Astra J 1.7 CDTI 13O PS
Moderátori: bukelo, buci_vectra
-
- Opelclub VIP člen
- Príspevky: 3164
- Dátum registrácie: 26 Máj 2009, 21:22
- Auto: Corsa A
- Bydlisko: Zahraničie
- Bydlisko alt: Mníchov
- Bydlisko: Zvolen
Re: Astra J 1.7 CDTI 13O PS
tak ja len že tá panelka cesta do MT sa sá obísť a je to len cca5km zachádzka
Opel Corsa A Spider Irmscher I130, 1.3B, r.v.1986
Opel Corsa D 1.2 LPG 61kw r.V.2014
Zafira A 2.0 OPC TURBO + LPG 171kw -r.v.2003 -EX
Vectra B caravan 2.0 Dti 74kw -r.v. 1998-EX
Kadett Cabrio 2,0 GSi by BERTONE 110kw -r.v. 1988-EX
Vectra B caravan 2.2 Dti 92kw -r.v.2002 Sport-EX
Opel Corsa D 1.2 LPG 61kw r.V.2014
Zafira A 2.0 OPC TURBO + LPG 171kw -r.v.2003 -EX
Vectra B caravan 2.0 Dti 74kw -r.v. 1998-EX
Kadett Cabrio 2,0 GSi by BERTONE 110kw -r.v. 1988-EX
Vectra B caravan 2.2 Dti 92kw -r.v.2002 Sport-EX
Re: Astra J 1.7 CDTI 13O PS
no takže astru mám už vyše 10 dní, najazdil som na nej 1500 km aaaa.....sklamany som z toho kolko to zerie, bohovsky ma zaujima o kolko este pojde dole spotreba, nieco uz islo mierne, jazdim na spotrebu....co ma velmi sklamalo, ze nieco zacalo vrzgat na spolujazdcovej strane v oblasti odkladacej skrinky, hlavne pri prudkom tocení volantom - neskutočné sklamanie, som zvedavý ako to bude vŕzgať ked bude mať 100 tisíc najazdené...to boli negatíva a teraz pozitíva, hlavne neskutočne pohodlné auto, podvozok to je naozaj silná stránka, tiež aj sedačky, dovolim to porovnavat s autami, ktore maju vzduchovy podvozok.....motor je uzasne tichy a perfektne odhlucneny v kabine.....paani co pisu testy aut su asi retardovaní lebo kritizovali motor, ze je hlucny a ma hruby prejav a napriek tomu na druhej strane chvalili kvalitu spracovania interieru, ktora bude zrejme katastrofalna, ked to uz teraz zacina vrzgat
Takze uvidim, ci sa budu tie neprijemne zvuky hlasit viac, pripadne, ci sa nebodaj objavia este nove, ak ano pockam 12 mesiac od kupy auta a hned ho predavam lebo som takto zaviazany v zmluve.........
Takze uvidim, ci sa budu tie neprijemne zvuky hlasit viac, pripadne, ci sa nebodaj objavia este nove, ak ano pockam 12 mesiac od kupy auta a hned ho predavam lebo som takto zaviazany v zmluve.........
- macil
- Admin
- Príspevky: 36839
- Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
- Auto: Astra J
- Bydlisko: Košice
- Bydlisko alt: Furča
- Kontaktovať používateľa:
Re: Astra J 1.7 CDTI 13O PS
Motor je ešte surový, spotreba pôjde časom dole. Nejazdi na spotrebu, jazdi normálne. Predpokladám, že dízel si si kupoval práve kvoli spotrebe.
Keď v aute niečo vŕzga, záíjdi do servisu. Na auto máš záruku.
Keď v aute niečo vŕzga, záíjdi do servisu. Na auto máš záruku.
