Snímč teploty chladiacej kvapaliny
Moderátori: bukelo, buci_vectra
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 34
- Dátum registrácie: 18 Nov 2007, 20:45
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Kontaktovať používateľa:
Snímč teploty chladiacej kvapaliny
Zdravim.Prsim vas vedel by mi niekto poradit s nasledovnym problemom?Mam astru G 1,6 55kW a neukazuje mi vobec teplotu motora,auto vsak kuri,skusal som pozret do pristrojovky ale tam nic neda sa tam nic skontrolovat,vsetky konektory ok.Neviem vsak najst snimac teploty chladiacej kvapaliny.V knihe jak na to som nenasiel kde ho ma moj typ motora,mal by vsak byt na vodnej pumpe,na ktoru vsak skoro nevidim kvoli tomu ze mam aj klimu a je to pod krytom rozvodov.Mal niekto z vas podobny problem?
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 4219
- Dátum registrácie: 02 Máj 2007, 21:34
- Auto: Zafira B
- Bydlisko: Galanta
- Bydlisko alt: Sološnica
- Bydlisko: Galanta
Najskorej bude vadne to cidlo teploty vody pre budk ,hod sem presny kod motora najdem Ti cislo dielu
Mám Opel
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 34
- Dátum registrácie: 18 Nov 2007, 20:45
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Kontaktovať používateľa:
No už som to zistil.Dnes som bol na diagnostike aby sa potvrdilo moje tusenie ze to bude termostat.Pri jazde mi totiz neukazuje teplotu motora,to len kvoli tomu ze nieje dostatocne velka,Kedze ukazovatel je taky aky je ukazuje az od cca 70°C.Dovtedy zostava prilepeny o nulu.V servise sme auto na volnobehu po 10 minutach zohriali a cidlo odosielalo to iste RJ co bolo aj na palubke zobrazene,cize cidlo OK termostat KO .Pri behu motora ma vsak znepokojil udaj zo snimača teploty vzduchu ktorý trvale ukazoval na diagnostike -31°C cize to neviem co ma znamenat.Motor inak slape v pohode,a dokonca spotreba s pokazenym termostatom je okolo 7.6 l/100km. A este posledna vecicka,mam motor X16SZR a cidlo sa nachadza na hrdle kde je termostat:-)len skoda ze aj k termostatu je taky na.... pristup (pod rozvodmi, hruza)
PS ak nieco niekto vie blizsie o snimaci teploty nasavaneho vzduchu,ci je vobec potrebne sa v nom hrabat,prosim napiste sem abo na mail.Dakujem
PS ak nieco niekto vie blizsie o snimaci teploty nasavaneho vzduchu,ci je vobec potrebne sa v nom hrabat,prosim napiste sem abo na mail.Dakujem
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 148
- Dátum registrácie: 24 Okt 2007, 12:00
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Modrý Kameň
Bajky napísal:No už som to zistil.Dnes som bol na diagnostike aby sa potvrdilo moje tusenie ze to bude termostat.Pri jazde mi totiz neukazuje teplotu motora,to len kvoli tomu ze nieje dostatocne velka,Kedze ukazovatel je taky aky je ukazuje az od cca 70°C.Dovtedy zostava prilepeny o nulu.V servise sme auto na volnobehu po 10 minutach zohriali a cidlo odosielalo to iste RJ co bolo aj na palubke zobrazene,cize cidlo OK termostat KO .Pri behu motora ma vsak znepokojil udaj zo snimača teploty vzduchu ktorý trvale ukazoval na diagnostike -31°C cize to neviem co ma znamenat.Motor inak slape v pohode,a dokonca spotreba s pokazenym termostatom je okolo 7.6 l/100km. A este posledna vecicka,mam motor X16SZR a cidlo sa nachadza na hrdle kde je termostat:-)len skoda ze aj k termostatu je taky na.... pristup (pod rozvodmi, hruza)
PS ak nieco niekto vie blizsie o snimaci teploty nasavaneho vzduchu,ci je vobec potrebne sa v nom hrabat,prosim napiste sem abo na mail.Dakujem
Pozeral som v APM a u X16SZR čidlo nasávaného vzduchu neni - myslím čidlo informujúce RJ. Tam je len čidlo vonkajšej teploty pre tvoju informáciu. Inak teplotné čidlo je termistor- teplotne závislý odpor a jurai má pravdu. Vyzerá že je odtrhnutý alebo skorodovaný prívod.
