Zdravím zachvílku pribudnem medzi Vás pretože som si počas akcie opel objednal novú astru J 1.7 CDTI 130 PS vo výbave Cosmo, farba mahagón. Osobne sa mi astra zdá veľmi dobre spracovana, hlavne, čo sa týka interíéru, chvália to aj vo všetkých testoch. Máme doma astru G 1.7 a s tou je relatívna spokojnosť, až na to, že pri 150 tisíc km odišlo palivové čerpadlo, čo je pomerne nákladná oprava, to bol motoro Isuzu. Teraz, keď som sa v opli v BB pýtal, čo je to za motoro, či Isuzu, tak na mňa pozeral ako keby slovo Isuzu počul prvý krát v živote. Máte niekto skúsenosti s týmto motorom?Je to asi nejaká novšia verzia lebo cca ešte pred rokom sa robili max 125 konové a teraz 130 max. Viete niekto k tomu nejaké bližšie info?A ako je to celkove so spolahlivostou a kvalitou Jčkovej astry?Vela sa píše o kadejakých neduhoch a doslova detských početných chybách. ,
no o tých filtroch pevných častíc, som uz čo to počítal .....kým bude auto v záruke, tak to tam asi bude musieť byť že?kolko stojí odstránenie u ludí, čo to vedia robiť na úrovni, nie u kadejakých fušerov?
Kto je fušer a kto na úrovni? Ak budeš auto používať na dlhé trasy pri vysokom zaťažení, tak ani nebudeš vedieť že nejaký filter máš. Ak s ním plánuješ jazdiť krátke trasy po meste, tak budeš mať len starosti. Toto si mal ale riešiť pred rozhodnutím o tom, aký motor objednať.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER + LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE + LPG, Ex Opel Astra G, X16XEL
isuzu a je to ten isty motor co 110ps a co bol i 125ps. myslim, ze budes spokojny, az na spotrebu. ta je od papiera daleko, rataj tak 5,5 - 6 l pri rozumnej jazde a podla sezony a pneu. no ak budes jazdit sviznejsie tak i viac
ASTRA J 1.7 DTS COSMO SPORTS TOURER
EX- ASTRA J 1.7DTJ COSMO
EX - ASTRA G 1.6 16V LPG, X16XEL
ja cez Šturec jazdím rád, až na to, že teraz je strana od Martina trošku horšia a chodievam len do Turčianksych Teplíc, takže po tej slávnej panelke chodiť nebudem
Ja mám Šturec rád ako šofér ale často mi príde nevolno z toho krútenia sa. Každopádne na kopce sú diesle to pravé. Dobrý krútivý moment umožní vždy sa rozbehnúť. Malý benzín bez turba akonáhle spomalí do kopca ako je Šturec, tak je po srande. Takže ľutovať iste nebudeš.
To je pravda, ja som s Transportérom hladkým dieselom na Šturci trápil malé benzínové osobáky, nakoniec som ich nechal všetkých za sebou. Tá panelová cesta - dá sa nejak obísť?
K Astre a DPF - ak budeš jazdiť tých 150 km, s DPF nebude žiaden problém. Stačí, keď raz za čas pôjdeš na nižšom prevodovom stupni, napr. miesto 6ky na 5ke.
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
no astra je už doma, musím povedať, že s autom je zatiaľ maximálna spokojnosť, prekvapilo ma relatívne pokročilé nastavenia na stredovom displeji ale čo ma zaujalo viac bolo, keď mi povedal predávajúci, že to už nie je Isuzu motor ale Opel ich momentálne vyrába a vyvíja s Fiatom - ak by to bola pravda bolo by to len dobre.....olej tam ide pravdepdeobne GM originál oplácky, ak sa nemylím, však?no čo sa týka podvozku a komfortu tak aj na 17kach kolesach je neskutočne pohodlná, to je radosť v nej jazdiť.....taktiež musím spomenúť aj kritiku vo väčšine testov tohto auta,kde tvrdili, že motor je hlučný, pretože som bol prekvapený aký je tichý.....VW pumpa dýza dvojliter, čo som mal to bol iný zetor
Motory od Fiatu, ak sa nemýlim, nie sú u Opla žiadna extra novinka.
Olej tam dávajú pravdepodobne GM, aj keď u iných značiek napríklad viem o predajcoch, ktorí majú zmluvu s iným dodávateľom oleja (napríklad pezinská škodovka má dohodu so Shellom a dávajú Helixy). Pri garančkách ťa výmena oleja netrápi, potom tam budeš dávať podľa špecifikácie výrobcu (nájdeš určite v manuále k autu).
A čo sa týka hlučnosti, mne to pripadá, že tí testeri sa raz odvezú v Maserati, Maybachu alebo Rolls-Royce a potom to majú ako referenčné vozidlo a na všetko ostatné napíšu že je to hlučné... Ja mám rád, keď motor hučí, samozrejme, pri 140ke na diaľnici, keď z hluku zaľahne v ušiach, to už príjemné nie je (ale také autá už dnes hádam ani nie sú), ale mám rád veci pod kontrolou a rád načúvam motoru. Nemám rád prílišné odhlučnenie motora, kedy o ňom na voľnobehu neviem. Človek si potom si nevšimne tu piskot, tam klepot a potom už len platí a platí v servise namiesto výmeny remeňa a kladiek napríklad za generálku motora.
Opel Astra K '20 F12SHL - ex
Opel Vectra C '06 Z19DTH Opel Vectra B '96 X18XE - ex
však aj pre zvukovú kulisu ľúbim svoje auto pri rovinkách okolo 100vky len šepot kvetiniek. na diaľnici sa k tomu pridajú včielky a hore kopcom/v silnejšom zábere sa konečne ozýva tá malá beštijka s pekným zvukom
a tebe gratulujem k autíčku a prajem veľa šťastných km bez nehody a škaredých kontroliek a zvukov
zatiaľ som trošku udivený o spotreby, momentálne to vychádza cca na 7 litrov a to sa jazdí úsporne, boli síce motačky dvojka, trojka, pôjde to ešte dole, len o koľko.....spotrebu udávanú výrobcom zrejme nedosiahnem
To nikto, to sú bludy. Tá deklarovaná spotreba sa dosahuje za špeci podmienok, tlak v pneu 4bar, špáry prelepené páskou, odpojený alternátor, demontované stierače, predpísaná nadmorská výška a teplota okolia, špeciálne palivo a pod.
Naposledy upravil/-a Kajo v 17 Máj 2013, 12:31, upravené celkom 1 krát.
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
veď ja chápem, že výrobca to udáva za ideálnych podmienok, som zvedavý ako to ešte pôjde dole, predsa motor má len 200 kilometrov zatiaľ....inak akú to má rozteč 5x115 alebo 110?