chip astra H 110kw
Moderátori: bukelo, buci_vectra
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 26
- Dátum registrácie: 06 Jún 2009, 13:31
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Lucenec
chip astra H 110kw
Caute.. chcel by som sa spytat na chip tuning astra H caravan 1.9cdti 110kw .. chcel by som si to dat spravyt, ci sa to oplati a tak.. ci s tym mate skusenosti? ... dakujem
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 10197
- Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
Ťažko radiť.
Sú ľudia, ktorí si chip chvália a sú takí, ktorým niečo potom odišlo a vinia z toho (často oprávnene) chip.
Čo môžeš získať:
- výkon, krútiak, príp. aj nižšiu spotrebu
Čo sa môže stať:
- môže odísť prevodovka alebo ložisko v motore, môže sa prepáliť piest, môže prasknúť hlava alebo tesnenie pod hlavou...
- spojka môže začať preklzovať
- homokineťáky sa môžu zničiť
- motor bude viac dymiť pri plnom plyne
- emisie sa zhoršia
- spotreba stúpne
- záruka padne
...
Ak už niekto chiptuning robí, mal by to odlaďovať na brzde, individuálne, sériové čipy nie sú riešenie podľa môjho gusta.
Sú ľudia, ktorí si chip chvália a sú takí, ktorým niečo potom odišlo a vinia z toho (často oprávnene) chip.
Čo môžeš získať:
- výkon, krútiak, príp. aj nižšiu spotrebu
Čo sa môže stať:
- môže odísť prevodovka alebo ložisko v motore, môže sa prepáliť piest, môže prasknúť hlava alebo tesnenie pod hlavou...
- spojka môže začať preklzovať
- homokineťáky sa môžu zničiť
- motor bude viac dymiť pri plnom plyne
- emisie sa zhoršia
- spotreba stúpne
- záruka padne
...
Ak už niekto chiptuning robí, mal by to odlaďovať na brzde, individuálne, sériové čipy nie sú riešenie podľa môjho gusta.
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
- swabel
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 1660
- Dátum registrácie: 19 Jún 2007, 10:44
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Trstená
- Bydlisko alt: Levoča
- Bydlisko: Trstená, orig. Levoča
- Kontaktovať používateľa:
Nieco podobne sa riesi tu:
http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php? ... highlight=
http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php? ... highlight=
VETCTRA C kombi, Z19DTH, AT (2007), KATAÓG DIELOV EPC
Diagnostika GM MDI, OP-COM, aktivácia pal. PC* SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, 0915850900
http://www.opel-shop.sk
Diagnostika GM MDI, OP-COM, aktivácia pal. PC* SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, 0915850900
http://www.opel-shop.sk
- swabel
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 1660
- Dátum registrácie: 19 Jún 2007, 10:44
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Trstená
- Bydlisko alt: Levoča
- Bydlisko: Trstená, orig. Levoča
- Kontaktovať používateľa:
Inak ja upravcovia Oplov Irmscher a Steinmetz ponukaju chip na tieto motory na 175 PS, takze takuto vykonovu upravu asi vydrzia v pohode...
VETCTRA C kombi, Z19DTH, AT (2007), KATAÓG DIELOV EPC
Diagnostika GM MDI, OP-COM, aktivácia pal. PC* SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, 0915850900
http://www.opel-shop.sk
Diagnostika GM MDI, OP-COM, aktivácia pal. PC* SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, 0915850900
http://www.opel-shop.sk
- CandyX
- Nový užívateľ
- Príspevky: 24
- Dátum registrácie: 27 Aug 2007, 20:36
- Auto: Astra H
- Bydlisko: Bratislava
Robo popozeraj sa po www.eds-motosport.de
Mam od nich IPF "krabicu" a zatial max spokojnost. Samozrejme treba sa k autu aj patricne spravat - ale tak to ku kazdemu s upravenou RJ. Mozes si RJ prehravat mapami s roznou charakteristikou a vykonom. Preklikas sa tam cez IPF banner a v hornej casti je hyper-linkove tlacitko HIER za textom "Eine Liste ...." Pre tvoj motor tam maju 4 rozne softy + original, ktory si tam tiez mozes hocikedy sam nahrat.
Par skusenosti s tvojim dieslom najdes napr. na:
http://www.astraownersnetwork.co.uk/sho ... ht=1.9+ipf
Mam od nich IPF "krabicu" a zatial max spokojnost. Samozrejme treba sa k autu aj patricne spravat - ale tak to ku kazdemu s upravenou RJ. Mozes si RJ prehravat mapami s roznou charakteristikou a vykonom. Preklikas sa tam cez IPF banner a v hornej casti je hyper-linkove tlacitko HIER za textom "Eine Liste ...." Pre tvoj motor tam maju 4 rozne softy + original, ktory si tam tiez mozes hocikedy sam nahrat.
