testnosť sacieho potrubia,aby som to skrátil jedno nedelné popoludnie so sa do toho pustil.Zložil som dole sanie aj s EGR a komplet som to vyčistil a dal nove tesnenie,kedže to EGR bolo zaslepene tak nebolo velmi znečistene.Po založení sania som riešil ten olej v hadičkách od Vac.pumpy kedže brzdovy posilovač a brzdy išli OK sudil som že Vac.pumpa je OK. akurát mi nešlo do hlavy prečo je v nej do polovice oleja a tak som len otočil krit na Vac.pumpe vývodom na podtlak nahor ako je aj vyvod na posilovač. Vyčistil som hadičky od oleje aj ten ventil do ktoreho su zapojene a nastala skušobná jazda. Výsledok všetko OK až na divne hviždanie ako ked zapína turbo aj to tak robilo od 2000 otačiek. Po konzultácii s kamaratom mi poradil aby som vymenil tie podtlakové hadičky, stalo sa a už je všetko v poriadku. Dufam že táto moja skúsenosť pomôže ak by som vás mohol poprosiť o foto Vac.pumpy s vyvodom na podtlak chcel by som vedieť ako to má byť správne otočene vďaka majte sa
Ked som kúpil svoju x17dtl tak som mal tiež s tym problém že sa mi rozsvietila kontrolka pri ustalenej jazde tak som sa potom do toho pustil.Diagnostika ukazala "systém spetného privodu spalín" po prečítani niekolkých prispevkov ohladom EGR so sa rozhodol že sa na to pzriem detailneišie.Po obhliadke som zistil že spod EGR trčí neaky pliešok popod ktory pri vyšších obratkach trocha tlačí olej a podfukuje tadial"myslel som si že ten pliešok je podložka s otvorom do EGR ale ups nejaky talian to surovo zapchal a hotovo" Pri rozoberaní som zistil dalšiu zauimavú vec a to že v hadičkach na podtlak od Vac.pumpy je olej,a ešte sa mi nepzdavala testnosť sacieho potrubia,aby som to skrátil jedno nedelné popoludnie so sa do toho pustil.Zložil som dole sanie aj s EGR a komplet som to vyčistil a dal nove tesnenie,kedže to EGR bolo zaslepene tak nebolo velmi znečistene.Po založení sania som riešil ten olej v hadičkách od Vac.pumpy kedže brzdovy posilovač a brzdy išli OK sudil som že Vac.pumpa je OK. akurát mi nešlo do hlavy prečo je v nej do polovice oleja a tak som len otočil krit na Vac.pumpe vývodom na podtlak nahor ako je aj vyvod na posilovač. Vyčistil som hadičky od oleje aj ten ventil do ktoreho su zapojene a nastala skušobná jazda. Výsledok všetko OK až na divne hviždanie ako ked zapína turbo aj to tak robilo od 2000 otačiek. Po konzultácii s kamaratom mi poradil aby som vymenil tie podtlakové hadičky, stalo sa a už je všetko v poriadku. Dufam že táto moja skúsenosť pomôže ak by som vás mohol poprosiť o foto Vac.pumpy s vyvodom na podtlak chcel by som vedieť ako to má byť správne otočene vďaka majte sa
šKODA 120L ex
Renault Clio 2 1.5 dci ex
VW Transporter 2.4D ex
ASTRA G 1.7 TD X17DTL 99
Renault Clio 2 1.5 dci ex
VW Transporter 2.4D ex
ASTRA G 1.7 TD X17DTL 99
- mrdalklika
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 257
- Dátum registrácie: 23 Apr 2008, 01:52
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom
- Bydlisko: Kočovce
- mrdalklika
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 257
- Dátum registrácie: 23 Apr 2008, 01:52
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom
- Bydlisko: Kočovce
- m1lan
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 146
- Dátum registrácie: 22 Feb 2009, 13:20
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Topoľčany
- Kontaktovať používateľa:
Mohol by to tu nacrtnut niekto sipkami ze co sa ma dat dole a co vycistit to ako pre nas nezainteresovanych :roll:
>>X16XEL Sportive<<
mrdalklika, tvoj prispevok s fotkami som dal ako extra temu sem:
http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=17539
Ked to budes mat hotove, daj mi vediet, nech to uzamknem
http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=17539
Ked to budes mat hotove, daj mi vediet, nech to uzamknem
- mrdalklika
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 257
- Dátum registrácie: 23 Apr 2008, 01:52
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom
- Bydlisko: Kočovce
- mrdalklika
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 257
- Dátum registrácie: 23 Apr 2008, 01:52
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom
- Bydlisko: Kočovce
- mrdalklika
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 257
- Dátum registrácie: 23 Apr 2008, 01:52
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom
- Bydlisko: Kočovce
Po určitej dobe som si všimol že kontrolka svieti častejšie. Už pri akomkoľvek ustálený plynového pedála bez ohľadu na otáčky. A aj keď chcem pridať na trojke do kopca pri 1700ot/min tak zrýchlenie sa nekoná. Horko ťažko vyjdem kopec, otáčky sa nepridávajú, kontrolka svieti. Ale keď podradím a otáčky stupňu nad 2200 ot/min a dupnem na plyn tak kontrolka zhasne a auto ide úplne normálne do výkonu. Len moj postreh k tejto teme.
Opel Astra Caravan G 1,7td 2000
X 1,7 DTL 50KW
X 1,7 DTL 50KW