Cez OP-COM som vycital korekciu vstrekov a podla dostupnych informacii z roznych for sa ma tato odchylka pohybovat v rozmedzi od ±1 mg.
Nikde som sa nedocital za akych podmienok sa to ma robit (motor studeny/teply, atd..).
Moje korekcie su nasledovne, studeny motor, hned po starte (vonkajsia teplota 3°C): +3,59; -0,59; -0,71; -2,29 presiel som 5 km a nameral som tieto hodnoty (teplota vody 65°C): -0,20; -1,13; +0,92; +0,41. potom som este meral pri teplom motore a hodnoty opat ine: -1,68; -1,17; +1,25; +1,60.
Linky na obrazky:
http://uloz.to/x88b73bq/5km-1-jpg
http://uloz.to/x5cUviUK/5km-2-jpg
http://uloz.to/xQ5tw9tV/studeny-motor-1-jpg
http://uloz.to/xh2RJSRs/teply-motor-jpg
moja otazka je, co s tym? zbadal som za posledneho pol roka vyssiu spotrebu cca. o pol litra. ale. Ake maju byt spravne hodnoty? A mam nieco so vstrekmi? ak ano? pomoze ich precistit? nejake aditivum, ktore prilejem do nafty? niekde som cital ze to mozu robit aj kable, zevraj existuje opravna sada. mam zlte koncovky a na opravnej sade su modre..
Budem vdacny za kazdy dobry postreh do diskusie.
dikes.
este napisem ze mam VeCe, Z19DT, najazdenych 421 tisic km.

