Výmena palivového filtra 2,2 DTI

Moderátori: dulo, buci_vectra

Používateľov profilový obrázok
Robino
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 95
Dátum registrácie: 02 Okt 2008, 13:25
Auto: Astra G
Bydlisko: Nová Dubnica
Bydlisko: Nová Dubnica

Výmena palivového filtra 2,2 DTI

Príspevok od používateľa Robino »

Ahojte chalani.Vopred sa ospravedlňujem ak to tu už niekde je písané ale ja som to nikde nenašiel.Moj problém je v tom,že som vymenil palivový filter a auto už nemožem naštartovať.Nejde mi to ani odvzdušniť(asi to nerobím správne).Povolil som trubky na vstrekoch a nič.Poraďte prosím!!!Rozťahovať asi nemožem lebo mám AUTOMAT.Vopred dakujem za rady.Nikdy som si nemyslel že v rokoch 2003- budú také problémy s výmenou pal.filtrov.
Mondeo 1,8 TDCI, ex.Vectra C 2,2 DTI, Astra G 1,7 cdti, Astra G 1,4 16V, Vectra B 1,6 16V, Corsa B 1,2, Corsa C 1,0, Astra G 2,0i 100 KW,
Používateľov profilový obrázok
miomio1
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 81
Dátum registrácie: 22 Feb 2008, 08:53
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Hronsky Benadik

Príspevok od používateľa miomio1 »

neviem ako je to na automatoch ale na mojej 2,0 som problem nemal... proste som točil kym to nenaskočilo... ale prvé čo som urobil bolo že som zalial pal filter kopcom naftou a tak som to všetko zmontoval. a chytilo. prvý krát to trvalo dlhšie ale na druhý krát v pohode... tak ak ti to pomôže :lol:
Opel Vecta B Caravan X20DTH 1999
Ford Mondeo 2.0 TDCI 2008
Pajec
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 34
Dátum registrácie: 06 Nov 2007, 12:15
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Hriňová
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Pajec »

Poprve... Uz nestartuj aby si si nezadrel vstrekovacie cerpadlo ak sa uz tak nestalo...
Mal som ten isty problem. Takze akonahle menis palivak zavzdusni sa ti vstrek, cerpadlo.
Ja som to spravil nasledovne. Do nadobky kde je palivak ti idu dve hadice, musis odrobittu co ide do vstrekovacieho cerpadla a do tej musis naftu tlacit pod tlakom a popri tom startovat, akonahle naskoci motor rychlo musis zarazit hadicu naspat aby si uz tahalo nafru z filtra, este treba pridat aby to nezdechlo. Palivak musi byt cely zaliaty naftou...
Teraz sa mozno pytas ako tlacit pod tlakom, sposobov je vela, v servise na to maju taku specialnu pumpu, ktorou to natlacaju, ja som pouzil pumpicku od klistyru, samozrejme nepouzitu. Tou som to tlakoval, popri tom foter startoval a ked naskocilo, uz vies co mas robit... Ak si na to netrufas tak to isti len servis...
Opel Vectra B Caravan 2,2DTi 16V, Y22DTR, (2001)
http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=9903
Používateľov profilový obrázok
Robino
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 95
Dátum registrácie: 02 Okt 2008, 13:25
Auto: Astra G
Bydlisko: Nová Dubnica
Bydlisko: Nová Dubnica

Príspevok od používateľa Robino »

Filter som zaliaty naftou až po vrch. Ale som to zavzdušnil, keď som odvodňoval.Ďakujem za rady dnes to vyskúšam a dám vedieť ako som dopadol.
Mondeo 1,8 TDCI, ex.Vectra C 2,2 DTI, Astra G 1,7 cdti, Astra G 1,4 16V, Vectra B 1,6 16V, Corsa B 1,2, Corsa C 1,0, Astra G 2,0i 100 KW,
Používateľov profilový obrázok
lubo22
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 7290
Dátum registrácie: 14 Apr 2009, 17:45
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Trstená
Bydlisko: trstena
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa lubo22 »

mne menil palivovy filter kamarat a tiez auto musel dlho tocit aby maskocilo. potom zhaslo a na druhy krat uz v pohode.
a este ako casto sa ma filter menit? ja som pocul ze staci kazdy rok a niekde ze pred zimou a aj po zime
Vectra C cierna ex
Vectra C modra ex
Používateľov profilový obrázok
Robino
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 95
Dátum registrácie: 02 Okt 2008, 13:25
Auto: Astra G
Bydlisko: Nová Dubnica
Bydlisko: Nová Dubnica

Príspevok od používateľa Robino »

Čaute chalani! Tak už fachčím.Dám stručný návod ako to mne išlo odvzdušniť:Dal som hadicu do palivovej nádrže(kadiaľ sa tankuje-hrdlo) a natlačil som kompresorom nadrž.
Povolil som skrutku (T30) na palivovom filtri(podložil handrou) a počkal kým nepotečie nafta (cca 5sekúnd).
Dotiahol filter 8NM .
Začal som štartovať a na prvý šup auto naskočilo.
Kompresor som nechal bežať ešte cca 20sekúnd.
Potom som kompresor odpojil a auto zatial ide v pohode.
Ja som menil všetky filtre pretože som auto kúpil ako 6 ročné a servisným knižkam neverím.
Mondeo 1,8 TDCI, ex.Vectra C 2,2 DTI, Astra G 1,7 cdti, Astra G 1,4 16V, Vectra B 1,6 16V, Corsa B 1,2, Corsa C 1,0, Astra G 2,0i 100 KW,
luboš
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 749
Dátum registrácie: 12 Sep 2008, 13:38
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: borovce- PN
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa luboš »

Robino napísal:Čaute chalani! Tak už fachčím.Dám stručný návod ako to mne išlo odvzdušniť:Dal som hadicu do palivovej nádrže(kadiaľ sa tankuje-hrdlo) a natlačil som kompresorom nadrž.
Povolil som skrutku (T30) na palivovom filtri(podložil handrou) a počkal kým nepotečie nafta (cca 5sekúnd).
Dotiahol filter 8NM .
Začal som štartovať a na prvý šup auto naskočilo.
Kompresor som nechal bežať ešte cca 20sekúnd.
Potom som kompresor odpojil a auto zatial ide v pohode.
Ja som menil všetky filtre pretože som auto kúpil ako 6 ročné a servisným knižkam neverím.
DOBRÉ , VELMO DOBRÉ

Len jedna maličkost . Aký máš kompresor ?
Pokial máš zo zachytávačom - lapačom vody , tak OK.
Ak nie , prúser. Voda je najvačší nepriatel :cry:
VEBE X20DTH 99-00
Používateľov profilový obrázok
Robino
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 95
Dátum registrácie: 02 Okt 2008, 13:25
Auto: Astra G
Bydlisko: Nová Dubnica
Bydlisko: Nová Dubnica

Príspevok od používateľa Robino »

Jasné, že som myslel aj nato.Mám odkalovač na kompresore.Tak dúfam,že to bude v pohode...
Mondeo 1,8 TDCI, ex.Vectra C 2,2 DTI, Astra G 1,7 cdti, Astra G 1,4 16V, Vectra B 1,6 16V, Corsa B 1,2, Corsa C 1,0, Astra G 2,0i 100 KW,
Napísať odpoveď

Návrat na "VECTRA - MOTOR/PREVODOVKA"