Power boxy
Moderátori: bukelo, dulo, buci_vectra
-
- Bronzový užívateľ
- Príspevky: 107
- Dátum registrácie: 19 Sep 2009, 22:59
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
Power boxy
Zdravím Vás priatelia.
Má niekto skúsenosti s Powerboxami?
aký máte názor na konkrétne tento PB? :
http://www.a-ts.sk/shop/index.php?skupina=tuning/motor-tuning/chip-tuning/opel
Má niekto skúsenosti s Powerboxami?
aký máte názor na konkrétne tento PB? :
http://www.a-ts.sk/shop/index.php?skupina=tuning/motor-tuning/chip-tuning/opel
- Patricius
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 699
- Dátum registrácie: 14 Dec 2008, 09:38
- Auto: Iná značka
- Bydlisko: Bánovce nad Bebravou
- Bydlisko: Trenčín
- Kontaktovať používateľa:
Brat má power box na BMW 525tds (rovnaký motor ako Omega 2,5td), zohnal ho zadarmo preto to vyskúšal. Zvýšenie výkonu zo 143PS na 177PS, krúťak neviem(asi +60Nm). Je tam naozaj zmena, nehovorím o bláznení- to je masaker...ale je to cítiť hlavne pri normálnych prevádzkových podmienkach.
Otázka je, ako sa bude chovať auto pri takomto "bezhlavom" zvýšení výkonu...koľko vydrží hlava, turbo, čerpadlo a ostatné komponenty.
Treba brať do úvahy ako sa robí regulárne chipovanie auta, meria sa skutočný prietok vzduchu, paliva, sleduje sa výkonová krivka...následne sa nastavuje kW alebo Nm podľa želania majiteľa vozu, t.j. chceme znížiť spotrebu, alebo zvýšiť záťah odspodu, zväčšiť rozhas využiteľných otáčok, atď.
Ja osobne by som navštívil renomovanú spoločnosť (je ich aj na SVK dosť) a porozprával sa s nimi, predsalen Power box nie je lacný a chip tuning u firmy je cenovo porovnateľný a hlavne ušitý na mieru.
Toť môj názor
P.S. Závisí aj na tom, ako ti záleží na tvojom aute. Napríklad bratové BMW je staršia e34ka, diely sú lacné, opravý si všetko sám. Motor rozoberie a zloží za jeden deň na komplet. Preto u novšieho a drahšieho auta by som uvažoval o chipe.
Otázka je, ako sa bude chovať auto pri takomto "bezhlavom" zvýšení výkonu...koľko vydrží hlava, turbo, čerpadlo a ostatné komponenty.
Treba brať do úvahy ako sa robí regulárne chipovanie auta, meria sa skutočný prietok vzduchu, paliva, sleduje sa výkonová krivka...následne sa nastavuje kW alebo Nm podľa želania majiteľa vozu, t.j. chceme znížiť spotrebu, alebo zvýšiť záťah odspodu, zväčšiť rozhas využiteľných otáčok, atď.
Ja osobne by som navštívil renomovanú spoločnosť (je ich aj na SVK dosť) a porozprával sa s nimi, predsalen Power box nie je lacný a chip tuning u firmy je cenovo porovnateľný a hlavne ušitý na mieru.
Toť môj názor
P.S. Závisí aj na tom, ako ti záleží na tvojom aute. Napríklad bratové BMW je staršia e34ka, diely sú lacné, opravý si všetko sám. Motor rozoberie a zloží za jeden deň na komplet. Preto u novšieho a drahšieho auta by som uvažoval o chipe.
VW Golf 1,9TDI 77kW
BMW 530dA 142kW - ex
VW Passat 1,9TDI 66kW - ex
Opel Vectra fake Zender 1,8 16V LPG 1999 sedan - ex
BMW 530dA 142kW - ex
VW Passat 1,9TDI 66kW - ex
Opel Vectra fake Zender 1,8 16V LPG 1999 sedan - ex
- JRD McLAREN
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 263
- Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 21:40
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Kontaktovať používateľa:
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 20 Mar 2011, 10:12
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Česká Republika
- JRD McLAREN
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 263
- Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 21:40
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Kontaktovať používateľa:
to som nepovedal...
prvotny efekt je ten ze auto ma vyssi krutak/vykon..
