ASTRA J, A14NEL, 88kW, 1 - neťahá ; 2 - už sa ani nehýbe
Moderátori: bukelo, buci_vectra
- solty
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 3219
- Dátum registrácie: 21 Aug 2009, 15:15
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Nitra
ASTRA J, A14NEL, 88kW, 1 - neťahá ; 2 - už sa ani nehýbe
problém č. 1 - od 27.12.2018 - auto nemá ťah.. cca od 1800 otáčok a vyššie (TURBO.. ) vždy pri potrebe zvýšiť otáčky motora a zrýchliť auto je od motora počuť akoby odniekiaľ unikal vzduch, kontrolka motora nesvieti ! aj tak napichnute na diagnostiku a chyba žiadna nie je uložená. V 11/2018 3x vyhodilo kontrolku motora s chybou P1101. Všetko fungovalo OK aj z rozsvietenou kontrolkou motora až do 27.12. Teraz nič nesvieti a auto neťahá. Na voľnobehu tie zvuky syčania či úniku vzduchu nie sú. Na voľnobehu motor nie je kľudný, trasie ním až sa to prenáša do interiéru. Kontroloval som membránu čo je integrovaná v kryte hlavy valcov (geniálny ťah GM nakoľko vraj je každých 5-6 rokov táto membrána náchylná na zlyhanie - cena veka vyše 418,80 € - 55561426) a necítim na priloženom prste, že ťahá vzduch do vnútra, tak by mala byť OK. Nekontroloval som ešte nevratný ventil na vstupe do turba z odvetrávacej hadice kľukovej skrine vedúcej zo sania do turba (bodaj by to bola ona iba za 77 € v OPLI) a tiež nevratný ventil v samotnom saní - jasné, že nevymeniteľný diel - nech sa páči iba komplet sanie za krásnych 1218,00 € - 55573168. Nech to je niekde deravá hadica dáka.. len nie tá k turbu..
zdroje informácií :
https://youtu.be/DHreBH5UTF0" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=4GfW_2owimI" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=Jm2YW7U7570" onclick="window.open(this.href);return false;
problém č. 2 - od 3.1.2019 - auto sa už ani nepohne.. po prvej ani 5 km jazde od 27.12.2018 (cesta za langdon2 riešiť problém č. 1), následnom zaparkovaní na cca 3 minúty a následnom naštartovaní - oops dáky zvuk od motora na úplnom začiatku štartu prirovnal by som ku kovu a "strihnutí" niečoho. Ok motor ide trasie ním ako píšem v probléme č. 1, do otáčok ide ale pri zaradení ktoréhokoľvek prevodového stupňa sa auto nepohne. Maličko a jemne s autom cukne ale to je všetko.. tak je to poloos ???
Po vypnutí motora už v stave kľudu motora ešte počuť dotáčanie sa zotrvačnosťou niečoho zo šuchotavým zvukom kovu na kov.. tak je to odtrhnutý stred lamely spojky ??? Taktiež po zaradení rýchlosti 1 alebo 3 (ostatné nebol čas skúšať, blokoval som premávku pri nakladaní auta na odťahovku) je možné auto bez veľkej námahy posúvať dopredu alebo dozadu. Žiaden odpor proti pohybu auto nevykazuje.. tak je to potom prevodovka M32 ??? Rok výroby auta je 11/2013.
Takže som večer skončil ako je na obrázku (sorry už som zabudol ako vkladať obrázky a ani po hľadaní a nájdení ako na to mi to i tak cez [img] nejdeabz bol obrázok priamo zobrazený v príspevku.. kašlem na to už..
https://ulozto.sk/!kgB02vmm3q29/img-201 ... 639224-jpg
5 ročné auto, 52 tis. km !!! Mám ho od 15.3.2018.