- fabre
- Opelclub VIP člen
- Príspevky: 2800
- Dátum registrácie: 04 Sep 2010, 14:25
- Auto: Astra J
- Bydlisko: Poprad
- Bydlisko alt: Brno
- Bydlisko: Poprad
- Kontaktovať používateľa:
Re: Astra J 1.7 CDTI 13O PS
kúp si rolls royce, tan možno nebude vŕzgať. aj inzerátov na nich je plno nebodaj si chcel 3,5l/100km spotrebu po pár stovkách km? ja som sa s mazdou nevedel dostať hodne dlho dole, potom pri 10 000km šli dá sa povedať všetky auta so spotrebou dole jazdi prosím ťa normálne, nie príliš vytáčať, nepodtáčať, troška mu sem tam osoliť a jazdiť najmä v žiadanom spektre otáčok.
a vŕzga? zaujímavé, že sa ľudia furt na niečo sťažujú a ja len sedím doma a dumem, že dajaksi tieto problémy neregistrujem. mne sa kopu krat stalo, že niečo drncalo a pod. a mal som tvrdé veci vo dverách, v prístrojovke, ...
a čo som si všimol, raz za čas mi zavŕzga sedačka, keď sa obtrie koža o držiak bezpečnostného pásu. musím to natrieť alebo niečim prelepiť. a choď do servisu, nám sa uvoľnila lišta a za 10min to dotiahli a pohodka.
a vŕzga? zaujímavé, že sa ľudia furt na niečo sťažujú a ja len sedím doma a dumem, že dajaksi tieto problémy neregistrujem. mne sa kopu krat stalo, že niečo drncalo a pod. a mal som tvrdé veci vo dverách, v prístrojovke, ...
a čo som si všimol, raz za čas mi zavŕzga sedačka, keď sa obtrie koža o držiak bezpečnostného pásu. musím to natrieť alebo niečim prelepiť. a choď do servisu, nám sa uvoľnila lišta a za 10min to dotiahli a pohodka.
Re: Astra J 1.7 CDTI 13O PS
rolls royce.....alebo daj daciu, ktora je 5x lacnejsia a vrzga tam vsetko od nova, aspon by som bol s tym vysporiadany od zaciatku .......vsetko na tom aute je pohode, len to vrzganie ma sklamalo, inak ako celok je to velmi fajn aj vela ludi, co sa v nom vezie hovoria, ze ake to je prijemne auto jemne, makke a ako ide lahucko, potichucky......len uz opel, gm mohol popracovat na kvalite, aby to tam nevrzgalo a nerezonovalo, ja viem, ze sa setri, kde sa da ale opel, si potrebuje nahnat a udrzat zakaznikov a je skoda, ze na takto vydarenom aute ako celku je takato fatalna chyba, ktora sa viac menej neda odstranit- nie je to zle turbo .....
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 10197
- Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
Re: Astra J 1.7 CDTI 13O PS
Poznám jedného chalana, ktorý sa už ide zblázniť z toho, ako mu v oblasti A-stĺpika vŕzga Corsa D.
Už to celé (stĺpik) rozobral a vŕzga to ďalej, zrejme je to spoj prístrojovka-plech.
Ďalší pán, čo ku mne chodí s Insigniou má problém so stredovým tunelom - vŕzganie.
Nie je to len problém Opla, Passat mi tiež sem tam vrzne, ale len celkom výnimočne.
Robo trochu podráždene reaguješ na tú vec s vŕzganím, najmä keď má chalan pravdu.
Vŕzganie v tichom aute dovedie človeka k sebevražde.
Poznám to, ešte z čias Omegy A, kým som prišiel na to, ako odstrániť vŕzganie sedačky, skoro som zošalel.
A už vôbec netreba kupovať RollsRoyce, za posledných 5 rokov som nesedel v Peugeote, kde by niečo vrzlo.
Tým samozrejme nechcem povedať, aby si thome kúpil Peugeot, ale chcem tým demoštrovať, že dá sa to urobiť aj poriadne.
Čo znamená poriadne?
Keďže som už nejednu prístrojovku rozobral, vysvetlím.
Kvalitne urobený interiér sa robí tak, že sa používajú skrutkované spoje namiesto záskočiek.
Každá kontaktná plôška častí prístrojovky (dotýkajúca sa iných častí alebo plechu) má byť prelepená filcovou páskou.
Áno, presne tak, filcovou, na Omege B je tá páska snáď všade.
U nových áut plasty uvoľňujú mastné zložky a nevŕzga to hneď, ale stačí rok dva, aby sa plasty vysušili a začne to vŕzgať.
