Strana 1 z 1

start,trhanie Ascona 1,6i katalysator rv 89

Napísané: 02 Apr 2009, 12:54
od používateľa Dessirer
ak je motor teply,nestartuje..
ak ho studeny nakopnem,zvykne sa trhat a ma slaby vykon..
a este ak tu mate niekde nejake navody alebo knizky tak to sem hodte,som tu novy,dakujem

Napísané: 02 Apr 2009, 16:01
od používateľa Viktor
skús vyblikať závady, popis nájdeš napr. na kadett.cz , skontroluj filtre, sviečky, káble, rozdelovač

Napísané: 02 Apr 2009, 17:03
od používateľa Tommyxxx1
tak tak, sviecky ci davaju iskru, dalej by som dokladne prezrel svieckove kable najlepsie v tme, hlavu rozdelovaca aj palec, a venoval by som pozornost okolo vzduchu,

toto podobne mi robilo ked som mal zlomeny svieckovy kabel vtedy vyrabali uhlikove kable a tie sa lamaly,

auto mi neslo ledva som vysiel do mierneho kopca a a nastartovat za tepla mi velmi neslo, otvoril som kapotu v noci ze co aby som dosiel aspon domov a iskry razili hore dole. vymenil som kabel od cievky a parada vse slapalo jak hodinky

Napísané: 03 Jún 2009, 09:18
od používateľa Dessirer
asi sa to neda pichnut na VAG co ?? zeby to vypisalo cislo chyby ???

Napísané: 03 Jún 2009, 09:19
od používateľa Dessirer
mno a este..ci to ma lambda sondu ked to ma kat ??

Napísané: 03 Jún 2009, 15:10
od používateľa Viktor
zrejme budeš mať motor C16NZ alebo C16LZ, v tom prípade tam máš lambda sondu, môžeš ju vidieť na zbernom potrubí v mieste kde sa všetky trubky výfuku spájajú do jedného je z boku zašrubovaný, na VAG to asi nenapichneš lebo ten je pre volkswagen group ak dobre tuším ale moc sa v diagnostike nevyznám, ale presne tie príznaky aké píšeš sme mali na jednom seate keď bol v háji modul zapaľovania-cievka, môžeš to skontrolovať ak sa prehrieva tak to bude asi ono

Napísané: 24 Dec 2009, 11:55
od používateľa mirrco
C16LZ som mal aj ja, myslim ze C16NZ bude mat podobnu RJ.Jasne ze to Lambsa sonda by tam mala byt, ta by mala byt v predu na zvodoch.

Ako pise kolega vyblikaj si tie zavady, a skus potom spravit reset RJ, a zase vyblikaj zavady, odvez sa a zase vyblikaj co sa zmenilo.
Napr. ak odpojis za behu volnobeznu klapku tak sa plne otovri a RJ ju prestane pouzivat. a volnobeh budes mat 1700ot aj ked odpojis zapojis bateriu, az do chvile kim neurobis reset RJ.
Mne tatko trosku trhalo motorom za behu, chyba bola EGR ventil.
Ked ti nejde za tepla nastartovat motor pravdepodbne chyba snimaca teploty, tak ti dava bohatu zmes ak je na nom studeny spoj.