teda clovek ma pocit ze lepsie jede..
a druhotny efekt je ten, ze to "viacej hulii z vyfuku"
teda stupne pocet sadzi vypustanych do ovzdusia..
a v pripade vozov z DPF, sa tento castejsie zanasa,
pripadne sa moze ucpat uplne...
prvotny efekt je ten ze auto ma vyssi krutak/vykon..
teda clovek ma pocit ze lepsie jede..
a druhotny efekt je ten, ze to "viacej hulii z vyfuku"
teda stupne pocet sadzi vypustanych do ovzdusia..
a v pripade vozov z DPF, sa tento castejsie zanasa,
pripadne sa moze ucpat uplne...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 20 Mar 2011, 10:12
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Česká Republika
- Miro Kohut
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 5178
- Dátum registrácie: 28 Feb 2008, 21:47
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Trencianske Teplice
- Miro Kohut
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 5178
- Dátum registrácie: 28 Feb 2008, 21:47
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Trencianske Teplice
- 24petusko
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 11028
- Dátum registrácie: 11 Dec 2009, 17:35
- Auto: Vectra C
- Bydlisko: Košice-okolie
- Bydlisko: Košice okolie
no znizenie spotreby pri cipovani je taky vedlajsi prijemny efekt
mne sa v podstate znizila dlhodoba spotreba o cca 0.5L nafty
zo 6.2 na 5.7
dlhodoba
inak o znizeni spotreby sa da vraviet iba pri klasickom premapovani RJ - Chip tuning
power box ti spotrebu vyzenie hore
mne sa v podstate znizila dlhodoba spotreba o cca 0.5L nafty
zo 6.2 na 5.7
dlhodoba
inak o znizeni spotreby sa da vraviet iba pri klasickom premapovani RJ - Chip tuning
power box ti spotrebu vyzenie hore
VeCe: '06, Z18XER, Black beauty OPC
Honda Legen( wait for it... )dary
Honda Legen( wait for it... )dary
- Miro Kohut
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 5178
- Dátum registrácie: 28 Feb 2008, 21:47
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Trencianske Teplice
- macil
- Admin
- Príspevky: 36826
- Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
- Auto: Astra J
- Bydlisko: Košice
- Bydlisko alt: Furča
- Kontaktovať používateľa:
dark.astra napísal:DPF nemám. Takže powerbox udělá jen to, že oblbne váhu vzduchu a jde tam víc nafty, tzv. víc to papá ale lépe to jede.
Jaké jsou negativa vuči motoru ?
Že to zožerie viac nafty ešte neznamená, že to aj lepšie pôjde. Nehovoriac o emisiách, ktoré sú vyššie, nakoľko dochádza k nedokonalému spaľovaniu nafty v dôsledku nedostatku vzduchu a rýchlejšiemu zanášaniu sadzami všetkého, čo sa v dízloch zanáša.
A myslím, že so svojim motorom máš dosť problémov aj bez powerboxu.
- lukasopel
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 263
- Dátum registrácie: 21 Máj 2009, 20:57
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Levoča
- Bydlisko: levoča
- Kontaktovať používateľa:
presne tak... a to iste plati u benzinov. co z toho ked sa tam bude curat viac benzinu, ked sa to nestihne ani vyparit a nie este zhoriet. podla mojho názoru, ked to nejak neovplyvnuje predstih, len cisto dávku paliva, tak to v skutočnosti može ist len horšie...
Astra G-CC 1.6 16V X16XE (L- po novom ) SPORTIVE + LPG ELPIGAS http://www.audilukas.salem.sk/fotka.php ... 033R.ms=iP
Alfa Romeo 145 boxer LPG podtlak - *EX http://www.audilukas.salem.sk/fotka.php ... QS00.ms=iP
Alfa Romeo 145 boxer LPG podtlak - *EX http://www.audilukas.salem.sk/fotka.php ... QS00.ms=iP
Miro Kohut napísal:ja nad tym neuvazujem ,len ma zaujmal zmysel chipu
to je jednoduche.
Opel nevie alebo nechce urobit riadiacu jednotku poriadne.
oni to robia naschval zle, a aj ine automobilky. to su ti zli a alebo neschopni
ale tuning firma , to su ti statocni, ti zvysia aj vykon, aj znizia spotrebu.
samozrejme ekologia sa nepokazi