AGR ventil

Moderátori: bukelo, buci_vectra

Používateľov profilový obrázok
dkbrko
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 36
Dátum registrácie: 28 Jún 2009, 21:09
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Dolny Kubin

AGR ventil

Príspevok od používateľa dkbrko »

zdravim mam taky problem viem ze to tu uz bolo ale neviem co stym dokladne som vycistil AGR ventil a aj tak mi turbo zapina az pri okolo 2200ot/min a neviem co dalej s tym poratite mi niekto
Astra H 1.9cdti 88kw
Signum
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 4219
Dátum registrácie: 02 Máj 2007, 21:34
Auto: Zafira B
Bydlisko: Galanta
Bydlisko alt: Sološnica
Bydlisko: Galanta

Príspevok od používateľa Signum »

Myslim si ,ze diagnostika by bola najidealnejsie riesenie.
Mám Opel
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
Používateľov profilový obrázok
dkbrko
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 36
Dátum registrácie: 28 Jún 2009, 21:09
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Dolny Kubin

Príspevok od používateľa dkbrko »

no budem tam musiet zbehnut a ked uz ani tam nic tak ho zaslepim aj ked neviem ci to je dobre riesenie
Signum
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 4219
Dátum registrácie: 02 Máj 2007, 21:34
Auto: Zafira B
Bydlisko: Galanta
Bydlisko alt: Sološnica
Bydlisko: Galanta

Príspevok od používateľa Signum »

dkbrko napísal:no budem tam musiet zbehnut a ked uz ani tam nic tak ho zaslepim aj ked neviem ci to je dobre riesenie

riesenie to zial nieje dobre :cry:
Mám Opel
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
Používateľov profilový obrázok
dkbrko
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 36
Dátum registrácie: 28 Jún 2009, 21:09
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Dolny Kubin

Príspevok od používateľa dkbrko »

a co by si mi navrhol prosim ta ci ak tak vymenit ventil
Komo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 3608
Dátum registrácie: 19 Mar 2007, 16:47
Auto: Astra H
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Komjatna
Bydlisko: Komjatna [RK]

Príspevok od používateľa Komo »

Len dodam, ze na diesli EGRko nemozes zaslepit lebo ovplyvnuje funkcnost motora. Ak nepomoze vycistenie a si si isty ze je to EGR tak jedine vymena.
'07 Astra H Z19DT
'03 VeCe Z18XE
- Diagnostika -
Signum
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 4219
Dátum registrácie: 02 Máj 2007, 21:34
Auto: Zafira B
Bydlisko: Galanta
Bydlisko alt: Sološnica
Bydlisko: Galanta

Príspevok od používateľa Signum »

dkbrko napísal:a co by si mi navrhol prosim ta ci ak tak vymenit ventil

http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=6318
Mám Opel
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
edulo
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 51
Dátum registrácie: 31 Okt 2008, 23:23
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa edulo »

Ahojte, no ja mam EGR vycistene nedavno, asi pred tyzdnom. Mam ale stale takyto problem, aj pred cistenim aj teraz. Auto, pokial nie je zohriate na tych cca 60 - 70 stupnov, ide od 1000 otacok ako drak. Ked sa zohreje, tak ked napr. pri 1200 otackach pridam, tak citim, ze auto sa na milisekundu zobere ako za studena, ale hned ho pridusi a ide ako smadna tava do 1800 otacok, kym nezapne turbo. Pokial je studene, tak od tych 1000 otacok taha ako s turbom :D Nechapem tomu. Neviete, ci ked sa vycisti EGR ventil treba odpojit baterku aby si RJ motora nacitala nove udaje alebo ako??? Myslim, ze by s tym mal suvisiet aj problem plynulej jazdy - syndrom :D Neviem ci je to ta na vsetkych tychto motoroch, ale ked sa samozrejme zohreje, tak idem konstantne 50 - 60 to je jedno aka rychlost tam je, ale ked pustim plyn, tak autom trosku trhne, proste sa mi to nepaci - auto ma RJ a pritom sa horsie sprava ako starsia Astra F 1,7 TD? RJ je po kompletnej oprave. Tak isto je to pri pridavani, tiez ho tak trosku mykne az zamyksuje. Dost to citit na 2 a 3 prevodovom stupni. Pokial je studene, tak je to celkom fajn :))) Cim by to teda mohlo byt? EGR vycistene, RJ po oprave... Vaha vzduchu???? Ale ta nema ziaden suvis s teplotou motora... MOTOR JE 1,7 DTi - Y17DT. Dakujem za rady.
Používateľov profilový obrázok
dkbrko
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 36
Dátum registrácie: 28 Jún 2009, 21:09
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Dolny Kubin

