Moje problemy na Astricke 1.8 GTC
Moderátori: bukelo, buci_vectra
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 12 Dec 2012, 15:16
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
Moje problemy na Astricke 1.8 GTC
Takze pani, viem ze som to asi nemal davat do jednej temy ale pride mi to velmi prakticke tak vyskusam. ak sa to zmaze tak to nejak rozhodim.
Moje problemy nie su nejak strasne ale rad by som ich vyriesil. Ak mi niekto poradi s akymkolvek problemom budem veeelmi rad.
PROBLEM 1. Neda sa mi zamknut auto manualne klucikom (zamknu sa mi len dvere vodica a zvysok zostane odomknuty)
PROBLEM 2. Okno vodica sa sice da zatvorit, ale to okno sa vytlaca trosku nerovnomerne a tym padom sa neda zatvorit naraz kedze sa vracia spat. Moja otazka v tomto pripade znie ci je to nejak po rozobrati lahko nastavitelne(samozrejme nie lamou ako som ja co sa aut tyka:) alebo to mam nechat na servis?
PROBLEM 3. Zadny ostrekovac nejde. S tym ze ked sa snazim zaplavit vodou z ostrekovaca zadne okno po nejakej chvilke mi zacne striekat ostrekovac na predne okno. (je pravdepodobne ze je tam nieco zapchate vytvori sa podtlak a strieka predny? ci je tato uvaha totalna blbost?) Mal som to uz rozobrate ale iba odtial odkial to ma striekat. tam je to vsetko v pohode.
PROBLEM 4. Smerovka do prava niekedy nefrci v druhej polohe. blikne raz a tos vse. Ale vyhodim ju na dalsej zakrute a vsetko je ok.
PROBLEM 5. Neda sa nastartovat tak 1x z 15-20 s tym ze tam blika ta zlta kontrolka s tym "klucom krizom cez ikonku auta". Niekedy sa to stane aj 2x po sebe.
PROBLEM 6. Asi tak 5x od Jula mi neslo zapnut tempomat. Az po naslednom vynuti a nastartovani motora to frcalo.
PROBLEM 7. Zasuvka, resp zapalovac nezostavam po zatlaceni v tej polohe a treba ho tam drzat, aby sa to zahrialo. Myslite ze tam mozem kupit nejaku universal zasuvku z ebayu?
PROBLEM 8. Akym sposobom mozem prist na to kde je chyba ked nejde zadny reprak za vodicom?
No a kedysi davnejsie ked som to kupoval mi v opli povedali ze tam je niekde v pristrojovke maly prud ci co.. Moze to byt teoreticky sposobene tym ze tam predosly majitel dal namontovat zosilovac a basaky a niekto to zapojil nejak cudne?
Mozno by som uvital niekoho kto by mi urobil kompletny check, nech jazdim bez obav..
Ale inak more than happy. 10 000km za nami a nedoliata ani kvapka oleja a ani ziadne ine naklady okrem tycky stabilizatora a 750l benzinu Cize pre mna Opel 4ever.
Vopred dakujem za akukolvek pomoc.
Moje problemy nie su nejak strasne ale rad by som ich vyriesil. Ak mi niekto poradi s akymkolvek problemom budem veeelmi rad.
PROBLEM 1. Neda sa mi zamknut auto manualne klucikom (zamknu sa mi len dvere vodica a zvysok zostane odomknuty)
PROBLEM 2. Okno vodica sa sice da zatvorit, ale to okno sa vytlaca trosku nerovnomerne a tym padom sa neda zatvorit naraz kedze sa vracia spat. Moja otazka v tomto pripade znie ci je to nejak po rozobrati lahko nastavitelne(samozrejme nie lamou ako som ja co sa aut tyka:) alebo to mam nechat na servis?
PROBLEM 3. Zadny ostrekovac nejde. S tym ze ked sa snazim zaplavit vodou z ostrekovaca zadne okno po nejakej chvilke mi zacne striekat ostrekovac na predne okno. (je pravdepodobne ze je tam nieco zapchate vytvori sa podtlak a strieka predny? ci je tato uvaha totalna blbost?) Mal som to uz rozobrate ale iba odtial odkial to ma striekat. tam je to vsetko v pohode.
