chip astra H 110kw

Moderátori: bukelo, buci_vectra

r0b0.8
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 26
Dátum registrácie: 06 Jún 2009, 13:31
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Lucenec

chip astra H 110kw

Príspevok od používateľa r0b0.8 »

Caute.. chcel by som sa spytat na chip tuning astra H caravan 1.9cdti 110kw .. chcel by som si to dat spravyt, ci sa to oplati a tak.. ci s tym mate skusenosti? ... dakujem
Kajo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 10197
Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
Auto: Astra G
Bydlisko: Bratislava
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa Kajo »

Ťažko radiť.
Sú ľudia, ktorí si chip chvália a sú takí, ktorým niečo potom odišlo a vinia z toho (často oprávnene) chip.

Čo môžeš získať:
- výkon, krútiak, príp. aj nižšiu spotrebu

Čo sa môže stať:
- môže odísť prevodovka alebo ložisko v motore, môže sa prepáliť piest, môže prasknúť hlava alebo tesnenie pod hlavou...
- spojka môže začať preklzovať
- homokineťáky sa môžu zničiť
- motor bude viac dymiť pri plnom plyne
- emisie sa zhoršia
- spotreba stúpne
- záruka padne
...

Ak už niekto chiptuning robí, mal by to odlaďovať na brzde, individuálne, sériové čipy nie sú riešenie podľa môjho gusta.
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
Používateľov profilový obrázok
swabel
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 1660
Dátum registrácie: 19 Jún 2007, 10:44
Auto: Vectra C
Bydlisko: Trstená
Bydlisko alt: Levoča
Bydlisko: Trstená, orig. Levoča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa swabel »

VETCTRA C kombi, Z19DTH, AT (2007), KATAÓG DIELOV EPC
Diagnostika GM MDI, OP-COM, aktivácia pal. PC* SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, 0915850900
http://www.opel-shop.sk
Používateľov profilový obrázok
swabel
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 1660
Dátum registrácie: 19 Jún 2007, 10:44
Auto: Vectra C
Bydlisko: Trstená
Bydlisko alt: Levoča
Bydlisko: Trstená, orig. Levoča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa swabel »

Inak ja upravcovia Oplov Irmscher a Steinmetz ponukaju chip na tieto motory na 175 PS, takze takuto vykonovu upravu asi vydrzia v pohode...
VETCTRA C kombi, Z19DTH, AT (2007), KATAÓG DIELOV EPC
Diagnostika GM MDI, OP-COM, aktivácia pal. PC* SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, 0915850900
http://www.opel-shop.sk
r0b0.8
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 26
Dátum registrácie: 06 Jún 2009, 13:31
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Lucenec

Príspevok od používateľa r0b0.8 »

preto sa pytam ze ci uz niekto chipoval tento motor a od akej firmy, ci to ten motor zvladne.. Lebo isto si nechcem dat chip od hociakej firmy..
Používateľov profilový obrázok
CandyX
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 24
Dátum registrácie: 27 Aug 2007, 20:36
Auto: Astra H
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa CandyX »

Robo popozeraj sa po www.eds-motosport.de

Mam od nich IPF "krabicu" a zatial max spokojnost. Samozrejme treba sa k autu aj patricne spravat - ale tak to ku kazdemu s upravenou RJ. Mozes si RJ prehravat mapami s roznou charakteristikou a vykonom. Preklikas sa tam cez IPF banner a v hornej casti je hyper-linkove tlacitko HIER za textom "Eine Liste ...." Pre tvoj motor tam maju 4 rozne softy + original, ktory si tam tiez mozes hocikedy sam nahrat.