Za týždeň nejazdenia sa pridruží hentaký problém č. 2 ?????????????????? To mám také (ne)šťastie na akurát kazový kus auta ??? Šťastie mám iba v tom, že auto plne naložené batožinou a rodinou ma nechalo v štichu ešte v uliciach Nitry, pričom som chcel cestovať do Piešťan a na ďalší deň do Košíc. Alebo mám tak dokonalé auto, že sa pokazilo ešte niečo druhé a v servise to opravia počas jednej návštevy.. haha irónia s beznádejou už ma chytajú..
auto je odtiahnuté do servisu no začínajú robiť od 7.1.2018...
dovtedy.. prosím o rady, tipy, skúsenosti kam presnejšie sa podľa indícií zamerať.. vopred ďakujem
zdroje informácií :
https://youtu.be/DHreBH5UTF0" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=4GfW_2owimI" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=Jm2YW7U7570" onclick="window.open(this.href);return false;
problém č. 2 - od 3.1.2019 - auto sa už ani nepohne.. po prvej ani 5 km jazde od 27.12.2018 (cesta za langdon2 riešiť problém č. 1), následnom zaparkovaní na cca 3 minúty a následnom naštartovaní - oops dáky zvuk od motora na úplnom začiatku štartu prirovnal by som ku kovu a "strihnutí" niečoho. Ok motor ide trasie ním ako píšem v probléme č. 1, do otáčok ide ale pri zaradení ktoréhokoľvek prevodového stupňa sa auto nepohne. Maličko a jemne s autom cukne ale to je všetko.. tak je to poloos ???
Po vypnutí motora už v stave kľudu motora ešte počuť dotáčanie sa zotrvačnosťou niečoho zo šuchotavým zvukom kovu na kov.. tak je to odtrhnutý stred lamely spojky ??? Taktiež po zaradení rýchlosti 1 alebo 3 (ostatné nebol čas skúšať, blokoval som premávku pri nakladaní auta na odťahovku) je možné auto bez veľkej námahy posúvať dopredu alebo dozadu. Žiaden odpor proti pohybu auto nevykazuje.. tak je to potom prevodovka M32 ??? Rok výroby auta je 11/2013.
Takže som večer skončil ako je na obrázku (sorry už som zabudol ako vkladať obrázky a ani po hľadaní a nájdení ako na to mi to i tak cez [img] nejdeabz bol obrázok priamo zobrazený v príspevku.. kašlem na to už..
https://ulozto.sk/!kgB02vmm3q29/img-201 ... 639224-jpg
5 ročné auto, 52 tis. km !!! Mám ho od 15.3.2018.
Za týždeň nejazdenia sa pridruží hentaký problém č. 2 ?????????????????? To mám také (ne)šťastie na akurát kazový kus auta ??? Šťastie mám iba v tom, že auto plne naložené batožinou a rodinou ma nechalo v štichu ešte v uliciach Nitry, pričom som chcel cestovať do Piešťan a na ďalší deň do Košíc. Alebo mám tak dokonalé auto, že sa pokazilo ešte niečo druhé a v servise to opravia počas jednej návštevy.. haha irónia s beznádejou už ma chytajú..
auto je odtiahnuté do servisu no začínajú robiť od 7.1.2018...
dovtedy.. prosím o rady, tipy, skúsenosti kam presnejšie sa podľa indícií zamerať.. vopred ďakujem
Astra J ST 1,4 T, 12/2013, A14NET, 88kW - znova plne fuknčna
Astra G 1,6 8V Elegance, 1998, X16SZR - "už to nie je šepot květin, klíma, tempomat, trippling, auto zapínanie svetiel, doťah okien aj strešné, mute radia po zaradení spiatočky" a tá spojka ma furt nasiera každý deň !!!
Astra G 1,6 8V Elegance, 1998, X16SZR - "už to nie je šepot květin, klíma, tempomat, trippling, auto zapínanie svetiel, doťah okien aj strešné, mute radia po zaradení spiatočky" a tá spojka ma furt nasiera každý deň !!!
- bukelo
- Moderátor
- Príspevky: 29257
- Dátum registrácie: 24 Jan 2008, 10:08
- Auto: Iná značka
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: ASTRA J, A14NEL, 88kW, 1 - neťahá ; 2 - už sa ani nehýbe
Máš to v servise, zrejme tam budú hľadať problém a následne opravovať. Otvor si pivo a čakaj, čo ti tu máme aké indície dávať?
- solty
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 3219
- Dátum registrácie: 21 Aug 2009, 15:15
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Nitra
Re: ASTRA J, A14NEL, 88kW, 1 - neťahá ; 2 - už sa ani nehýbe
A co sa mi cudujes ? Sedim jak na ihlach a s autom sa zacne robit najskor 7.1. Nikdy som nemal take problemy s autom a este aj dve poruchy po sebe.