Rúry kúrenia majú byť obalené mäkkou hmotou a ich spojenie s výduchmi a centrálnym rozvodom má byť tiež ošetrené filcom.
Medzi prístrojovou doskou a sklom má byť molitánová vrstva.
Samozrejme, že to všetko predražuje výrobu a preto je jasné, prečo sa od toho upúšťa.
Už to celé (stĺpik) rozobral a vŕzga to ďalej, zrejme je to spoj prístrojovka-plech.
Ďalší pán, čo ku mne chodí s Insigniou má problém so stredovým tunelom - vŕzganie.
Nie je to len problém Opla, Passat mi tiež sem tam vrzne, ale len celkom výnimočne.
Robo trochu podráždene reaguješ na tú vec s vŕzganím, najmä keď má chalan pravdu.
Vŕzganie v tichom aute dovedie človeka k sebevražde.
Poznám to, ešte z čias Omegy A, kým som prišiel na to, ako odstrániť vŕzganie sedačky, skoro som zošalel.
A už vôbec netreba kupovať RollsRoyce, za posledných 5 rokov som nesedel v Peugeote, kde by niečo vrzlo.
Tým samozrejme nechcem povedať, aby si thome kúpil Peugeot, ale chcem tým demoštrovať, že dá sa to urobiť aj poriadne.
Čo znamená poriadne?
Keďže som už nejednu prístrojovku rozobral, vysvetlím.
Kvalitne urobený interiér sa robí tak, že sa používajú skrutkované spoje namiesto záskočiek.
Každá kontaktná plôška častí prístrojovky (dotýkajúca sa iných častí alebo plechu) má byť prelepená filcovou páskou.
Áno, presne tak, filcovou, na Omege B je tá páska snáď všade.
U nových áut plasty uvoľňujú mastné zložky a nevŕzga to hneď, ale stačí rok dva, aby sa plasty vysušili a začne to vŕzgať.
Rúry kúrenia majú byť obalené mäkkou hmotou a ich spojenie s výduchmi a centrálnym rozvodom má byť tiež ošetrené filcom.
Medzi prístrojovou doskou a sklom má byť molitánová vrstva.
Samozrejme, že to všetko predražuje výrobu a preto je jasné, prečo sa od toho upúšťa.
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
- fabre
- Opelclub VIP člen
- Príspevky: 2800
- Dátum registrácie: 04 Sep 2010, 14:25
- Auto: Astra J
- Bydlisko: Poprad
- Bydlisko alt: Brno
- Bydlisko: Poprad
- Kontaktovať používateľa:
Re: Astra J 1.7 CDTI 13O PS
tak si si práve odpovedal, Kajo. presne, lebo to cenovo nevychádza. podľa toho, ako je auto urobené, koľko kg plechu je na ňom, tak už aj tak by som pvoedal, že je dosť drahé. mysĺím, že takéto piplačky by ho len o dosť predražili. aj keď, asi by ho ľudia zbožňovali. opel má však problém. veľa ľudí na ňho dudre, aj z toho dôvodu, že vychytralý sused si kúpi zhnitú a úplne zanedbanú hajtru, na ktorej sa začnú kaziť veci a už je ztoho kravál. jeremy clarkson musel vrátiť Ford GT40, pretože ho za 5 dní od kúpy poslal 2x do servisu a vkuse niečo nešlo. a tiež hneď nepoviem, že sú to hovná. a spravili si verejnú hanbu.
a keď ti to vŕzga, choď s tým do servisu. nezabije ťa to, možno ti pomôžu. ale aj tak stále sa divím, kde na tie chyby ľudia chodia. buď majú ohromné šťastie v živote a dokonca dostali aj nahovno kus alebo ja neviem. už teraz sa začínam báť ako mi začne vŕzgať stĺpik, prístrojovka, sedačky.
