Zamknuté na závoru. Dá sa otvoriť iba kufor.
Moderátor: dulo
- csala
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 01 Mar 2007, 12:02
- Auto: Omega B
- Bydlisko: Snina
Zamknuté na závoru. Dá sa otvoriť iba kufor.
Čaute, syn mi po telefone povedal, že sa nedajú otvoriť ani jedne dvere, ale kufor áno.
Jak na to?
Pár tém na túto tému som si už prešiel, ale väčšinou sa jednalo o neotvoriteľné len jedne dvere.
Čo sa mohlo stať?
Díky za rady.
Jak na to?
Pár tém na túto tému som si už prešiel, ale väčšinou sa jednalo o neotvoriteľné len jedne dvere.
Čo sa mohlo stať?
Díky za rady.
Omega 2.2DTI (Y22DTH) r.v.2001
Diagnostika OpCom
Diagnostika OpCom
- EsTo
- Opelclub VIP člen
- Príspevky: 1464
- Dátum registrácie: 31 Júl 2007, 13:56
- Auto: Omega B
- Bydlisko: Bardejov
- Bydlisko alt: Brno
- Kontaktovať používateľa:
Možno len RJ centrálu...chcelo by to viac info ako sa to stalo
Opel Omega B+ 2001 2.6V6 Sport 132kW Y26SE LPG
Opel Astra F 1995 1.7TD Isuzu 60kW -ex
Opel Calibra A 1992 2.0i Turbo 4x4 150kW C20LET - na jar na predaj
Opel Sintra 1999 2.2 DTi 85kW X22DTH
Junge Hase auf vier Rädern....Nehovor hopla, pokým nemáš Opla
Opel Astra F 1995 1.7TD Isuzu 60kW -ex
Opel Calibra A 1992 2.0i Turbo 4x4 150kW C20LET - na jar na predaj
Opel Sintra 1999 2.2 DTi 85kW X22DTH
Junge Hase auf vier Rädern....Nehovor hopla, pokým nemáš Opla
- csala
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 01 Mar 2007, 12:02
- Auto: Omega B
- Bydlisko: Snina
Takže nové informácie:
Auto bolo zamknuté diaľkovým ovládačom na dvakrát, čiže na závoru.
Syn ale auto otváral mechanicky zasunutím kľúča do zámku dverí ale auto nešlo otvoriť. Ani kľúčom ani na ďalšie mnohé pokusy ani cez diaľkové ovládanie. Cez diaľkové ovládanie funguje len otváranie kufra.
Tak som si to pred chvíľou otestoval sám:
Otváranie kufra na diaľku čiže tlačítkom na kľúči je plne funkčné.
Pri stlačení tlačítka zatvárania na kľúči smerovky normálne bliknú, bliknú aj symboly smeroviek na prístrojovke, počuť aj cvaknutie v zámkoch. Pri druhom stlačení tlačítka zatvárania na kľúči, čiže zatváranie na závoru, znova smerovky bliknú a počuť aj druhé cvaknutie v zámkoch dverí. Čiže potiaľ sa to akože správa štandardne.
Ale ak stlačím tlačítko otvárania na kľúči, smerovky bliknú, aj na prístrojovke, aj interiérové svetlo sa rozsvieti, ale v zámkoch je ticho, sú v pozícii závora.
Teraz pozor: Dvere vodiča je možné mechanicky kľúčom otvoriť, aj keď sú zavreté na závoru. Postup je takýto: Nebojíme sa poriadne potiahnuť kľúčom doľava, niečo v zámku cvakne a dvere sa normálne otvoria, aj keď zámok zostane zavretý na závoru, teda nie je možné ani vytiahnuť zaisťovací čudlík zvnútra dverí. Tieto zaisťovacie čudlíky nie je možné vytiahnuť na žiadnych dverách, takže je možné odomknúť len dvere vodiča mechanicky kľúčom, ale je možné dvere vodiča mechanicky kľúčom aj zamknúť. Dokonca je možné mechanicky kľúčom aj zavrieť okno, ak kľúč pridržíme v zámku v pozícii doprava, až kým okno nevylezie na doraz hore.
Otvorenie víka nádrže je tiež nefunkčné, viem to víko otvoriť len z kufra rukou, ale zaisťovací kolíček víka nádrže normálne vylezie, ak stlačím tlačítko na kľúči so symbolom zamknúť. Takže zamykanie akože funguje, len odomykanie je nefunkčné.
Díky za rady.