Ked by sa zacalo s opravou ihned tak sem napisem az po oprave a aj s vysledkom co tomu bolo.
Jednoducho som bol nervozny, vytoceny z tych udalosti a podelil som sa o problem. Nie som taky fachman ako Vy na fore, tak som chcel spoznat co vsetko by autu mohlo byt. To je vsetko co som chcel povedat tym prvym prispevkom v tejto teme.
Ked by sa zacalo s opravou ihned tak sem napisem az po oprave a aj s vysledkom co tomu bolo.
Jednoducho som bol nervozny, vytoceny z tych udalosti a podelil som sa o problem. Nie som taky fachman ako Vy na fore, tak som chcel spoznat co vsetko by autu mohlo byt. To je vsetko co som chcel povedat tym prvym prispevkom v tejto teme.
Astra J ST 1,4 T, 12/2013, A14NET, 88kW - znova plne fuknčna
Astra G 1,6 8V Elegance, 1998, X16SZR - "už to nie je šepot květin, klíma, tempomat, trippling, auto zapínanie svetiel, doťah okien aj strešné, mute radia po zaradení spiatočky" a tá spojka ma furt nasiera každý deň !!!
Astra G 1,6 8V Elegance, 1998, X16SZR - "už to nie je šepot květin, klíma, tempomat, trippling, auto zapínanie svetiel, doťah okien aj strešné, mute radia po zaradení spiatočky" a tá spojka ma furt nasiera každý deň !!!
- macil
- Admin
- Príspevky: 36855
- Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
- Auto: Astra J
- Bydlisko: Košice
- Bydlisko alt: Furča
- Kontaktovať používateľa:
Re: ASTRA J, A14NEL, 88kW, 1 - neťahá ; 2 - už sa ani nehýbe
Poznám ten pocit. Tiež som bez auta.
- solty
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 3219
- Dátum registrácie: 21 Aug 2009, 15:15
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Nitra
Re: ASTRA J, A14NEL, 88kW, 1 - neťahá ; 2 - už sa ani nehýbe
mne este ostalo gecko 20 rocne, funkcne. Iba predna naprava klepe, okolo zvodov si poprdkava ale jazdi
Astra J ST 1,4 T, 12/2013, A14NET, 88kW - znova plne fuknčna
Astra G 1,6 8V Elegance, 1998, X16SZR - "už to nie je šepot květin, klíma, tempomat, trippling, auto zapínanie svetiel, doťah okien aj strešné, mute radia po zaradení spiatočky" a tá spojka ma furt nasiera každý deň !!!
Astra G 1,6 8V Elegance, 1998, X16SZR - "už to nie je šepot květin, klíma, tempomat, trippling, auto zapínanie svetiel, doťah okien aj strešné, mute radia po zaradení spiatočky" a tá spojka ma furt nasiera každý deň !!!
- bukelo
- Moderátor
- Príspevky: 29257
- Dátum registrácie: 24 Jan 2008, 10:08
- Auto: Iná značka
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: ASTRA J, A14NEL, 88kW, 1 - neťahá ; 2 - už sa ani nehýbe
Hej tým pocitom rozumieme zrejme viacerí. Ale ak nič nevieš aktuálne ovplyvniť, akákoľvek špekulácia by v tebe nevyvolávala pokoj ale práve opak. Keď to opravia a povedia ti, čo tomu bolo, napíš. Jedine to niekomu v budúcnosti môže naozaj pomôcť.
