Strana 1 z 4

zapalovaci modul,zapalovacia lista,zapalovacia cievka

Napísané: 22 Aug 2011, 10:46
od používateľa Danko05
uz som z toho uplny magor,je v tom nejaky rozdiel,ak ano tak aky? :)

Napísané: 22 Aug 2011, 12:07
od používateľa xmartinx
Ahoj
Nie som automechanik ale zapalov. lišta a modul je to isté ale či zapalovacia cievka už neviem ale predpokladám že je to to isté.

Napísané: 22 Aug 2011, 20:45
od používateľa Danko05
no super,diky,to si ma utvrdil v tych dvoch prvych veciach..a ta cievka je podla mojich zisteni len nejaka cast toho modulu

Napísané: 22 Aug 2011, 21:53
od používateľa iurai
zapalovaci modul u Oplov obsahuje 2, 3 ci 4 zapalovacie cievky.
od urciteho roku ma formu listy, co ide ponad svieckove otvory

Napísané: 22 Aug 2011, 22:23
od používateľa Kajo
Tak tak, zapaľovací modul je u Oplov za motorom alebo na boku motora a idú z neho káble.
Napr. BMW má pre každú sviečku jeden modul.

Lišta je priamo na sviečkach, žiadne káble.

Napísané: 24 Aug 2011, 10:11
od používateľa Danko05
super,diky pekne,ked mi to prislo tak som ostal prekvapkany,ocakaval som nejaku malu vec a to bolo velke asi pol metra :D uz to je vymenene vsetko,konecne po dvoch mesiacoch auto pojazdne...autoservis furman vrelo neodporucam kosicania...

Napísané: 24 Aug 2011, 11:00
od používateľa xmartinx
ja som si to menil sám cca 5 min demontáž+montáž. drží to na 4-roch šróboch :)

Napísané: 24 Aug 2011, 19:46
od používateľa dolomit
Ako sa ti prejavoval problem s listou ak smiem vediet?auto trhalo? neslo nastartovat?ci?

Napísané: 25 Aug 2011, 11:04
od používateľa xmartinx
dolomit napísal:Ako sa ti prejavoval problem s listou ak smiem vediet?auto trhalo? neslo nastartovat?ci?


Naštartovať išlo v pohode ale počas jazdy trhalo motorom ako keby mu došla šťava a čím bol zohriatejší tým viac.
Po výmene všetko v pohode. netreba tam nič káblovať len odšróbovať odpojiť konektor dať novú lištu a zapojiť konektor, konec

Napísané: 25 Aug 2011, 12:52
od používateľa jaynebb
mne sa takto trhanim prejavoval egr ventil

Napísané: 25 Aug 2011, 19:28
od používateľa dolomit
Este sa opytam svietila ti aj kontrolka RJ pri tom trhani motora ci nie?

Napísané: 25 Aug 2011, 19:47
od používateľa jaynebb
mne svietila

Napísané: 26 Aug 2011, 06:11
od používateľa xmartinx
dolomit napísal:Este sa opytam svietila ti aj kontrolka RJ pri tom trhani motora ci nie?


Mne nič nesvietilo

Napísané: 29 Aug 2011, 09:16
od používateľa jaynebb
ako zmeram zapalovaci modul ci je dobry

Napísané: 30 Aug 2011, 01:56
od používateľa iurai
vyskusas ho jedine vymenou za iny a jazdenim

please

Napísané: 22 Sep 2011, 13:11
od používateľa jaynebb
kto by bol ochotny na skusku si vymenit zapalovaci modul na aute?chcel by som vediet ci mam dobry ja som s BB :(

Re: zapalovaci modul,zapalovacia lista,zapalovacia cievka

Napísané: 27 Mar 2013, 15:50
od používateľa jaynebb
ahojte kto by bol ochotny na skusku vymenit zapalovaci modul pravdepodobne mi odchadza povozenie po parkovisku aj zaplastimlen BB

Re: zapalovaci modul,zapalovacia lista,zapalovacia cievka

Napísané: 27 Mar 2013, 16:02
od používateľa langdon2
Ked by si siel okolo NR, neni problem.

Re: zapalovaci modul,zapalovacia lista,zapalovacia cievka

Napísané: 27 Mar 2013, 17:43
od používateľa jaynebb
stale mi pise chybu 300 a 302 sviecky vymenene vstreky som medzi sebou vymenil a stale rovnaka chyba

Re: zapalovaci modul,zapalovacia lista,zapalovacia cievka

Napísané: 28 Mar 2013, 15:53
od používateľa mirage
Mne na 1,4 astre trhalo motorom, diagnostika vypísala chybu P0304- chyba zapaľovacieho modulu. Po výmene za NOVY porucha ostala, 3. valec sviečka je mokrá, motorom trhá ďalej. Po výmene sviečky bez zmeny. Po vybratí všetkých sviečok a skúške na lište všetky sviečky odpaľovali. Žeby nebola kompresia?