PROBLEM 4. Smerovka do prava niekedy nefrci v druhej polohe. blikne raz a tos vse. Ale vyhodim ju na dalsej zakrute a vsetko je ok.
PROBLEM 5. Neda sa nastartovat tak 1x z 15-20 s tym ze tam blika ta zlta kontrolka s tym "klucom krizom cez ikonku auta". Niekedy sa to stane aj 2x po sebe.
PROBLEM 6. Asi tak 5x od Jula mi neslo zapnut tempomat. Az po naslednom vynuti a nastartovani motora to frcalo.
PROBLEM 7. Zasuvka, resp zapalovac nezostavam po zatlaceni v tej polohe a treba ho tam drzat, aby sa to zahrialo. Myslite ze tam mozem kupit nejaku universal zasuvku z ebayu?
PROBLEM 8. Akym sposobom mozem prist na to kde je chyba ked nejde zadny reprak za vodicom?
No a kedysi davnejsie ked som to kupoval mi v opli povedali ze tam je niekde v pristrojovke maly prud ci co.. Moze to byt teoreticky sposobene tym ze tam predosly majitel dal namontovat zosilovac a basaky a niekto to zapojil nejak cudne?
Mozno by som uvital niekoho kto by mi urobil kompletny check, nech jazdim bez obav..
Ale inak more than happy. 10 000km za nami a nedoliata ani kvapka oleja a ani ziadne ine naklady okrem tycky stabilizatora a 750l benzinu Cize pre mna Opel 4ever.
Vopred dakujem za akukolvek pomoc.
- langdon2
- Admin - Opelclub VIP člen
- Príspevky: 22957
- Dátum registrácie: 16 Jan 2008, 16:10
- Auto: Insignia
- Bydlisko: Nitra
- Bydlisko: Nitra
ahoj, predpokladam ze Astra H
To s tym tempomatom - mas podla vsetkeho CIM modul na odchode.. Ten mozes sposobovat aj ten problem zo smerovkou.
Co sa tyka ostrekovaca, pozrel by som ci neni zalomena hadicka v husom krku co ide do 5. dveri.. A iste by som spravil aj pri tych dverach kde ti nehra reprak.. skontrolovat ci su tam neni polamane kable v husom krku co ide do dveri..
To s tym tempomatom - mas podla vsetkeho CIM modul na odchode.. Ten mozes sposobovat aj ten problem zo smerovkou.
Co sa tyka ostrekovaca, pozrel by som ci neni zalomena hadicka v husom krku co ide do 5. dveri.. A iste by som spravil aj pri tych dverach kde ti nehra reprak.. skontrolovat ci su tam neni polamane kable v husom krku co ide do dveri..
Opel Insignia 2,0Cdti
Opel Astra G 1,4 16V ex...
Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti...
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
Opel Astra G 1,4 16V ex...
Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti...
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 12 Dec 2012, 15:16
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
tak to bolo fakt rychle.. Je to H-cko a 3dverove. Idem zajtra s kamaratom do samoopravovne, tak ten ostrekovac pozrieme podla tvojho navodu
Ohladom tej CIM. Moze sa stat ze zrazu nenastartujem ani na 100ty krat, alebo to zhorsenie budem citit postupne. A moze odchadzajuca riadiaca jednotka sposobit poskodenie aj niecoho ineho co by ma mohlo mrziet?
Resp. odporucas vymenit ihned alebo cakat na zhorsenie? Ta cena nie je az taka tragicka aj ked v opli radi povedia menej a potom zrazu 2-nasobok..
aaa dakujem
Ohladom tej CIM. Moze sa stat ze zrazu nenastartujem ani na 100ty krat, alebo to zhorsenie budem citit postupne. A moze odchadzajuca riadiaca jednotka sposobit poskodenie aj niecoho ineho co by ma mohlo mrziet?