- solty
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 3219
- Dátum registrácie: 21 Aug 2009, 15:15
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Nitra
Re: ASTRA J, A14NEL, 88kW, 1 - neťahá ; 2 - už sa ani nehýbe
jasan to je samozrejme, že napíšem výsledok.. pre pomoc iným do budúcna
veď áno ovplyvniť sa nič nedalo, to súhlasím ale jak som písal chcel som pochopiť bližšie súvislosti možných príčin keďže nie som "fachman". Ak niečo do podrobna neviem či nerozumiem tak je zo mňa hladný lev po informáciách aby som to pochopil a vedel sa v poruche orientovať
veď áno ovplyvniť sa nič nedalo, to súhlasím ale jak som písal chcel som pochopiť bližšie súvislosti možných príčin keďže nie som "fachman". Ak niečo do podrobna neviem či nerozumiem tak je zo mňa hladný lev po informáciách aby som to pochopil a vedel sa v poruche orientovať
Astra J ST 1,4 T, 12/2013, A14NET, 88kW - znova plne fuknčna
Astra G 1,6 8V Elegance, 1998, X16SZR - "už to nie je šepot květin, klíma, tempomat, trippling, auto zapínanie svetiel, doťah okien aj strešné, mute radia po zaradení spiatočky" a tá spojka ma furt nasiera každý deň !!!
Astra G 1,6 8V Elegance, 1998, X16SZR - "už to nie je šepot květin, klíma, tempomat, trippling, auto zapínanie svetiel, doťah okien aj strešné, mute radia po zaradení spiatočky" a tá spojka ma furt nasiera každý deň !!!
- langdon2
- Admin - Opelclub VIP člen
- Príspevky: 23056
- Dátum registrácie: 16 Jan 2008, 16:10
- Auto: Insignia
- Bydlisko: Nitra
- Bydlisko: Nitra
Re: ASTRA J, A14NEL, 88kW, 1 - neťahá ; 2 - už sa ani nehýbe
Uz sa ti mechanik na to pozrel?
Opel Insignia 2,0Cdti
Opel Astra G 1,4 16V ex...
Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti...
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
Opel Astra G 1,4 16V ex...
Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti...
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
- solty
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 3219
- Dátum registrácie: 21 Aug 2009, 15:15
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Nitra
Re: ASTRA J, A14NEL, 88kW, 1 - neťahá ; 2 - už sa ani nehýbe
aktuálne info :
lanká (tiahla) od šaltrpáky do prevodovky sú funkčné
poloosi sú v poriadku
najskôr v stredu pojde dole prevodovka, na placi už má rozobraté iné auto
takže dve lacnejšie varianty sú fuč.. ostáva teda už len prevodovka a spojka
lanká (tiahla) od šaltrpáky do prevodovky sú funkčné
poloosi sú v poriadku
najskôr v stredu pojde dole prevodovka, na placi už má rozobraté iné auto
takže dve lacnejšie varianty sú fuč.. ostáva teda už len prevodovka a spojka
Astra J ST 1,4 T, 12/2013, A14NET, 88kW - znova plne fuknčna
Astra G 1,6 8V Elegance, 1998, X16SZR - "už to nie je šepot květin, klíma, tempomat, trippling, auto zapínanie svetiel, doťah okien aj strešné, mute radia po zaradení spiatočky" a tá spojka ma furt nasiera každý deň !!!
Astra G 1,6 8V Elegance, 1998, X16SZR - "už to nie je šepot květin, klíma, tempomat, trippling, auto zapínanie svetiel, doťah okien aj strešné, mute radia po zaradení spiatočky" a tá spojka ma furt nasiera každý deň !!!
- solty
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 3219
- Dátum registrácie: 21 Aug 2009, 15:15
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Nitra
Re: ASTRA J, A14NEL, 88kW, 1 - neťahá ; 2 - už sa ani nehýbe
výsledok..
odtrhuntý zotrvačník !!! to bol presne ten zvuk po vypnutí motora.. niečo kovové sa ešte otáčalo a spomaľovalo..
a keďže aj spojkové ložisko už šuchoce tak hajde komplet nová spojková sada..
šak čo by nie pri 52 000 km v pohode šak bežná vec nie ?
stary zotrvak si zoberiem a pofotim ako raritu a postnem sem..
odtrhuntý zotrvačník !!! to bol presne ten zvuk po vypnutí motora.. niečo kovové sa ešte otáčalo a spomaľovalo..
a keďže aj spojkové ložisko už šuchoce tak hajde komplet nová spojková sada..
šak čo by nie pri 52 000 km v pohode šak bežná vec nie ?
stary zotrvak si zoberiem a pofotim ako raritu a postnem sem..