a ja sa nechcem byť arogantný alebo podráždený. proste ma niekedy doráža ako ľudia vedia hundrať a frflať na všetko a neurobiť s tým nič. nemusí to byť však prípad thoma. šak nikto nezavolá z GM, že či netreba prísť popočúvať,či auto nevydáva čudné zvuky alebo či normálne funguje. možno to vŕzganie nevyriešia, ale niekedy si treba pomôcť sám. veď sme si nekúpili super auto. stať sa môže. viem, že je to nepríjemné, ale ísť pesimisticky na auto už od nova, tak to si vrelý vzťah nevybudujete
a keď ti to vŕzga, choď s tým do servisu. nezabije ťa to, možno ti pomôžu. ale aj tak stále sa divím, kde na tie chyby ľudia chodia. buď majú ohromné šťastie v živote a dokonca dostali aj nahovno kus alebo ja neviem. už teraz sa začínam báť ako mi začne vŕzgať stĺpik, prístrojovka, sedačky.
a ja sa nechcem byť arogantný alebo podráždený. proste ma niekedy doráža ako ľudia vedia hundrať a frflať na všetko a neurobiť s tým nič. nemusí to byť však prípad thoma. šak nikto nezavolá z GM, že či netreba prísť popočúvať,či auto nevydáva čudné zvuky alebo či normálne funguje. možno to vŕzganie nevyriešia, ale niekedy si treba pomôcť sám. veď sme si nekúpili super auto. stať sa môže. viem, že je to nepríjemné, ale ísť pesimisticky na auto už od nova, tak to si vrelý vzťah nevybudujete
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 31
- Dátum registrácie: 19 Aug 2010, 20:23
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
Re: Astra J 1.7 CDTI 13O PS
Na auta s odstranenym dpf filtrom sa chysta novy zakon z kuchine europskej unie podla ktoreho budu na STK/EK dpf filtre kontrolovat.thome0890 napísal:no o tých filtroch pevných častíc, som uz čo to počítal .....kým bude auto v záruke, tak to tam asi bude musieť byť že?kolko stojí odstránenie u ludí, čo to vedia robiť na úrovni, nie u kadejakých fušerov?
Astra H carravan 1.9CDTI 74 kw r.v. 2008
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 551
- Dátum registrácie: 22 Nov 2009, 19:36
- Auto: Astra J
- Bydlisko: Šaľa
- Bydlisko: ŠAĽA - LEVICE
Re: Astra J 1.7 CDTI 13O PS
thome0890: po 200km neries spotrebu. mohol ti vypalovat dpf, behat po meste. meraj na celu nadrz a potom si to porovnaj s natankovanym, a PC po vynulovani je citlivejsie, takze ak vybehnes po natankovani a resetnes, tak to spotreba vyleti a postupne na dlhsich trasach bude klesat. a roztec na diesel je 115.
ASTRA J 1.7 DTS COSMO SPORTS TOURER
EX- ASTRA J 1.7DTJ COSMO
EX - ASTRA G 1.6 16V LPG, X16XEL
EX- ASTRA J 1.7DTJ COSMO
EX - ASTRA G 1.6 16V LPG, X16XEL
Re: Astra J 1.7 CDTI 13O PS
by som to aj sám rozobral, že z kadiaľ to vŕzga ale sa bojím, že niečo odtrhnem nechtiac.....nemáte nieto pofotené ako sa rozoberá interiérové obloženie Ačkového stĺpika?aj ked skor to asi bude samotná prístrojovka a to už si rozoberať netrúfam ......ked budem mat cas musím ist do oplu skusit aj ked rezovanie interieru je bohuzial ten problem, ktory nieje riesitelny..........inak ako teraz funguje system predajcov?predajcia ma zrejme živnosť a kupuje predáva to dalej ale co, ked napriklad predajca nechce nieco zreklamovat, kam sa obratit?asi len bezvyznamne natahovanie po sudoch...mate s tym niekto skusenost, len tak ma to zaujima........ina auto uz ma cez 3 tisic km radost soferovat len ten jeden problem ved vieme.....
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 478
- Dátum registrácie: 13 Jan 2008, 15:44
- Auto: Nemám auto
- Bydlisko: Malacky
- Bydlisko: Zohor
Re: Astra J 1.7 CDTI 13O PS
Ak chces mat auto dobre zabehnute je ten spravny cas mu davat troska zbrat nech si zvyka nebit lenive a tym padom odstranis aj vacsiu spotrebu . Jazdi tak sportovejsie , neboj sa mu neublizis , vzdy nechaj doklepat aspon minutku a aj pred jazdou minutku dve a budes spokojny , olej meni po 15tis nie 20 alebo 30tis.