Resp. odporucas vymenit ihned alebo cakat na zhorsenie? Ta cena nie je az taka tragicka aj ked v opli radi povedia menej a potom zrazu 2-nasobok..
aaa dakujem
- langdon2
- Admin - Opelclub VIP člen
- Príspevky: 22957
- Dátum registrácie: 16 Jan 2008, 16:10
- Auto: Insignia
- Bydlisko: Nitra
- Bydlisko: Nitra
Ano, kvoli cimu sa zrazu moze stat, ze nenastartujes.
Ci ho menit hned, alebo nie, tak to by napovedala az diagnostika.
Ci ho menit hned, alebo nie, tak to by napovedala az diagnostika.
Opel Insignia 2,0Cdti
Opel Astra G 1,4 16V ex...
Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti...
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
Opel Astra G 1,4 16V ex...
Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti...
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 12 Dec 2012, 15:16
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
takze diagnostiku mame za sebou..
MODULE/ECU:
Low speed CAN Bus Configuration - Mismatch
Vehicle DTC information:
Cruise control
CIM (Steering Column Mode)
B3794 Symptom 08
Cruise Control "Set" Switch Circuit
Resistance range/performance
DTC status: not present
a este su tu nejake riadiace moduly, vsetky 71.6 a tam je
engine controls dtc p1616 sym 00 Popis: CIM
engine controls dtc p1614 sym 50 popis: Wrong Transponder Key
vehicle dtc p0615 sym 06 popis: Starter replay cicuit low voltage
ale tak toto su uz asi informacie s ktorymi mi asi nepomozes a asi ta ani nechcem zatazovat tym aby si nieco zistoval. Ale ak z tohto nieco pre teba vyplyva bez nejakej dalsej investigacie budem rad ak z tohto vyvodis nejaky zaver..
dakujem a pekny vecer[/img]
MODULE/ECU:
Low speed CAN Bus Configuration - Mismatch
Vehicle DTC information:
Cruise control
CIM (Steering Column Mode)
B3794 Symptom 08
Cruise Control "Set" Switch Circuit
Resistance range/performance
DTC status: not present
a este su tu nejake riadiace moduly, vsetky 71.6 a tam je
engine controls dtc p1616 sym 00 Popis: CIM
engine controls dtc p1614 sym 50 popis: Wrong Transponder Key
vehicle dtc p0615 sym 06 popis: Starter replay cicuit low voltage
ale tak toto su uz asi informacie s ktorymi mi asi nepomozes a asi ta ani nechcem zatazovat tym aby si nieco zistoval. Ale ak z tohto nieco pre teba vyplyva bez nejakej dalsej investigacie budem rad ak z tohto vyvodis nejaky zaver..
dakujem a pekny vecer[/img]
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 4219
- Dátum registrácie: 02 Máj 2007, 21:34
- Auto: Zafira B
- Bydlisko: Galanta
- Bydlisko alt: Sološnica
- Bydlisko: Galanta
ale to je iba načítanie DTC nie diagnostika
Mám Opel
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
- langdon2
- Admin - Opelclub VIP člen
- Príspevky: 22957
- Dátum registrácie: 16 Jan 2008, 16:10
- Auto: Insignia
- Bydlisko: Nitra
- Bydlisko: Nitra
Napis skadial si, a ked tak, sa dohodni so Signumom na diagnostike...
Na poriadnej diagnostike!
Na poriadnej diagnostike!
Opel Insignia 2,0Cdti
Opel Astra G 1,4 16V ex...
Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti...
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
Opel Astra G 1,4 16V ex...
Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti...
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 12 Dec 2012, 15:16
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- mazzi
- Nový užívateľ
- Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 17 Dec 2010, 10:56
- Auto: Astra H
- Bydlisko: Bardejov
Ešte sa divím, že ti nikto nič nenapísal k problému 1 . Je to v manuále. Kľúčom zamykáš len núdzovo...porucha elektriky a pod.
Ľavé kľúčom a v pravých máš otvor pri zámku kde strčíš kľúč a dvere sa zaistia. Kufor automaticky keď nemáš elektriku, tak neotvoríš a jediné, čo sa takto nedá zamknúť je nádrž.
Keď máš všetko v poriadku, tak zamykaj tlačidlom na palubovke. Pri otvorených spolujazdcových dverách.