Astra J ST 1,4 T, 12/2013, A14NET, 88kW - znova plne fuknčna
Astra G 1,6 8V Elegance, 1998, X16SZR - "už to nie je šepot květin, klíma, tempomat, trippling, auto zapínanie svetiel, doťah okien aj strešné, mute radia po zaradení spiatočky" a tá spojka ma furt nasiera každý deň !!!
Astra G 1,6 8V Elegance, 1998, X16SZR - "už to nie je šepot květin, klíma, tempomat, trippling, auto zapínanie svetiel, doťah okien aj strešné, mute radia po zaradení spiatočky" a tá spojka ma furt nasiera každý deň !!!
- bukelo
- Moderátor
- Príspevky: 29257
- Dátum registrácie: 24 Jan 2008, 10:08
- Auto: Iná značka
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: ASTRA J, A14NEL, 88kW, 1 - neťahá ; 2 - už sa ani nehýbe
To mas podla mna este dobre, kým je motor OK. Mozno vyrobna vada, alebo proste sa stala chyba.
- langdon2
- Admin - Opelclub VIP člen
- Príspevky: 23056
- Dátum registrácie: 16 Jan 2008, 16:10
- Auto: Insignia
- Bydlisko: Nitra
- Bydlisko: Nitra
Re: ASTRA J, A14NEL, 88kW, 1 - neťahá ; 2 - už sa ani nehýbe
Naparadu.... Robia to jak z hovna. Moja stara Astra mala 330000km ked sla prec. A mala povodnu spojku...
Opel Insignia 2,0Cdti
Opel Astra G 1,4 16V ex...
Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti...
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
Opel Astra G 1,4 16V ex...
Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti...
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
- macil
- Admin
- Príspevky: 36855
- Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
- Auto: Astra J
- Bydlisko: Košice
- Bydlisko alt: Furča
- Kontaktovať používateľa:
Re: ASTRA J, A14NEL, 88kW, 1 - neťahá ; 2 - už sa ani nehýbe
Aj eFko má ešte pôvodnú, pri vyše 270 tisícoch km. Vtedy sa asi inak dimenzovalo. Ale aj na J-éčku je po 180 tisícoch km ešte pôvodná.
- solty
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 3219
- Dátum registrácie: 21 Aug 2009, 15:15
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Nitra
Re: ASTRA J, A14NEL, 88kW, 1 - neťahá ; 2 - už sa ani nehýbe
halooo spojka je ok.. menim ju celu iba kvoli lozisku kedze.je uz prevodovka dole a meni sa zotrvacnik.
Jj bukelo vecny optimista ale hej spravny pohlad
Keby sa zotrvak poskodi tak ze mi dodzube dosadaciu plochy na klukovke.. ojooooooj..
Jj bukelo vecny optimista ale hej spravny pohlad
Keby sa zotrvak poskodi tak ze mi dodzube dosadaciu plochy na klukovke.. ojooooooj..
Astra J ST 1,4 T, 12/2013, A14NET, 88kW - znova plne fuknčna
Astra G 1,6 8V Elegance, 1998, X16SZR - "už to nie je šepot květin, klíma, tempomat, trippling, auto zapínanie svetiel, doťah okien aj strešné, mute radia po zaradení spiatočky" a tá spojka ma furt nasiera každý deň !!!
Astra G 1,6 8V Elegance, 1998, X16SZR - "už to nie je šepot květin, klíma, tempomat, trippling, auto zapínanie svetiel, doťah okien aj strešné, mute radia po zaradení spiatočky" a tá spojka ma furt nasiera každý deň !!!
- macil
- Admin
- Príspevky: 36855
- Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
- Auto: Astra J
- Bydlisko: Košice
- Bydlisko alt: Furča
- Kontaktovať používateľa:
Re: ASTRA J, A14NEL, 88kW, 1 - neťahá ; 2 - už sa ani nehýbe
Ložisko vymenili aj mne pri repase prevodovky. Len sa mi zdá, že teraz spojka zaberá dosť nízko.
