Hľadám niekoho, kto by mi vedel pomôcť s odstránením hrdze z Vectry, keďže sám by som to zrejme nezvládol. Ide mi o odstránenie hlavne niečoho takého
alebo
Nejaká hrdzka a kozmetické vady sa nájdu aj na iných miestach karosérie. Prípadne, keby ste vedeli niekoho odporučiť, najlepšie z okolia Košíc. Ďakujem
áno....kukni ako som to ja robil a už to mám také isté, ako som to mal...
dával som epoxidové lepidlo proti hrdzi niekoľko náterov po 6 hodín som nechával vykvasiť a nič...hrdza je sviňa
idem to robiť znova:
výsledok bol postačujúci absolútne spoko....
ale už sa to tisne znova
tak či onak, treba zasiahnúť čím skôr, lebo keď to necháš, bude to zbytočne väčšie a ťažšie odstraniteľné
robil som to koncom leta...cez zimu to samozrejme dostalo zabrať, ale na jar už som videl prvé nedostatky zblízka...
cez leto už niekde sem tam aj taká bublinka z tej farby a teraz je to také no LTT...možno by to pol roka ešte vydržalo, nie je to nič strašné z diaľky, ale zblízka už vidno že sa niečo deje...
Takže ak bude čas a trošku peňazí (lebo robím to len doma, dám si namiešať farbu a lak a potom sa bavím pomaličky - takže to nie je 100% robota), tak to spravím ešte teraz na jeseň aby to na zimu bolo chránené...asi sa s tým zmierím, že budem pred každou zimou trošku šmirgľovať a striekať...ale radšej takto potroške ako nechať to tak a potom naraz kopy hrdze brúsiť a veľa gitu dávať...odlesk nie je bohvie aký, ale na ročník 96 ma to až tak netrápi.
Ja som to robil teraz a je to na prd. Ak je tá hrdza už rozvinutejšia, že máš zvrásnený plech, teda vyžratý do hlbky, tak už sa toho nezbavíš lebo z tých ,,kráterov" nikdy hrdzu nedostaneš. Ja som to pregitoval, nastriekal, a chvilu bude pokoj, ale dávam tomu 2 mesiace kym sa začnu pupienky robiť. Treba sa s tým zmieriť, buď budeš každý rok trochu gitovať a striekať, alebo vymeníš celý diel.
Inak teraz keď som striekal tú hrdzu, tak neviem prečo ostala tá farba nastriekaná úplne matná. Samozrejme 3 vrstvy farby, 3 vrstvy laku, ale nemá to ani náznak lesku. Predtým keď som robil iné farby, bledo modrú, tmavo modrú, bordovú tak vždy sa to aspoň trochu lesklo. Neviem či je to tou Novaschwarz metlou alebo čím. Ale srať na to, nebudem meniť 2 dvere a kufor a dávať to striekať celé, čo by dokopy vyšlo bohvie možno aj 400-500€. Takto si to za 20€ spravím a je to stále lepšie ako hrdzavý kus plechu bez farby.
Podla obrázkov vidieť, že už budeš mať vyžratý plech, takže si na tom cca rovnako. Zvládneš to v pohode sám, je to iba muklovské šmirglovanie a šermovanie sprejom, o trochu náročnejšie ako vymeniť žiarovku.
Ja mám skôr taký problém, ktorý ma celkom vytáča, že celé auto mám posiate bielymi bodkami (základovka) proste odlupnutá farba, na kapote napr. od kamienkov samozrejme, len nechápem ako to mohlo vzniknúť po celom aute, krúpy to asi neboli lebo na streche to na počudovanie nie je, ale vyzerá to strašne, z blízka ako keby bolo to auto pehaté, na tej čiernej farbe to vynikne.
Fiat Palio Combi 1.2 -> 4 x Opel Vectra B 1.8/1.7TD -> Opel Astra G Caravan 1.4 -> Opel Omega 2.5 V6 LPG -> Škoda Octavia 1.9TDi L&K
[BRATISLAVA] Chiptuning & kódovanie & EGR off & DPF off & a iné soft úpravy -> SS
Volkswagen Passat 1.9TDi 96kw @ 132kw EGR off BMW 730d 160kw @ 200kw EGR off
Bodky na kapote som nedavno robil nechal som si zamiesat farbu a po jednej bodke som to malim štetcom setko retušoval nakolko mam ocelovu striebornu tak to neni tak vidiet ale poradil my to znamy ktory ma ciernu cordobu.
Svokor robil hrdzave lemy na felicii nevyšlo to moc gyt brusenie farba vyrezaval cele diely a nadvaral nove lemy plecharina na feldu je sice lacna a da sa zohnat všade a ma skusenosti zo zvaranom co neni jednoduche ale aj napriek tomu povedal ze druhy krat by sa vysral na to uz je to rok auto stale vyzera ako keby prislo z vyrobnej linky ale je onho maximalne starane brusenie gytovanie neni narocne len neprijemne...
S pur penou som vyplnal podbehy na citroene ax ked som mal 17rokov nato sme nadrbali git a do roka to padlo cele komplet aj zo zvyšnym plechom...od vtedy sa takychto husarskych figlov radšej stranim...nuž ale človek sa ulakomy na kade čo ked je klampiarčina taka draha
OPEL Zafira 2.0dti 07/2002 vin:W0L0TGF7522206120 op-com diagnostic
to, čo fotil Miro je hrdza ktorá vznikla v miestach, kde sú plechy ohnuté cez seba. Voda dlhodobo stála medzi plechmi. Zbytočne to zvonku brúsiť a lakovať. v prvom rade treba odstrániť príčinu a nie následky.
Príčinou je ale v tomto prípade proste konštrukcia auta. Zabránenie tomuto po 15 rokoch používania je ale asi problem...
No, vec sa má nakoniec takto. Počas posledných dní, keď poriadne zapršalo som si uvedomil, že minimálne zadnú kapotu nemá zmysel opravovať, lebo tá je úplne v prdeli. Navyše, ako píše Sunman, je to na takých blbých miestach, určite aj pod plastom, bolo to prekryté na oko len nejakou gebuzinou, teraz sa to počas dažďov zmylo a pekne vidno, v akom je to stave. Keď poriešim na aute dôležitejšie veci, budem musieť pozháňať druhú zadnú kapotu a dať to nastriekať, rovnako aj zadný nárazník, lebo nejaký dement mi ho oškrel. Auto mám teraz zaparkované pri stene, takže keď budem parkovať normálne, urobím nejaké foto a hodím ich sem. Do tej menšej hrdze sa pustím asi sám, len musím k tomu ešte niečo naštudovať. Každopádne, zatiaľ ďakujem za pomoc a rady, určite sa ešte ozvem
toto boli typické hrdzavejúce miesta napr. na favoritoch, prvých fábiách, žigulíkoch a pod.
dva plechy - vonkajší a vnútorný, pričom vonkajší je ohnutý okolo vnútorného a zverený. ak natečie voda napr. do dverí vtečie zvnútra medzi tieto dva plechy. ak je tam špina, blato tak voda sa drží v tomto mieste a celé to hnije. Po 15 rokoch by bol zázrak keby to neprehrdzavelo. Preto sa na starých autách striekali tieto miesta zvnútra voskom, ktorý ten spoj zalepil/zatmelil. diera zvonka je len dôsledok tohto spoja.