Auto bolo zamknuté diaľkovým ovládačom na dvakrát, čiže na závoru.
Syn ale auto otváral mechanicky zasunutím kľúča do zámku dverí ale auto nešlo otvoriť. Ani kľúčom ani na ďalšie mnohé pokusy ani cez diaľkové ovládanie. Cez diaľkové ovládanie funguje len otváranie kufra.
Tak som si to pred chvíľou otestoval sám:
Otváranie kufra na diaľku čiže tlačítkom na kľúči je plne funkčné.
Pri stlačení tlačítka zatvárania na kľúči smerovky normálne bliknú, bliknú aj symboly smeroviek na prístrojovke, počuť aj cvaknutie v zámkoch. Pri druhom stlačení tlačítka zatvárania na kľúči, čiže zatváranie na závoru, znova smerovky bliknú a počuť aj druhé cvaknutie v zámkoch dverí. Čiže potiaľ sa to akože správa štandardne.
Ale ak stlačím tlačítko otvárania na kľúči, smerovky bliknú, aj na prístrojovke, aj interiérové svetlo sa rozsvieti, ale v zámkoch je ticho, sú v pozícii závora.
Teraz pozor: Dvere vodiča je možné mechanicky kľúčom otvoriť, aj keď sú zavreté na závoru. Postup je takýto: Nebojíme sa poriadne potiahnuť kľúčom doľava, niečo v zámku cvakne a dvere sa normálne otvoria, aj keď zámok zostane zavretý na závoru, teda nie je možné ani vytiahnuť zaisťovací čudlík zvnútra dverí. Tieto zaisťovacie čudlíky nie je možné vytiahnuť na žiadnych dverách, takže je možné odomknúť len dvere vodiča mechanicky kľúčom, ale je možné dvere vodiča mechanicky kľúčom aj zamknúť. Dokonca je možné mechanicky kľúčom aj zavrieť okno, ak kľúč pridržíme v zámku v pozícii doprava, až kým okno nevylezie na doraz hore.
Otvorenie víka nádrže je tiež nefunkčné, viem to víko otvoriť len z kufra rukou, ale zaisťovací kolíček víka nádrže normálne vylezie, ak stlačím tlačítko na kľúči so symbolom zamknúť. Takže zamykanie akože funguje, len odomykanie je nefunkčné.
Díky za rady.
Omega 2.2DTI (Y22DTH) r.v.2001
Diagnostika OpCom
Diagnostika OpCom
mechanicke otvorenie dveri klucom, aj ked bolo zamknute na zavoru, je popisane v navode na pouzitie auta.
bolo to tu uz aj zmienovane
--
ja by som skusil cez diagnostiku odomknut dvere. v op-com to najdes v testoch.
pri tom si nechaj otvorene okno, aby si sa vedel dostat z auta von
a ked nie cez diagnostiku, tak sa napojit na spravny kabel a pustit tam 12v
bolo to tu uz aj zmienovane
--
ja by som skusil cez diagnostiku odomknut dvere. v op-com to najdes v testoch.
pri tom si nechaj otvorene okno, aby si sa vedel dostat z auta von
a ked nie cez diagnostiku, tak sa napojit na spravny kabel a pustit tam 12v
- csala
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 01 Mar 2007, 12:02
- Auto: Omega B
- Bydlisko: Snina
Diagnostikou to otvoriť nešlo, zatváranie diagnostikou cvakalo ako keď zamykám kľúčom, ale odomykanie diagnostikou nespôsobovalo žiadne cvakanie v zámkoch.
Je tam prítomná chyba 00020 - Central Door Locking System Motor Open Circuit
Present.
Ďalej diagnostika v meraných blokoch vypisuje chybu dverného gombíka (doorknob - failure).
Ako sa sem vkladajú obrázky?
Vložil by som celý výpis z diagnostiky centrálneho zamykania.
Zatiaľ to vyzerá na nejaký mikrospínač v dverách vodiča, ešte dobre, že sa dajú dvere otvoriť, čalúnenie dole a idem hľadať chybu.
Je tam prítomná chyba 00020 - Central Door Locking System Motor Open Circuit
Present.
Ďalej diagnostika v meraných blokoch vypisuje chybu dverného gombíka (doorknob - failure).
Ako sa sem vkladajú obrázky?
Vložil by som celý výpis z diagnostiky centrálneho zamykania.
Zatiaľ to vyzerá na nejaký mikrospínač v dverách vodiča, ešte dobre, že sa dajú dvere otvoriť, čalúnenie dole a idem hľadať chybu.