Príspevok od používateľa dkbrko »

EGR ventil ti zacina otvarat az pri prevadzkovej teplote okolo 70stupnov preto ti do vtedy dobre taha ja som mal nedavno tento isty problem tiez som vycistil EGR a stale to iste po zahriati ma hodilo do udzoveho rezimu potom som skusal resetnut RJ odpojenim baterky aby si nepametalo chybu ale aj tak po zahriati mi to neslo az na koniec ma nechala bez pohnutia ani diagnostika nic nezistila a v servise mi zistili ze mam problem s katalizatorom bol zaneneseny aspon takto z mojej skusenosti ci ti to pomoze

____________________________
Astra H 1.9cdti 88kw sport
dag22
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 48
Dátum registrácie: 29 Okt 2009, 21:20
Auto: Astra G
Bydlisko: sintava
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa dag22 »

edulo napísal:Ahojte, no ja mam EGR vycistene nedavno, asi pred tyzdnom. Mam ale stale takyto problem, aj pred cistenim aj teraz. Auto, pokial nie je zohriate na tych cca 60 - 70 stupnov, ide od 1000 otacok ako drak. Ked sa zohreje, tak ked napr. pri 1200 otackach pridam, tak citim, ze auto sa na milisekundu zobere ako za studena, ale hned ho pridusi a ide ako smadna tava do 1800 otacok, kym nezapne turbo. Pokial je studene, tak od tych 1000 otacok taha ako s turbom :D Nechapem tomu. Neviete, ci ked sa vycisti EGR ventil treba odpojit baterku aby si RJ motora nacitala nove udaje alebo ako??? Myslim, ze by s tym mal suvisiet aj problem plynulej jazdy - syndrom :D Neviem ci je to ta na vsetkych tychto motoroch, ale ked sa samozrejme zohreje, tak idem konstantne 50 - 60 to je jedno aka rychlost tam je, ale ked pustim plyn, tak autom trosku trhne, proste sa mi to nepaci - auto ma RJ a pritom sa horsie sprava ako starsia Astra F 1,7 TD? RJ je po kompletnej oprave. Tak isto je to pri pridavani, tiez ho tak trosku mykne az zamyksuje. Dost to citit na 2 a 3 prevodovom stupni. Pokial je studene, tak je to celkom fajn :))) Cim by to teda mohlo byt? EGR vycistene, RJ po oprave... Vaha vzduchu???? Ale ta nema ziaden suvis s teplotou motora... MOTOR JE 1,7 DTi - Y17DT. Dakujem za rady.


s dislovymi motormi nemam moc skusenosti ale skus skontrolovat vsetky hadice ci su neni popraskane a vahu vzduchu a komplet cele nasavacie potrubie vycisti a vsetko co s tym suvisi. ja som mal podobny problem ale mne auto na studen motor islo super a ked sa trocha zohrial tak skapinal a kolisali otacky strasne o trhani ani nehovorim a chyba bola nakoniec v klapke kde bol zapchany jeden kanalik ale vycistil som komplet cele potrubie aj box s filtrom a vahu vzduchu a auto ide teraz ako hodinky
Astra G hatchback, r.v. 99,1,8 16v 85kw, X18XE1
Používateľov profilový obrázok
macil
Admin
Admin
Príspevky: 36839
Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa macil »

Dag, už všetci vieme, ako sa ti podarilo odstrániť tvoj problém s motorom a skutočne nás to veľmi teší. Avšak ako píšeš, v dízloch sa nevyznáš (napokon ani ja) a zbytočne zavádzaš dotyčného. Problém, čo sa napohľad rovnako prejavuje na benzíne aj na dízli, spravidla nemá rovnakú príčinu, keďže sa jedná o konštrukčne rozdielne motory a súčasti, ktoré obsahuje jeden, neobsahuje ten druhý.
Opel Astra J-ST, A16LET LPG
Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
dag22
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 48
Dátum registrácie: 29 Okt 2009, 21:20
Auto: Astra G
Bydlisko: sintava
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa dag22 »

macil napísal:Dag, už všetci vieme, ako sa ti podarilo odstrániť tvoj problém s motorom a skutočne nás to veľmi teší. Avšak ako píšeš, v dízloch sa nevyznáš (napokon ani ja) a zbytočne zavádzaš dotyčného. Problém, čo sa napohľad rovnako prejavuje na benzíne aj na dízli, spravidla nemá rovnakú príčinu, keďže sa jedná o konštrukčne rozdielne motory a súčasti, ktoré obsahuje jeden, neobsahuje ten druhý.


