caute, mam taky problem, siber sa mi nezatvori uplne a ani neotvori. len do polky cca.
ked zatvaram, tak siber zacne skor klesat do druhej polohy, tym padom je zaseknuty este na streche.
a ostane mi tam diera asi 1cm...
neviete, kde moze byt problem ? vdaka.
el.siber . nezatvori uplne
Moderátor: buci_vectra
- poper25
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 57
- Dátum registrácie: 10 Jan 2010, 14:25
- Auto: Calibra
- Bydlisko: Žilina
el.siber . nezatvori uplne
Opel astra G coupe 2.2 z22se
- mick04
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 882
- Dátum registrácie: 21 Nov 2008, 23:58
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Bratislava
Re: el.siber . nezatvori uplne
Treba dať strešné okno dole, starú vazelínu odstrániť s tiahiel, pokial sa jedná o Calibru tak ta vazelína je tam určite už tak 18 rokov kedže tieto veci nikto neudržiava, takže všetko čo sa dá na novo namazať, hlavne neznásilnovat pretože je systém kolajníc a jazdcov zo zliatiny.
Astra Bertone Z20LET
Calibra C20NE-EX
Calibra C20NE-EX
- poper25
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 57
- Dátum registrácie: 10 Jan 2010, 14:25
- Auto: Calibra
- Bydlisko: Žilina
Re: el.siber . nezatvori uplne
super, diky, spravim tak.
este taka otazka, ako ho dam dole ?
stropnicu zmontovat a zvnutra asi, pravda.
este taka otazka, ako ho dam dole ?
stropnicu zmontovat a zvnutra asi, pravda.
Opel astra G coupe 2.2 z22se
- mick04
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 882
- Dátum registrácie: 21 Nov 2008, 23:58
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Bratislava
Re: el.siber . nezatvori uplne
za málo, jednoznačne treba dať strop dole, odspodu sú potom matice ktoré držia šíber, predtým ešte treba dať stiahnuť odtokové hadičky, v každom rohu je jedna, kludne s kombinačkami ale dať radšej niečo medzi zuby aby sa hadičky nepoškodili a potom potočiť hore dole, pretože budú asi kusnuté tie hadičky, motorček drží na štyroch alebo troch skrutkách (mal by), horšie je že motorček ťahal okno v sťažených podmienkach a môže byť už sám vo vnútri poškodený,
POZOR !!! : najlepšie je okno zavrieť úplne a nehýbať ani tiahlami a ani motorček nepretáčať elektricky, iba za predpokladu že si človek poznačí polohu úplne všetkého, odfotiť napr., motorček radšej hneť odskúšať samotný, len ho napojiť bez okna na elektriku a skúšať točiť, potom ho pretočiť do pôvodnej polohy.
Dalo by sa o tom písať sakra, ale mám to už za sebou, tri roky do zadu keď som mal Calibru, ale bolo to strešné okno novšej konštrukcie a motorček mal dve ozubené kolečká ktoré ťahali tiahlá, od roku výroby 95, do r.v.95 bol iný systém, asi niak tak.
Toto je strešný systém na Calibru do r.v. 95, ten starší alebo proste boli dva systémy čo som zistil.
POZOR !!! : najlepšie je okno zavrieť úplne a nehýbať ani tiahlami a ani motorček nepretáčať elektricky, iba za predpokladu že si človek poznačí polohu úplne všetkého, odfotiť napr., motorček radšej hneť odskúšať samotný, len ho napojiť bez okna na elektriku a skúšať točiť, potom ho pretočiť do pôvodnej polohy.
Dalo by sa o tom písať sakra, ale mám to už za sebou, tri roky do zadu keď som mal Calibru, ale bolo to strešné okno novšej konštrukcie a motorček mal dve ozubené kolečká ktoré ťahali tiahlá, od roku výroby 95, do r.v.95 bol iný systém, asi niak tak.
Toto je strešný systém na Calibru do r.v. 95, ten starší alebo proste boli dva systémy čo som zistil.
Astra Bertone Z20LET
Calibra C20NE-EX
Calibra C20NE-EX