Opat problem s teplotou motora 2.0 DTI ! r.v 99 VECB

Moderátori: dulo, buci_vectra

iurai

Príspevok od používateľa iurai »

myslim si, ze pri tych 100 stupnoch by uz mali naplno ist ventilatory.

vsak vyskusaj, ze niekde odstavis auto a nechas ist na volnobeh, kam Ti vybehne teplota, a kedy zapne ventilatory, a ci aj po chvili zase vypne.
andrews_ke
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 33
Dátum registrácie: 25 Máj 2008, 17:01
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Košice

Príspevok od používateľa andrews_ke »

dnes sa chystam takto to urobit...musim skontrolovat relatka len neviem ako skontrolovat tie čidla na chladici.... tie podla mojich informacii riadia rele...
OV B CARAVAN, X20DTL
iurai

Príspevok od používateľa iurai »

andrews_ke napísal:dnes sa chystam takto to urobit...musim skontrolovat relatka len neviem ako skontrolovat tie čidla na chladici.... tie podla mojich informacii riadia rele...
no tak ako som ti napisal. auto beziace na volnobeh by sa nemalo prehriat a nemala by vyvriet voda ani sa pokazit motor.

este si vsimni, ze ci fuka vietor - ma to vplyv na chladenie

ak budes mat teplotu 120, tak radsej pokusy "prerus" ;-)
andrews_ke
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 33
Dátum registrácie: 25 Máj 2008, 17:01
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Košice

Príspevok od používateľa andrews_ke »

skuska prebehla....
potvora motor zohrial sa na 85 a ani po polhodinke bezania i pridavania plynu sa mu do vyssich teplot nechcelo.......
preplachnem asi este cez vikend chladic....pre istotu...
OV B CARAVAN, X20DTL
axl111
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 66
Dátum registrácie: 05 Aug 2008, 15:37
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa axl111 »

to nezohrievanie nebude termostatom? mne tiez blbne (velmi pravdepodobne on) a v nizkych vonkajsich teplotach mi tiez nevybehne viac. ted ho idem menit, hoci v sucasnych teplotach funguje da sa povedat normalne..
-Julco Zulco-

Opel Corsa A 1.2, motor C12NZ

Opel Astra F Caravan 2.0 8V, motor C20NE (moja ex)
havo

Príspevok od používateľa havo »

Mne sa nešla teplota vyšplhať nad 65 stupnov, vymenil som termosta a krásne drží 85 stup.
Menil som ho celé, ale dá sa kúpiť len vnútro bez hliníkového puzdra, len za 10 Eur, celé 28 Eur.
Používateľov profilový obrázok
Teo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 4752
Dátum registrácie: 19 Jan 2008, 21:39
Auto: Viac Oplov
Bydlisko: Bratislava
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Teo »

a potom je to ok ako ma byt :lol:
Kadett 1,3 44KW FULL MANUAL r.v.88(karburátor :)
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
jurajd
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 33
Dátum registrácie: 17 Apr 2009, 19:12
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: skalica
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa jurajd »

Zdravím všetkých,ja mám podobný problém,keď idem pomaly(90-110),tak mi chladenie funguje OK-drží sa na cca90.Ale keď na to dupnem,alebo pri jazde do kopca,sa začne hriat až po červene pole.Neviem čím to je,menil som komplet termostat a prečisťoval chladič a nič.Myslím, že to robi ventilátor na chladiči,ktorý sa nespúšťa.
Môže to byt čidlom co snima teplotu na chladiči?
Podla kodu motora by toam malo byt čidlo asi iné,toto má 4kontakty a neviem ho zohnať.
VECTRA B 2.0 DTI caravan r.v.2000
VECTRA B 1.6-16V X16XEL r.v.1998-ex
Brembo.SV
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 329
Dátum registrácie: 06 Mar 2010, 18:28
Auto: Insignia
Bydlisko: Galanta
Bydlisko: Matuskovo

Príspevok od používateľa Brembo.SV »

niekedy staci prefukat zvonku chladic poriadne stlacenym vzduchom a narobi to divy. Toto by som odporucal aspon 2x rocne. Toho prachu a bordelu sa tam za rok nazbiera pekna kopa.
Napísať odpoveď

Návrat na "VECTRA - MOTOR/PREVODOVKA"