Vectra Caravan 3,0 cdti - ex
2x Vectra B 1x - 2,0 dti , 2x - 2,2 dti - ex
2x Vectra B 1x - 2,0 dti , 2x - 2,2 dti - ex
Re: Astra J 1.7 CDTI 13O PS
no takže našiel som zdroj vrzgania, je to zrejme Ačkovy stpik. Skusal som dat z neho dole plastove oblozenie len mi to nejak neslo, je to klasicky uchytene na tie cvakacie zeliezka?bojim sa to viac potiahnut, aby som tam nieco neodtrhol, bolo by dobre, ak niekto aby dal radu ....keby to bolo len toto, tak by to este bolo v pohode
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 10197
- Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
Re: Astra J 1.7 CDTI 13O PS
Tak je to to isté potom.Kajo napísal:Poznám jedného chalana, ktorý sa už ide zblázniť z toho, ako mu v oblasti A-stĺpika vŕzga Corsa D.
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
- Rasto
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 882
- Dátum registrácie: 05 Dec 2006, 14:43
- Auto: Astra J
- Bydlisko: Prievidza
- Bydlisko: Prievidza
Re: Astra J 1.7 CDTI 13O PS
Je to len nacvaknuté, ale dávaj bacha, pod tým obložením je hlavový airbag, aby si si ho nepoškodil.thome0890 napísal:no takže našiel som zdroj vrzgania, je to zrejme Ačkovy stpik. Skusal som dat z neho dole plastove oblozenie len mi to nejak neslo, je to klasicky uchytene na tie cvakacie zeliezka?bojim sa to viac potiahnut, aby som tam nieco neodtrhol, bolo by dobre, ak niekto aby dal radu ....keby to bolo len toto, tak by to este bolo v pohode
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER + LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE + LPG, Ex Opel Astra G, X16XEL
Re: Astra J 1.7 CDTI 13O PS
dobre už som to spravil a vrzganie som vyriesil ......ked si vymenim sam doma olej zistia to v servise?ale neviem presne aky tam dat, v opli mi povedali olej GM 5W30 Longlifemsyntetický pre filtre evných častíc ACEA C3, je to tento olej? http://olejposta.sk/r_5672.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Rasto
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 882
- Dátum registrácie: 05 Dec 2006, 14:43
- Auto: Astra J
- Bydlisko: Prievidza
- Bydlisko: Prievidza
Re: Astra J 1.7 CDTI 13O PS
Hej, to je ten olej. Z danej stránky som objednal s olejom aj origo GM olejový filter.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER + LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE + LPG, Ex Opel Astra G, X16XEL
Re: Astra J 1.7 CDTI 13O PS
GM ma aj vlastne filtre?fiiiha ....ako je to s tym servisom a olejom?
Re: Astra J 1.7 CDTI 13O PS
chcel som vymeniť olej ale vypustacia skrutka je potreta nejakym zelenym pasikom, mozno kvazi blomba, tak som to radsej nechal tak a pojdem do servisu
- fabre
- Opelclub VIP člen
- Príspevky: 2800
- Dátum registrácie: 04 Sep 2010, 14:25
- Auto: Astra J
- Bydlisko: Poprad
- Bydlisko alt: Brno
- Bydlisko: Poprad
- Kontaktovať používateľa:
Re: Astra J 1.7 CDTI 13O PS
mne sa ukázal nejaký zaujímavý fenomén. pred pár dňami zavŕzgala prístrojovka. už som začal preklínať, že som povedal, že je všetko v poriadku. tak reku, no bóže, tak to nejako spravím. na druhý deň sa zmenilo počasie(či len teplota alebo aj vlhkosť a iné) a za vŕzganím ani ťuk. vlastne odvtedy úplne bez problémov. mi to prišlo, akoby sa mi ten sprej, ktorým mi otec čistil prístrojovku, vyparoval a spravil takú vrstvu v spojoch, ktorá vydávala to vŕzganie