C20NE - robí problémy, hodnoty čidiel

Moderátori: bukelo, buci_vectra

vapno92
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 18 Nov 2013, 19:23
Auto: Astra F
Bydlisko: Zvolen

C20NE - robí problémy, hodnoty čidiel

Príspevok od používateľa vapno92 »

Zdravím Vás.
Pred cca 2 týždňami som si kúpil Astru F Caravan, ročník 1993, motor C20NE.
Vopred pripomeniem, že mám určité malé skúsenosti so servisom áut, hlavne dokážem pracovať s ociloskopom a multimetrom, keď už nič iné :)
Takže príznaky: Motor má zlý voľnobeh. NEKOLÍŠU otáčky, ale z výfuku normálne počuť "prdenie", občas vyslovene rana, motor proste vynecháva zápaly a sem tam palivo buchne aj vo výfuku. Za jazdy je všetko OK, ale pri väčšej záťaži sa stane to, že auto prestane ťahať a potom znova začne, celé sa to odohrá možno v 2 sekundách, počas ktorých vidieť pokles okamžitej spotreby na palubáku. Stáva sa, že ráno neviem naštartovať.
Inak je aj spotreba úplne v poriadku, robím 6l.

Čo som už riešil:
Sviečky, sviečkové káble, všetky filtre... Palivové relátko už som aj opravil. Škrtiaca klapka vyčistená, všetky hadice, z ktorých mohlo ťahať vzduch, opravené. Voľnobežný ventil vyčistený. Potenciometer klapky vymenený. Pri nulovom plyne je nulová spotreba na palubáku.
Odpájanie čidiel: odpojenie žiadneho z čidiel nevyriešilo vynechávanie zápalov.
Diagnostika hlási chybu 31, tá by mala byť v poriadku, keď motor stojí, nie?

Otázky na Vás
:
Prosím niekoho s motorom C20NE o radu a pomoc. Potrebujem aspoň ohmické hodnoty nasledujúcich vecí: Čidlo teploty chladiacej (to modré), čidlo teploty nasávaného vzduchu, indučka (voči 1 a 15, voči VN a voči kostre, VN voči 15ke, všetky kombinácie proste), prípadne aj čidlo kľuky.

Ako je riešené uzemnenie indukčnej cievky? Cez ten tenký prívodný káblik? Po štarte v dajme tomu 2°C zime, máte 1500 otáčok, alebo len normálnych klasických 1000?

Aký je správny tlak paliva?
Napísať odpoveď

Návrat na "ASTRA - MOTOR/PREVODOVKA"