- solty
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 3219
- Dátum registrácie: 21 Aug 2009, 15:15
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Nitra
Re: ASTRA J, A14NEL, 88kW, 1 - neťahá ; 2 - už sa ani nehýbe
no mne pekne dole zaberala tak som zvedavý kde to bude po výmene..
na géčku keď mi vymenili spojku ojooj to bol masaker ako nízko to bralo
video z môjho štartovania (jéčko) :
https://ulozto.sk/live/!v3zeOGUuGnZF/vi ... 606879-mp4" onclick="window.open(this.href);return false;
ten prvý zvuk - rachot je ten zotrvák in memoriam..
no len čo je sakra ten druhý zvuk hneď poprvom ???
na géčku keď mi vymenili spojku ojooj to bol masaker ako nízko to bralo
video z môjho štartovania (jéčko) :
https://ulozto.sk/live/!v3zeOGUuGnZF/vi ... 606879-mp4" onclick="window.open(this.href);return false;
ten prvý zvuk - rachot je ten zotrvák in memoriam..
no len čo je sakra ten druhý zvuk hneď poprvom ???
Astra J ST 1,4 T, 12/2013, A14NET, 88kW - znova plne fuknčna
Astra G 1,6 8V Elegance, 1998, X16SZR - "už to nie je šepot květin, klíma, tempomat, trippling, auto zapínanie svetiel, doťah okien aj strešné, mute radia po zaradení spiatočky" a tá spojka ma furt nasiera každý deň !!!
Astra G 1,6 8V Elegance, 1998, X16SZR - "už to nie je šepot květin, klíma, tempomat, trippling, auto zapínanie svetiel, doťah okien aj strešné, mute radia po zaradení spiatočky" a tá spojka ma furt nasiera každý deň !!!
- solty
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 3219
- Dátum registrácie: 21 Aug 2009, 15:15
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Nitra
Re: ASTRA J, A14NEL, 88kW, 1 - neťahá ; 2 - už sa ani nehýbe
Pani.. astra je znova funkcna
Do archivu.. urvata dvojhmota
https://ulozto.sk/!1ojxWDfyWw7n/vid-201" onclick="window.open(this.href);return false; ... 126155-mp4
Kedze frci kaaara ako ma tak sa tesim jasne, aj ze zaroven je prvy problem fuc.. no nejde mi do hlavy, ze by na nedostatocny tah mal taky vplyv odtrhnuty pruzny spoj - pletenec
Objavili to pri skladani dielov..
Mozno sa ta chyba s tahom znova objavi.. uvidim..
A inac nadherne tichucke starty, su aj take pevne a to iste plati aj o vypnuti motora, nadhera načúvat
Do archivu.. urvata dvojhmota
https://ulozto.sk/!1ojxWDfyWw7n/vid-201" onclick="window.open(this.href);return false; ... 126155-mp4
Kedze frci kaaara ako ma tak sa tesim jasne, aj ze zaroven je prvy problem fuc.. no nejde mi do hlavy, ze by na nedostatocny tah mal taky vplyv odtrhnuty pruzny spoj - pletenec
Objavili to pri skladani dielov..
Mozno sa ta chyba s tahom znova objavi.. uvidim..
A inac nadherne tichucke starty, su aj take pevne a to iste plati aj o vypnuti motora, nadhera načúvat
Astra J ST 1,4 T, 12/2013, A14NET, 88kW - znova plne fuknčna
Astra G 1,6 8V Elegance, 1998, X16SZR - "už to nie je šepot květin, klíma, tempomat, trippling, auto zapínanie svetiel, doťah okien aj strešné, mute radia po zaradení spiatočky" a tá spojka ma furt nasiera každý deň !!!
Astra G 1,6 8V Elegance, 1998, X16SZR - "už to nie je šepot květin, klíma, tempomat, trippling, auto zapínanie svetiel, doťah okien aj strešné, mute radia po zaradení spiatočky" a tá spojka ma furt nasiera každý deň !!!
- bukelo
- Moderátor
- Príspevky: 29257
- Dátum registrácie: 24 Jan 2008, 10:08
- Auto: Iná značka
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: ASTRA J, A14NEL, 88kW, 1 - neťahá ; 2 - už sa ani nehýbe
No vidíš, síce pár stovák utopených, ale radosť ostala.
- macil
- Admin
- Príspevky: 36855
- Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
- Auto: Astra J
- Bydlisko: Košice
- Bydlisko alt: Furča
- Kontaktovať používateľa:
Re: ASTRA J, A14NEL, 88kW, 1 - neťahá ; 2 - už sa ani nehýbe
Paráda. Koľko stála oprava?