Par skusenosti s tvojim dieslom najdes napr. na:
http://www.astraownersnetwork.co.uk/sho ... ht=1.9+ipf
08´Astra GTC Z16LET, EDS-Motorsport 235PS/330Nm, 2.5"Downpipe, AMA intercooler & catback exhaust, Bailey blow-off, Walbro Benzinpumpe, Quaife LSD, Eibach Pro kit, Whiteline RARB, EBC groove discs + cooling ducts

Obrázok
BRANO12341
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 21
Dátum registrácie: 20 Nov 2009, 18:54
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa BRANO12341 »

neviem ci je to dobry napad....

ja mam 16V 1.9 cdti ,ale 88 kw
Mame ten isty motor...iba riadiacia jednotka je inak nastelovana...ja som tiez ako ty rozmyslal ,ze by som si ju dal nacipovat...ale jeden znamy...majitel TDI si dal o par kobiliek viac pod kapotu chipom upravit...a dnes,dnes mu to dymi jak sialene a je velmi velmi nestastny,ked mu povedali v servise co vsetko ma odpalene...navyse to auto je uplne nepredajne...iba ak nejakemu pubertiakovi :O)....
tak som si povedal ze radsej to necham tak..a ked..tak nie nejakemu dementovi to dat spravit ,co len prachy chce na tebe zarobit...ale radsej zozeniem si riadiacu jednotku s 110 kW...z nejakej totalky.....a budem mat 110 kW...inak vozil som sa na 110 kW masinke ako mas ty...a neviem,ci bola nejaka znicena,ale velky rozdiel som necitil,voci mojej 88 kW
r0b0.8
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 26
Dátum registrácie: 06 Jún 2009, 13:31
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Lucenec

Príspevok od používateľa r0b0.8 »

88kw nie je 16V ale 8V ventil a tam ti riadaca nepomoze,,:) a ak sa mylim tak pardon,, no a mne slape dobre vozil som sa aj na 88kw a rozdiel je tam citit,,no a z tym cipom som si to radsej rozmylel,,
Používateľov profilový obrázok
swabel
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 1660
Dátum registrácie: 19 Jún 2007, 10:44
Auto: Vectra C
Bydlisko: Trstená
Bydlisko alt: Levoča
Bydlisko: Trstená, orig. Levoča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa swabel »

88 kw je aj 16V pozor na to
VETCTRA C kombi, Z19DTH, AT (2007), KATAÓG DIELOV EPC
Diagnostika GM MDI, OP-COM, aktivácia pal. PC* SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, 0915850900
http://www.opel-shop.sk
BRANO12341
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 21
Dátum registrácie: 20 Nov 2009, 18:54
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa BRANO12341 »

ahoj.....

presne ako ostatni pisu..je aj 16 V..
8 ventil ma oznacenie DT
ty mas DTH....a ten mam aj ja.
aj ked neskor 88 kW 16 V motor zacali pisat od r 2006 myslim ako DTJ a tak mnohi z toho maju poriadny chaos,hlavne rocniky 2005...opakujem je to ten isty motor do posledneho srooobu ako mas ty...az na riadiacu jednotku

inak mnohi hovoria.....ja tomu moc neverim....ze tych 110kW je uz moc na to auto..vraj sa aj viac kazia...neviem co je na tom pravdy.....pritom viem ze existuju 6 valce ...ale tie davaju iba do vectier...ako najsilnejsie motorceky..a su zrejme aj upravene na vacsiu zataz(komponenty od motora ku kolesam)

takze este ist na viac kw ako pises u tohto typu .....neviem neviem...
urcite samozrejme zalezi od stylu jazdy...ale zasa pokial by si sa chcel flakat po cestach na spotrebu krajinou...nechcel by si vacsi vykon zrejme ako 110 kW :O)

pekne sviatky OPLACI :o)
BRANO12341
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 21
Dátum registrácie: 20 Nov 2009, 18:54
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa BRANO12341 »

PS :

tu poslednu vetu od teba som len tak preletel okom...
dobre robis...bolo by na fesandu toho asi vela.....

este k tym pocitom mojim a tvojim z jazdy na 88 kW-vej co si sa vozil ty...nebol to ten 8 V ...?

tam bude zrejme velky rozdiel 8 V a 16 V
asi nie je vsetko iba o kW.....ale to uz je iba moja teoria

ta 16v 88 kW je uz o niecom inom.....nie je tam citit taky diametralny rozdiel,co som sa aspon ja vozil na 110 kW

ale zasa vraj 8v je spolahlivy ako hodiny..nie je tak komplikovany

caff
Napísať odpoveď

Návrat na "ASTRA - VŠEOBECNE"