Opel zaujímavosti
Moderátori: bukelo, dulo, buci_vectra
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 10197
- Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
Re: Opel zaujímavosti
http://www.autoforum.cz/predstaveni/ope ... ky-nadech/" onclick="window.open(this.href);return false;
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
- AReYco
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 5385
- Dátum registrácie: 23 Aug 2011, 10:56
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Žilina
- Bydlisko: Žilina
- Kontaktovať používateľa:
Re: Opel zaujímavosti
Fečo Calibraman dal do skupiny na fb odkaz na tieto foto tak dávam aj sem
- alcom1234
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 2559
- Dátum registrácie: 18 Nov 2010, 07:52
- Auto: Iná značka
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko alt: Slovenský Grob
- Bydlisko: Košice / Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
Re: Opel zaujímavosti
Článok o novej Merive
http://auto.sme.sk/c/7168074/test-vynov ... cesty.html
http://auto.sme.sk/c/7168074/test-vynov ... cesty.html
Opel Astra K '20 F12SHL - ex
Opel Vectra C '06 Z19DTH
Opel Vectra B '96 X18XE - ex
Opel Vectra C '06 Z19DTH
Opel Vectra B '96 X18XE - ex
- AReYco
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 5385
- Dátum registrácie: 23 Aug 2011, 10:56
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Žilina
- Bydlisko: Žilina
- Kontaktovať používateľa:
Re: Opel zaujímavosti
Tuším tu už Kajo dával nejaký konceptík Vivarka, a teraz je to potvrdené aj oficiálne z Opel.sk na FB
Re: Opel zaujímavosti
čakám len, kedy budú predné svetlomety súčasťou A-stĺpikov. dávam tomu rok, maximálně dva roky.
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 10197
- Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
Re: Opel zaujímavosti
Máš pravdu, už sa tam nacucávajú.
Ale predsalen je tu jedno auto, kde hlavné svetlomety lezú do A-stĺpikov až veľmi neokrôchane a možno to niečo signalizuje.
Výhoda: možnosť meniť žiarovku H4 počaj jazdy, iba sa odklopí okienko v prístrojovke.
Ale varujem Vás, klikajte iba ak máte naozaj pevné nervy!
Dizajn je kontroverzný
Ale predsalen je tu jedno auto, kde hlavné svetlomety lezú do A-stĺpikov až veľmi neokrôchane a možno to niečo signalizuje.
Výhoda: možnosť meniť žiarovku H4 počaj jazdy, iba sa odklopí okienko v prístrojovke.
Ale varujem Vás, klikajte iba ak máte naozaj pevné nervy!
Dizajn je kontroverzný
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
- Kesi
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 5145
- Dátum registrácie: 23 Sep 2008, 18:11
- Auto: Astra H
- Bydlisko: Košice
- Bydlisko alt: Land of Confusion
- Bydlisko: EHMK :-)
Re: Opel zaujímavosti
Jasne Multipla, ešte aj ručná je na ľavej strane
Astra J GTC OPC
Astra H GTC 1,9 (110 kw) No Swirl flaps. No EGR.
Astra H GTC 1,9 (110 kw) No Swirl flaps. No EGR.
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 10197
- Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
Re: Opel zaujímavosti
To je v poriadku, to je kvôli 3lavici. Aj Peugeot Expert to tak má aj Lancia Zeta a P806 a Fiat Ulyssee a kopec ďalších.
Opel Astra Copacabana
Opel Astra Copacabana
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 10197
- Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
Re: Opel zaujímavosti
Článok k novému Vivaru.
K tomu Vivaru, prekvapilo ma, že ich vyrobili už 600.000 a ročne ich predávajú 50.000.
Tiež ma prekvapilo, že sa nijak netaja spoluprácou s Renaultom.
Za seba chcem povedať, že Vivaro I. generácie je dobré auto, nikdy ma to auto nesklamalo, je pohodlné a robustné.
Nehrdzavie, je skvelé.
Keď ho porovnávam s Vitom, tak Vito lepšie využíva priestor, Vito je cca o 10 cm nižšie (L1H1) a vnútornú svetlosť má 136, Vivaro len okolo 130 cm.
Ibaže Vito hrdzavie a má aj citlivejšiu techniku, skôr je to osobák (nezávislé zavesenie kolies, kotúčové brzdy aj vzadu a pod.)
T5ka je zas proti Vivaru ťažšia a citlivejšia.
Vivaro je napriek jednoduchej konštrukcii mimoriadne robustné a komfortné vozidlo.
Ford Transit je síce ešte robustnejší (brzdy a nápravy ako na T815, fakt už prehnané), ale to je o triedu väčšia dodávka, ktorá spadá skôr do kategórie Ducato/Jumper/Boxer.
Transit je zas slabo chránený proti korózii.
Povedal by som to takto: Vivaro vo svojej triede je ako Passat vo svojej, vo všetkých parametroch je ľahko nadpriemerné a tým pádom je veľmi dobre stráviteľné.