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 34
- Dátum registrácie: 18 Nov 2007, 20:45
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Kontaktovať používateľa:
alino napísal:Pozeral som v APM a u X16SZR čidlo nasávaného vzduchu neni - myslím čidlo informujúce RJ. Tam je len čidlo vonkajšej teploty pre tvoju informáciu. Inak teplotné čidlo je termistor- teplotne závislý odpor a jurai má pravdu. Vyzerá že je odtrhnutý alebo skorodovaný prívod.
hm myslel som si ze nic take sa tam nenachadza,podla mna diagnostika ukazala neexistujuci udaj preto tam bola somarina.Dnes som si bol dat vymenit ten termostat.Poviem vam no je to tam hruza,s pristupom.2,5 hodiny rozoberania,potom 10 minutova samotna vymena termostatu a potom 2 hodiny skladania-sanie,silentblok motora,drazkovany remen,napinacia kladka remena,remenica drazkovaneho remena,kryty rozvodov,rovodovy remen,remenica vacky a az potom zadny kryt rozvodov za ktorym je schovany ten bastard termostat.Pre tych ktori maju tento typ motora-ak sa vam pokazi termostat prichystajte si na vymenu okolo 3000 Sk.Ja som bez ceny termostatu zaplatil 2540Sk hm celkom dost:-(
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 4219
- Dátum registrácie: 02 Máj 2007, 21:34
- Auto: Zafira B
- Bydlisko: Galanta
- Bydlisko alt: Sološnica
- Bydlisko: Galanta
Preboha a co Ti tam robil skoro 5hodin vsak to je ako operacia.Sikovny mechanik to musi mat za 1hod. hotove a za pracu nemoze zobrat viac ako 1000-1500sk
Mám Opel
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
Bajky napísal:hm myslel som si ze nic take sa tam nenachadza,podla mna diagnostika ukazala neexistujuci udaj preto tam bola somarina.Dnes som si bol dat vymenit ten termostat.Poviem vam no je to tam hruza,s pristupom.2,5 hodiny rozoberania,potom 10 minutova samotna vymena termostatu a potom 2 hodiny skladania-sanie,silentblok motora,drazkovany remen,napinacia kladka remena,remenica drazkovaneho remena,kryty rozvodov,rovodovy remen,remenica vacky a az potom zadny kryt rozvodov za ktorym je schovany ten bastard termostat.Pre tych ktori maju tento typ motora-ak sa vam pokazi termostat prichystajte si na vymenu okolo 3000 Sk.Ja som bez ceny termostatu zaplatil 2540Sk hm celkom dost:-(
bol si pri tom pritomny ?
nuz v navode sice toto vsetko nepisu, ale pisu tam toho dost. udavany tabulkovy cas 1,1 hodiny sa mi na to zda byt malo
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 4219
- Dátum registrácie: 02 Máj 2007, 21:34
- Auto: Zafira B
- Bydlisko: Galanta
- Bydlisko alt: Sološnica
- Bydlisko: Galanta
Jurai tabulkove casy s realitou nemaju nic spolocne nieco spravis napt. o tretinu rychlejsie ako sa pise,ale 90% prace trva min. raz-dvakrat dlhsie . Napr. demontaz prevodovky na Opel Vivaro ,rozobratie+vymena lozisk+ vymedzenie voli,nasledna montaz na vozidlo,nastavenie geometrie by podla tabulkovych noriem Opel malo trvat 8 hod.Pozna niekto takeho Supermana? Ja teda osobne nie ,realny cas 16-20 hod t.j. 2,5 dna.Mechanik v znackovom servise Opel dostane ale zaplatene 8 hod.
Mám Opel
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 34
- Dátum registrácie: 18 Nov 2007, 20:45
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Kontaktovať používateľa:
hm tak ten cas 1,1 hodiny,to sa mi fakt nechce zdat,ved len ked clovek chce si po sebe kontrolu pri nastavovani rozvodov spravit -dosponovanie a pod tak ta kontrola trva min 20 minut.A rozoobratie rozvodu do 30 minut,hm no tak mozno pre toho kto to robi ako svoju specializaciu.naozaj si neviem predstavit ako by inak stihal vsetko odstrojit a podobne.Je to uz aj tak bezpredmetne sa bavit nejak do hlbky ot om,pretoze peniaze su vyplatene,termostat fici v pohode.Nabuduce vsak robim taku vec doma.