Par skusenosti s tvojim dieslom najdes napr. na:
http://www.astraownersnetwork.co.uk/sho ... ht=1.9+ipf
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 21
- Dátum registrácie: 20 Nov 2009, 18:54
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
neviem ci je to dobry napad....
ja mam 16V 1.9 cdti ,ale 88 kw
Mame ten isty motor...iba riadiacia jednotka je inak nastelovana...ja som tiez ako ty rozmyslal ,ze by som si ju dal nacipovat...ale jeden znamy...majitel TDI si dal o par kobiliek viac pod kapotu chipom upravit...a dnes,dnes mu to dymi jak sialene a je velmi velmi nestastny,ked mu povedali v servise co vsetko ma odpalene...navyse to auto je uplne nepredajne...iba ak nejakemu pubertiakovi :O)....
tak som si povedal ze radsej to necham tak..a ked..tak nie nejakemu dementovi to dat spravit ,co len prachy chce na tebe zarobit...ale radsej zozeniem si riadiacu jednotku s 110 kW...z nejakej totalky.....a budem mat 110 kW...inak vozil som sa na 110 kW masinke ako mas ty...a neviem,ci bola nejaka znicena,ale velky rozdiel som necitil,voci mojej 88 kW
ja mam 16V 1.9 cdti ,ale 88 kw
Mame ten isty motor...iba riadiacia jednotka je inak nastelovana...ja som tiez ako ty rozmyslal ,ze by som si ju dal nacipovat...ale jeden znamy...majitel TDI si dal o par kobiliek viac pod kapotu chipom upravit...a dnes,dnes mu to dymi jak sialene a je velmi velmi nestastny,ked mu povedali v servise co vsetko ma odpalene...navyse to auto je uplne nepredajne...iba ak nejakemu pubertiakovi :O)....
tak som si povedal ze radsej to necham tak..a ked..tak nie nejakemu dementovi to dat spravit ,co len prachy chce na tebe zarobit...ale radsej zozeniem si riadiacu jednotku s 110 kW...z nejakej totalky.....a budem mat 110 kW...inak vozil som sa na 110 kW masinke ako mas ty...a neviem,ci bola nejaka znicena,ale velky rozdiel som necitil,voci mojej 88 kW
- swabel
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 1660
- Dátum registrácie: 19 Jún 2007, 10:44
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Trstená
- Bydlisko alt: Levoča
- Bydlisko: Trstená, orig. Levoča
- Kontaktovať používateľa:
88 kw je aj 16V pozor na to
VETCTRA C kombi, Z19DTH, AT (2007), KATAÓG DIELOV EPC
Diagnostika GM MDI, OP-COM, aktivácia pal. PC* SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, 0915850900
http://www.opel-shop.sk
Diagnostika GM MDI, OP-COM, aktivácia pal. PC* SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, 0915850900
http://www.opel-shop.sk
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 21
- Dátum registrácie: 20 Nov 2009, 18:54
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
ahoj.....
presne ako ostatni pisu..je aj 16 V..
8 ventil ma oznacenie DT
ty mas DTH....a ten mam aj ja.
aj ked neskor 88 kW 16 V motor zacali pisat od r 2006 myslim ako DTJ a tak mnohi z toho maju poriadny chaos,hlavne rocniky 2005...opakujem je to ten isty motor do posledneho srooobu ako mas ty...az na riadiacu jednotku
inak mnohi hovoria.....ja tomu moc neverim....ze tych 110kW je uz moc na to auto..vraj sa aj viac kazia...neviem co je na tom pravdy.....pritom viem ze existuju 6 valce ...ale tie davaju iba do vectier...ako najsilnejsie motorceky..a su zrejme aj upravene na vacsiu zataz(komponenty od motora ku kolesam)
takze este ist na viac kw ako pises u tohto typu .....neviem neviem...
urcite samozrejme zalezi od stylu jazdy...ale zasa pokial by si sa chcel flakat po cestach na spotrebu krajinou...nechcel by si vacsi vykon zrejme ako 110 kW :O)
pekne sviatky OPLACI )
presne ako ostatni pisu..je aj 16 V..
8 ventil ma oznacenie DT
ty mas DTH....a ten mam aj ja.
aj ked neskor 88 kW 16 V motor zacali pisat od r 2006 myslim ako DTJ a tak mnohi z toho maju poriadny chaos,hlavne rocniky 2005...opakujem je to ten isty motor do posledneho srooobu ako mas ty...az na riadiacu jednotku
inak mnohi hovoria.....ja tomu moc neverim....ze tych 110kW je uz moc na to auto..vraj sa aj viac kazia...neviem co je na tom pravdy.....pritom viem ze existuju 6 valce ...ale tie davaju iba do vectier...ako najsilnejsie motorceky..a su zrejme aj upravene na vacsiu zataz(komponenty od motora ku kolesam)
takze este ist na viac kw ako pises u tohto typu .....neviem neviem...
urcite samozrejme zalezi od stylu jazdy...ale zasa pokial by si sa chcel flakat po cestach na spotrebu krajinou...nechcel by si vacsi vykon zrejme ako 110 kW :O)
pekne sviatky OPLACI )
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 21
- Dátum registrácie: 20 Nov 2009, 18:54
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
PS :
tu poslednu vetu od teba som len tak preletel okom...
dobre robis...bolo by na fesandu toho asi vela.....
este k tym pocitom mojim a tvojim z jazdy na 88 kW-vej co si sa vozil ty...nebol to ten 8 V ...?
tam bude zrejme velky rozdiel 8 V a 16 V
asi nie je vsetko iba o kW.....ale to uz je iba moja teoria
ta 16v 88 kW je uz o niecom inom.....nie je tam citit taky diametralny rozdiel,co som sa aspon ja vozil na 110 kW
ale zasa vraj 8v je spolahlivy ako hodiny..nie je tak komplikovany
caff
tu poslednu vetu od teba som len tak preletel okom...
dobre robis...bolo by na fesandu toho asi vela.....
este k tym pocitom mojim a tvojim z jazdy na 88 kW-vej co si sa vozil ty...nebol to ten 8 V ...?
tam bude zrejme velky rozdiel 8 V a 16 V
asi nie je vsetko iba o kW.....ale to uz je iba moja teoria
ta 16v 88 kW je uz o niecom inom.....nie je tam citit taky diametralny rozdiel,co som sa aspon ja vozil na 110 kW
ale zasa vraj 8v je spolahlivy ako hodiny..nie je tak komplikovany
caff