Dnes som odparkoval auto a zacul som čľapot spod motorovej casti,rychlo som sa kukol pod motor a niekde od chladica unikala voda,nedalo sa to presne identifikovat kedze to tam bolo cele mokre,rychlo som otvoril kapotu a opatrne som povolil viecko vyrovnavacej nadrzky,vtedy to prestalo,vyutieral som vsetko do sucha,dolial som nemrzku cca 0,5-1l podlozil karton a cakal som,po chvili som natocil motor a nehal som ho bezat na volnobehu asi 5 minut (jedna ciga),no stale nic,obehol som okolo sidliska dve kolecka a vratil som sa spat do garaze,motor som nehal bezat a sledoval som ho chvilu,potom som motor znova zhasol ale nikde nic.
Tato vec sa mi uz raz stala minuly rok v lete (jun-jul),tiez som takto odstavil auto a unikala mi chladiaca kvapalina,vtedy som dolial chladiacu kvapalinu a dobre dva-tri tyzdne som to sledoval a nic.Odvtedy som dolial max 0,5 l chladiacej,co je asi normalne.
Ak by bol v ťahu chladic tak by mi voda mizla stale ci...???
Vdaka za rady.
ÚNIK CHLADIACEJ KVAPALINY
Moderátori: bukelo, buci_vectra
- mirec320
- Opelclub VIP člen
- Príspevky: 2285
- Dátum registrácie: 08 Máj 2013, 08:07
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Levice
- Bydlisko alt: POhronský Ruskov
ÚNIK CHLADIACEJ KVAPALINY
OPEL ASTRA G CARAVAN 1.7 TD,50kW,1998,X17DTL ex
OPEL ASTRA G 1.6 16V , 74kW , 1998 , X16XEL , AT4 ex
OPEL VECTRA B 2,5 V6 , 125kW , 2000 , X25XE , AT 4 ex
OPEL VECTRA B 2,0 16 V , 100 kW, 2000 , X20XEV , AT4 ex
OPEL ASTRA F 1,4 16V , 66 kW , 1996 , X14XE ex
OPEL ASTRA G CARAVAN 1.7 CDTI , 59 kW , 2007 , Y17DTL súčastnosť
KIA SORENTO I, 2.5 CRDI, 103 kW, 2005, D4CB, súčastnosť
OPEL ASTRA G 1.6 16V , 74kW , 1998 , X16XEL , AT4 ex
OPEL VECTRA B 2,5 V6 , 125kW , 2000 , X25XE , AT 4 ex
OPEL VECTRA B 2,0 16 V , 100 kW, 2000 , X20XEV , AT4 ex
OPEL ASTRA F 1,4 16V , 66 kW , 1996 , X14XE ex
OPEL ASTRA G CARAVAN 1.7 CDTI , 59 kW , 2007 , Y17DTL súčastnosť
KIA SORENTO I, 2.5 CRDI, 103 kW, 2005, D4CB, súčastnosť
- macil
- Admin
- Príspevky: 36855
- Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
- Auto: Astra J
- Bydlisko: Košice
- Bydlisko alt: Furča
- Kontaktovať používateľa:
Re: ÚNIK CHLADIACEJ KVAPALINY
Možno ti slabo tesní niektorá hadica. Ja som mal raz povolené čidlo teploty na chladiči. Keď sa zvýšil tlak v chl. okruhu, začalo to odtiaľ čúrať.
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 1829
- Dátum registrácie: 29 Sep 2009, 16:46
- Auto: Viac Oplov
- Bydlisko: Partizánske
- Bydlisko: Partizánske/Malé Uherce
- Kontaktovať používateľa:
Re: ÚNIK CHLADIACEJ KVAPALINY
pozrel by tom tie hadice možno pri určitej teplote sa nejaká niekde uvolni a začne tiecť
Opel Astra F 1.6 16V 74KW Caravan Sport X16XEL - Ex - † 19.8.2015-Tvoje posledné kilometre...Tak moc to bolí o teba prísť a na tvári slzy
Opel Astra G 1.8 16V 85KW Bertone Coupe X18XE1 - Ex - Znovuzrodenie Pri tebe ma chytá druhá puberta či prvá pokračuje ?
Opel Vectra C 1.9 CDTI 110KW Caravan Z19DTH - Jediný Opel na dvore - Rodinná obyvačka a štýlova elegancia na kolesách
Opel Astra G 1.8 16V 85KW Bertone Coupe X18XE1 - Ex - Znovuzrodenie Pri tebe ma chytá druhá puberta či prvá pokračuje ?
Opel Vectra C 1.9 CDTI 110KW Caravan Z19DTH - Jediný Opel na dvore - Rodinná obyvačka a štýlova elegancia na kolesách
- mirec320
- Opelclub VIP člen
- Príspevky: 2285
- Dátum registrácie: 08 Máj 2013, 08:07
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Levice
- Bydlisko alt: POhronský Ruskov
Re: ÚNIK CHLADIACEJ KVAPALINY
Kupil som dnes nove viecko vyrovnavacej nadrzky (chladica),na vnutornej strane je nieco ako pretlakovy ventil,ktory sa pri urcitom tlaku v systeme otvori a prepusti tlak (vzduch).Ten moj povodny (od vyroby),bol uz v dezolatnom stave.Viecko ma vyslo na 5,50€,tak dufam,ze je problem vyrieseny.
OPEL ASTRA G CARAVAN 1.7 TD,50kW,1998,X17DTL ex
OPEL ASTRA G 1.6 16V , 74kW , 1998 , X16XEL , AT4 ex
OPEL VECTRA B 2,5 V6 , 125kW , 2000 , X25XE , AT 4 ex
OPEL VECTRA B 2,0 16 V , 100 kW, 2000 , X20XEV , AT4 ex
OPEL ASTRA F 1,4 16V , 66 kW , 1996 , X14XE ex
OPEL ASTRA G CARAVAN 1.7 CDTI , 59 kW , 2007 , Y17DTL súčastnosť
KIA SORENTO I, 2.5 CRDI, 103 kW, 2005, D4CB, súčastnosť
OPEL ASTRA G 1.6 16V , 74kW , 1998 , X16XEL , AT4 ex
OPEL VECTRA B 2,5 V6 , 125kW , 2000 , X25XE , AT 4 ex
OPEL VECTRA B 2,0 16 V , 100 kW, 2000 , X20XEV , AT4 ex
OPEL ASTRA F 1,4 16V , 66 kW , 1996 , X14XE ex
OPEL ASTRA G CARAVAN 1.7 CDTI , 59 kW , 2007 , Y17DTL súčastnosť
KIA SORENTO I, 2.5 CRDI, 103 kW, 2005, D4CB, súčastnosť
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 749
- Dátum registrácie: 12 Sep 2008, 13:38
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: borovce- PN
- Kontaktovať používateľa:
Re: ÚNIK CHLADIACEJ KVAPALINY
Ja osobne si nemyslím, že to bolo víčko napríčine. U mňa v dezolátnom stave znamená, že bud neudrží tlak, alebo neprepúšťa velký
pretlak. Velký pretlak može vzniknúť napr. nadmerným zahriatim motora, čo pri týychto zímných teplotách, i keď skoro
jarných je málo pravdepodobné. Pokial nenastala nejaká iná porucha, k voli čomu by sa mohol motor prehrievať.
pretlak. Velký pretlak može vzniknúť napr. nadmerným zahriatim motora, čo pri týychto zímných teplotách, i keď skoro
jarných je málo pravdepodobné. Pokial nenastala nejaká iná porucha, k voli čomu by sa mohol motor prehrievať.
VEBE X20DTH 99-00