konstrukcne su rozdielne ale problem ktory sa javy ako velmi zavazny moze mat uplne jednoduche riesenie. presiel som uz kopec prispevkov kde boli podobne problemy a nakoniec bola na chybe niektora z hadiciek. chcel som len nech si dotycny za co nic neda akurat tak kusok casu skontroluje vahu vzduchu a vsetky hadicky. kazdopadne by mal on vediet kedy naposledy bol robeny servis na aute a veskere veci s tym suvisejuce a od toho sa odrazit.
Astra G hatchback, r.v. 99,1,8 16v 85kw, X18XE1
edulo
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 51
Dátum registrácie: 31 Okt 2008, 23:23
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa edulo »

A ako by som mohol skontrolovat vahu vzduchu?
dag22
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 48
Dátum registrácie: 29 Okt 2009, 21:20
Auto: Astra G
Bydlisko: sintava
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa dag22 »

edulo napísal:A ako by som mohol skontrolovat vahu vzduchu?


musis ju vybrat a skontrolovat ci je cista mal by v nej byt taky odpor a za nim take dva drotiky. nachadza sa na nasavacom potrubi. to zbadas ide do nej konektor ak mi napises email tak ti mozem poslat fotky.
Astra G hatchback, r.v. 99,1,8 16v 85kw, X18XE1
Používateľov profilový obrázok
macil
Admin
Admin
Príspevky: 36839
Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa macil »

Takto toho veľa na váhe neskontroluješ.
Opel Astra J-ST, A16LET LPG
Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
gigasetvs

Príspevok od používateľa gigasetvs »

mám podobný problém s astrou dti 2,0 rok 2000, i přes kompletní vyčištění sání, agr ventilu, kontrole těsnosti podtlaků, změření elektromagnet.ventilů mi motor v otáčkách přes 3 000 a pouze na vyšší rychlostní stupně přeskočí do nouzového režimu a rozsvítí se kontrolka motoru. na diagnostice vždy objeví výchylka v podtlakové regulaci turba. jinak motor jede dobře vše funguje jen při větší zátěži, např.do kopce a pod se to projeví. nemáte někdo podobnou zkušenost?
Používateľov profilový obrázok
dkbrko
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 36
Dátum registrácie: 28 Jún 2009, 21:09
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Dolny Kubin

Príspevok od používateľa dkbrko »

nazdar ja som mal cosi podobne a nakoniec to bol problem s katalizatorom skus skontrolovat priechodnost vyfukoveho potrubia

_____________________________
Astra H 1.9cdti 88kw sport
gigasetvs

Príspevok od používateľa gigasetvs »

a jak se ti to ucpání projevovalo za jízdy?
Používateľov profilový obrázok
dkbrko
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 36
Dátum registrácie: 28 Jún 2009, 21:09
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Dolny Kubin

Príspevok od používateľa dkbrko »

nemal som vobec tah musel som motor vytacat do 3500 ot/min aby som mohol ako tak ist a po case ma vzdy hodilo do usporneho rezimu
_______________________
Astra H 1.9cdti 88kw sport
lubos268
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 15 Dec 2009, 17:44
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa lubos268 »

U naftákov EGR ventil nemôžeš vyradiť. Ako som raz napísal na inom vlákne i dkbrko spomenul tento problém. Práve naopak. EGR je otvorený (lepšie povedané čiastočne otvorený kmitá podľa pokynov ECU) pri voľnobehu a asi tak do 2300 ot. min. Nad tieto otáčky ho potom ECU odpojí a nie je v činnosti. Pri poklese otáčok pod túto hodnotu ho opäť zapojí. Pokiaľ nie je turbo aktívne, supluje tento ventil aj vyrovnávanie čiastočného podtlaku sania pri nízkych otáčkach.
Napísať odpoveď

Návrat na "ASTRA - MOTOR/PREVODOVKA"