Nemá výrazné slabiny ani výrazné klady, tým pádom je veľmi uspokojivé a človek si ho obľúbi.
Pozn.: Veľmi by ma zaujímalo, čo sú to za motory, ktoré Opel bude do Vivara montovať? 1.6 CDTi, takže to nebudú SIDi motory, predpokladám, že to bude zas Renault. Osobne ma to teší, myslím si, že tie sú lepšie od SIDi (kde už teraz vidím riziká v súvislosti s integráciou turba do zvodov a zvodov do hlavy), ale čas ukáže. Tak ako tak - downsizing postihol už aj dodávky, haluz
K tomu Vivaru, prekvapilo ma, že ich vyrobili už 600.000 a ročne ich predávajú 50.000.
Tiež ma prekvapilo, že sa nijak netaja spoluprácou s Renaultom.
Za seba chcem povedať, že Vivaro I. generácie je dobré auto, nikdy ma to auto nesklamalo, je pohodlné a robustné.
Nehrdzavie, je skvelé.
Keď ho porovnávam s Vitom, tak Vito lepšie využíva priestor, Vito je cca o 10 cm nižšie (L1H1) a vnútornú svetlosť má 136, Vivaro len okolo 130 cm.
Ibaže Vito hrdzavie a má aj citlivejšiu techniku, skôr je to osobák (nezávislé zavesenie kolies, kotúčové brzdy aj vzadu a pod.)
T5ka je zas proti Vivaru ťažšia a citlivejšia.
Vivaro je napriek jednoduchej konštrukcii mimoriadne robustné a komfortné vozidlo.
Ford Transit je síce ešte robustnejší (brzdy a nápravy ako na T815, fakt už prehnané), ale to je o triedu väčšia dodávka, ktorá spadá skôr do kategórie Ducato/Jumper/Boxer.
Transit je zas slabo chránený proti korózii.
Povedal by som to takto: Vivaro vo svojej triede je ako Passat vo svojej, vo všetkých parametroch je ľahko nadpriemerné a tým pádom je veľmi dobre stráviteľné.
Nemá výrazné slabiny ani výrazné klady, tým pádom je veľmi uspokojivé a človek si ho obľúbi.
Pozn.: Veľmi by ma zaujímalo, čo sú to za motory, ktoré Opel bude do Vivara montovať? 1.6 CDTi, takže to nebudú SIDi motory, predpokladám, že to bude zas Renault. Osobne ma to teší, myslím si, že tie sú lepšie od SIDi (kde už teraz vidím riziká v súvislosti s integráciou turba do zvodov a zvodov do hlavy), ale čas ukáže. Tak ako tak - downsizing postihol už aj dodávky, haluz
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 10197
- Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
Re: Opel zaujímavosti
GM a problémy:
http://automoto.cas.sk/clanok/195017/tlak-na-gm-narasta" onclick="window.open(this.href);return false;
http://automoto.cas.sk/clanok/195017/tlak-na-gm-narasta" onclick="window.open(this.href);return false;
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
- AReYco
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 5385
- Dátum registrácie: 23 Aug 2011, 10:56
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Žilina
- Bydlisko: Žilina
- Kontaktovať používateľa:
Re: Opel zaujímavosti
kurňa, neviem teda či Transporter je úžitkové vozidlo....ale tak zasa taký úplný roboš to nie je (minimálne tento so zadnými oknami - je to skôr taký cestovateľ na dovolenky). Verzia Vivara bola zas bez okien, doslova pracovné autisko...
Ale len tak nezáväzne mi príde ten Transportérik taký čistejší dizajn
Minimálne zadok toho Vivara je naozaj ako na dodávke..zatiaľ čo T už pripomína nejaký osobáčik
--
Porovnávať ich tu nechcem, ale nedá mi to:
Ale len tak nezáväzne mi príde ten Transportérik taký čistejší dizajn
Minimálne zadok toho Vivara je naozaj ako na dodávke..zatiaľ čo T už pripomína nejaký osobáčik
--
Porovnávať ich tu nechcem, ale nedá mi to:
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 10197
- Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
Re: Opel zaujímavosti
Tak ako u VW sú 3 stupne výbav, vlastne 4 (Transporter, Caravelle, Multivan a California) aj Opel má niekoľko stupňov výbav pre Vivaro.
Priznám sa, nevyznám sa v tých Opláckych stupňoch, viem že je Passenger, Life a Tour (ak teda neberiem do úvahy pracovné verzie).
Treba porovnávať porovnateľné verzie.
Aj napr. tie dvojkrídlové dvere môže mať aj Vivaro aj T5, ako aj jednodielne dvere.
Ale v zásade máš pravdu Andy, T5 je bližšie k osobáku ako Vivaro.
Riadi sa ako osobák, brzdí zrýchľuje ako osobák, je to ciltivé ako osobák
Ja mám T5 rád, je to muj milášek, ale Vivaro má úplne iný charakter, to mám rád preto, že sa v ňom cítim tak dodávkovsky, vysoký posed, široké auto, veľké sklo.
