![;) ;)](./images/smilies/winkextra.gif)
Moje auto: Opel Astra Caravan 2008 1,9CDTi
Problem nastal asi pred dvoma mesiacmi, zasvietila mi kontrolka motora, ale nezdalo sa mi, ze by auto bolo nejak obmedzene vo vykone...objednala som sa na diagnostiku, dosla domov a druhy den mi kontrolka vypla..na diagnostike mi povedali, ze mam netesnost v sani, alebo mam skontrolovat klapky na turbe (auto nevydavalo ziaden divny zvuk, servisak sa na tom bol povozit a hovovri, ze dokym sa zapne turbo, tak je to auto mdle). Ako som od neho odchadzala prec, zasvietilo sa mi auticko s klucikom - chyba 242F75. povedal mi, ze mam vadne cidlo filtra pevnych castic. Ked som si tak spominala, tak uz hodne dlho nebola vykonana regeneracia. Ale ok, chodila som na tom v pohotovostnom rezime a potom to znicoho nic spravilo regeneraciu (ja som to riadne zatazila) a bol klud asi mesiac bez kontroliek. Regeneracia prebehla este raz po cca 500km. Teraz cez vikend som bola na dlhsej ceste, dokopy cca 850 km a cakala som dalsiu regeneraciu, ale kedze mi nesvieti pritom ziadna kontrolka, az neskoro som si vsimla, ze som zastala na benzinke a vypla to akurat v tom momente. Tak som predpokladala, ze po nastartovani sa co najskor regeneracia zapne. Nic som nepostrehla, akurat pri Nitre mi zasvietila kontrolka nizka hladina oleja
![:D :D](./images/smilies/biggrin.gif)
Tak teraz otazka, suvisi kontrolka motora dajak s kontrolkou auticka?
![:D :D](./images/smilies/biggrin.gif)
![:D :D](./images/smilies/biggrin.gif)
Dufam, ze ste to docitali dokonca a vymyslime daco
![;) ;)](./images/smilies/winkextra.gif)