Ľavé kľúčom a v pravých máš otvor pri zámku kde strčíš kľúč a dvere sa zaistia. Kufor automaticky keď nemáš elektriku, tak neotvoríš a jediné, čo sa takto nedá zamknúť je nádrž.
Keď máš všetko v poriadku, tak zamykaj tlačidlom na palubovke. Pri otvorených spolujazdcových dverách.
Astra GTC 1.8 103kW r.2006 powered by LPG
OP-COM
OP-COM
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 12 Dec 2012, 15:16
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
tak tie dvere su pre mna haluz.. nechapem preco to neurobili normalne ze manulane mozem zamknut vsetky dvere.. trosku nedomyslene.. ale tak co uz.
Dobra sprava.. vcera som bol v samooprave. Ostrekovac mi uz sice nejde vobec.. ale aspon viem kde je problem. Bolo to cerpadlo ktore striekalo naraz z oboch otvorov bez rozdielu na to kde bol zapojeny +/-. Problem nastal pri vrateni cerpadla.. Kedze to uz niekto mal pred nami rozobrate tak tam bol natrepany silikon aby to nepretekalo a my sme tu moznost nemali. Takze v nadrzke sa neudrzi ani deci.. Nevadi. Nasiel som origos cerpadlo za 10Libier + mi este chyba tesnenie medzi nadrzkou a cerpadlom ktore je tam rozflakane na kasu.
Ale co bolo pozitivne na vcerajsku bola oprava okna. (v celku strasidelne ked to clovek rozobera. ale system velmi jednoduchy. Neviem ako ale nejak sa posunuli srouby ktore je vidiet cez dva male montazne otvory na vrchu dveri, resp. dole cez velky otvor ked je okno zosunute. Tak sa dali namiesto podla "povodneho otlacenia" a vsetko frci tak jak ma. Si ani neviete predstavit ake to bolo utrpenie.. strach pred kazdym vjazdom do garaze
Dobra sprava.. vcera som bol v samooprave. Ostrekovac mi uz sice nejde vobec.. ale aspon viem kde je problem. Bolo to cerpadlo ktore striekalo naraz z oboch otvorov bez rozdielu na to kde bol zapojeny +/-. Problem nastal pri vrateni cerpadla.. Kedze to uz niekto mal pred nami rozobrate tak tam bol natrepany silikon aby to nepretekalo a my sme tu moznost nemali. Takze v nadrzke sa neudrzi ani deci.. Nevadi. Nasiel som origos cerpadlo za 10Libier + mi este chyba tesnenie medzi nadrzkou a cerpadlom ktore je tam rozflakane na kasu.
Ale co bolo pozitivne na vcerajsku bola oprava okna. (v celku strasidelne ked to clovek rozobera. ale system velmi jednoduchy. Neviem ako ale nejak sa posunuli srouby ktore je vidiet cez dva male montazne otvory na vrchu dveri, resp. dole cez velky otvor ked je okno zosunute. Tak sa dali namiesto podla "povodneho otlacenia" a vsetko frci tak jak ma. Si ani neviete predstavit ake to bolo utrpenie.. strach pred kazdym vjazdom do garaze
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 12 Dec 2012, 15:16
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
Myslim ze ohladom toho opotrebenia nemas pravdu. Okno som dal uz cca 20x hore-dole a stale to frci, takze verim ze ti to budem moct potvrdit aj pri 100-om zosunuti okna..
Ohladom toho cerpadla ostrekovaca. Kupil som nakoniec ostrekovac na Ford ktory bol lacnejsi o 12euri od toho co bol akoze na astru v autokelly a funguje. Kupil som v opli tesnenie ktore je medzi nadrzkou a cerpadlom(asi 4e) a vsetko hra jak ma.. Zase striekame..
Este k tomu vymeneny kabinovy filter.. radost zit..
Ohladom toho cerpadla ostrekovaca. Kupil som nakoniec ostrekovac na Ford ktory bol lacnejsi o 12euri od toho co bol akoze na astru v autokelly a funguje. Kupil som v opli tesnenie ktore je medzi nadrzkou a cerpadlom(asi 4e) a vsetko hra jak ma.. Zase striekame..
Este k tomu vymeneny kabinovy filter.. radost zit..