Vivaro sa na osobák moc nehrá a ja to ani nečakám a skôr oceňujem tú jednoduchosť zadnej pevnej nápravy, mohutné ramená prednej nápravy, bezúdržbové bubnové brzdy, vysoké pneumatiky a veľké kolesá, jedno.
Multivan je natoľko citlivý, že by som ho ani nikomu nepožičal, o Vivaro sa nebojím.
Priznám sa, nevyznám sa v tých Opláckych stupňoch, viem že je Passenger, Life a Tour (ak teda neberiem do úvahy pracovné verzie).
Treba porovnávať porovnateľné verzie.
Aj napr. tie dvojkrídlové dvere môže mať aj Vivaro aj T5, ako aj jednodielne dvere.
Ale v zásade máš pravdu Andy, T5 je bližšie k osobáku ako Vivaro.
Riadi sa ako osobák, brzdí zrýchľuje ako osobák, je to ciltivé ako osobák
Ja mám T5 rád, je to muj milášek, ale Vivaro má úplne iný charakter, to mám rád preto, že sa v ňom cítim tak dodávkovsky, vysoký posed, široké auto, veľké sklo.
Vivaro sa na osobák moc nehrá a ja to ani nečakám a skôr oceňujem tú jednoduchosť zadnej pevnej nápravy, mohutné ramená prednej nápravy, bezúdržbové bubnové brzdy, vysoké pneumatiky a veľké kolesá, jedno.
Multivan je natoľko citlivý, že by som ho ani nikomu nepožičal, o Vivaro sa nebojím.
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
Re: Opel zaujímavosti
Majiteľ budovy kde mám kancel požičiaval zamestnancom Carawelu ako benefit. Po tom, čo mu ho začali pravidelne vraciať s odretými bokmi (zlý odhad pri odbáčaní) si to rýchlo rozmyslel a zamestnanci o benefit vlastnou blbosťou prišli.
Toľko k tej ovládateľnosti T5-ky. Ľudia v tom zabúdajú, že je to kapánek väčšie ako fábia.
Toľko k tej ovládateľnosti T5-ky. Ľudia v tom zabúdajú, že je to kapánek väčšie ako fábia.
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 10197
- Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
Re: Opel zaujímavosti
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
- lubo098
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 1625
- Dátum registrácie: 11 Sep 2008, 16:46
- Auto: Iná značka
- Bydlisko: Levice
- Bydlisko: LV
Re: Opel zaujímavosti
U nas vo firme je T5tiek tiez vacsina odrata pobokoch, tak na tom nieco bude
vectra a jeden pes uz je prec, ostala zena, dva psy pes a dcera...
- Kesi
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 5145
- Dátum registrácie: 23 Sep 2008, 18:11
- Auto: Astra H
- Bydlisko: Košice
- Bydlisko alt: Land of Confusion
- Bydlisko: EHMK :-)
Re: Opel zaujímavosti
Máme vo firme dva a súhlasím
Astra J GTC OPC
Astra H GTC 1,9 (110 kw) No Swirl flaps. No EGR.
Astra H GTC 1,9 (110 kw) No Swirl flaps. No EGR.
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 10197
- Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
Re: Opel zaujímavosti
Chlapci, Vivaro je na tom rovnako.
Len toto nové sa mi zdá užšie, nemyslíte?
Alebo je to len dizajn?
A vôbec, ako hodnotíte dizajn nového Vivara?
Len toto nové sa mi zdá užšie, nemyslíte?
Alebo je to len dizajn?
A vôbec, ako hodnotíte dizajn nového Vivara?
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
- Kesi
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 5145
- Dátum registrácie: 23 Sep 2008, 18:11
- Auto: Astra H
- Bydlisko: Košice
- Bydlisko alt: Land of Confusion
- Bydlisko: EHMK :-)
Re: Opel zaujímavosti
Maska je trochu priveľká.
Astra J GTC OPC
Astra H GTC 1,9 (110 kw) No Swirl flaps. No EGR.
Astra H GTC 1,9 (110 kw) No Swirl flaps. No EGR.
Re: Opel zaujímavosti
agresívny dizajn sa viac hodí na osobák ako na pracovnú verziu. Vyzerá pekne, ale podľa mňa sa rýchlo opozerá. tie vytiahnuté boky naspodku a blatníky však budú večne doškrabané. K svetlám som sa vyjadril. Som rád, že som tú Multiplu nemusel spomínať ja, aby som nevyzeral ako večný rýpal
A ten dotykový displej v pracovnej verzii? No už vidím ako ten bude fungovať v zaprášených a zafúľaných slovenských pracovných dodávkach keď už, tak iba do osobáku.
A ten dotykový displej v pracovnej verzii? No už vidím ako ten bude fungovať v zaprášených a zafúľaných slovenských pracovných dodávkach keď už, tak iba do osobáku.
- Miro Kohut
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 5178
- Dátum registrácie: 28 Feb 2008, 21:47
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Trencianske Teplice
Re: Opel zaujímavosti
treba si najat dobreho šofera ......mna a boky zostanu krasne
opel omega B x20xev