Omega 2.2DTI (Y22DTH) r.v.2001
Diagnostika OpCom
Diagnostika OpCom
- Miro Kohut
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 5178
- Dátum registrácie: 28 Feb 2008, 21:47
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Trencianske Teplice
- csala
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 01 Mar 2007, 12:02
- Auto: Omega B
- Bydlisko: Snina
Chlapi, už to fachá jak za mlada
Najprv som rozobral vodičove dvere, že mikrospínač v zámku dverí, totiž také niečo vypisovala aj diagnostika (doorknob - failure), ale tam problém nebol. Po hodine hľadania som našiel riadiacu jednotku centrálu - je ukrytá pod plastom pri spolujazdcovom pravom chodidle.
Odpojil som ju. V schéme zapojenia centrálu (je v knihe Jak na to) som si našiel bod, kde pripojiť napätie o opačnej polarite, aby sa závora otvorila. Najjednoduchšie bolo odpojiť konektor od motorčeka zatvárania vika nádrže a na konektor som pripojil 12V z malej AKB o kapacite 4Ah ani nie nabitej. A ajhľa, zámky vyskočili
Založil som riadiacu jednotku naspäť a všetko beží. Dokonca sme sa pokusili so synom viackrát nasimulovať zamknutie na závoru a otvorenie mechanicky s kľúčom a vždy to fungovalo. Ja len predpokladám, že zblbla riadiaca jednotka centrálu, možno preto, že syn pri otváraní zámku mechanicky kľúčom súčasne nevedomky stlačil aj tlačítko na kľúči. Možno riadiacej jednotke pomohlo odpojenie na dlhšiu dobu, cca hodinu, ale syn predtým skúšal odpájať AKB na pár minút, to ale nepomohlo.
Tak díky.
Najprv som rozobral vodičove dvere, že mikrospínač v zámku dverí, totiž také niečo vypisovala aj diagnostika (doorknob - failure), ale tam problém nebol. Po hodine hľadania som našiel riadiacu jednotku centrálu - je ukrytá pod plastom pri spolujazdcovom pravom chodidle.
Odpojil som ju. V schéme zapojenia centrálu (je v knihe Jak na to) som si našiel bod, kde pripojiť napätie o opačnej polarite, aby sa závora otvorila. Najjednoduchšie bolo odpojiť konektor od motorčeka zatvárania vika nádrže a na konektor som pripojil 12V z malej AKB o kapacite 4Ah ani nie nabitej. A ajhľa, zámky vyskočili
Založil som riadiacu jednotku naspäť a všetko beží. Dokonca sme sa pokusili so synom viackrát nasimulovať zamknutie na závoru a otvorenie mechanicky s kľúčom a vždy to fungovalo. Ja len predpokladám, že zblbla riadiaca jednotka centrálu, možno preto, že syn pri otváraní zámku mechanicky kľúčom súčasne nevedomky stlačil aj tlačítko na kľúči. Možno riadiacej jednotke pomohlo odpojenie na dlhšiu dobu, cca hodinu, ale syn predtým skúšal odpájať AKB na pár minút, to ale nepomohlo.
Tak díky.
Omega 2.2DTI (Y22DTH) r.v.2001
Diagnostika OpCom
Diagnostika OpCom
- EsTo
- Opelclub VIP člen
- Príspevky: 1464
- Dátum registrácie: 31 Júl 2007, 13:56
- Auto: Omega B
- Bydlisko: Bardejov
- Bydlisko alt: Brno
- Kontaktovať používateľa:
Vravel som RJ centrálu, mal som podobný problém
Čo som vyhral ?
Čo som vyhral ?
Opel Omega B+ 2001 2.6V6 Sport 132kW Y26SE LPG
Opel Astra F 1995 1.7TD Isuzu 60kW -ex
Opel Calibra A 1992 2.0i Turbo 4x4 150kW C20LET - na jar na predaj
Opel Sintra 1999 2.2 DTi 85kW X22DTH
Junge Hase auf vier Rädern....Nehovor hopla, pokým nemáš Opla
Opel Astra F 1995 1.7TD Isuzu 60kW -ex
Opel Calibra A 1992 2.0i Turbo 4x4 150kW C20LET - na jar na predaj
Opel Sintra 1999 2.2 DTi 85kW X22DTH
Junge Hase auf vier Rädern....Nehovor hopla, pokým nemáš Opla