Nehoda-oprava

Moderátori: dulo, buci_vectra

Wokac

Nehoda-oprava

Príspevok od používateľa Wokac »

No pani tak sa mi podaril taký kúsok. V zákrute kde sa chodí bežne 90 frčím si 70 ale pršalo a zrazu šmyk. Rozhádzalo ma otočil a praskol som do zvodidiel. na moje počudovanie plechy ani poškrábané ani prehnuté proste nedotknuté ale dostali zabrať kolesá. vizuálne sa im viac menej nič nestalo (elektrony) ale rovno idem ak mám volant potočený asi o 10 stupňov neviete niekto poradiť čo sa asi mohlo s tým stať ?(som tak trochu technik amateur :) ) A ako sa mám finančne na to pripraviť?
stupi
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 65
Dátum registrácie: 02 Okt 2006, 17:03
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať používateľa:

re

Príspevok od používateľa stupi »

ohnute spodne napravnice,ramena,tym je zmenena geometria,aj stabilita auta-pozor,vymena jedine za dobre,ci uz new,alebo pouzivane,zaroven je problem spodne capy,tie su zalisovane,nanitovane,ale menia sa upevnenim skrutkami
O-Omega 2.5TD,2000 r.v.
VW-Passat,1.9TDI,2004

0911328257
mstupi25@gmail.com
Wokac

Príspevok od používateľa Wokac »

UF no a cena ? :?
stupi
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 65
Dátum registrácie: 02 Okt 2006, 17:03
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať používateľa:

re

Príspevok od používateľa stupi »

jak si sikovny,ja som menil 1 napravnicu,zohnal som na vrakaci za 1000Sk aj so spodnym cepom,gut cena
O-Omega 2.5TD,2000 r.v.
VW-Passat,1.9TDI,2004

0911328257
mstupi25@gmail.com
Wokac

wokac

Príspevok od používateľa Wokac »

No pozeral som si ten spodok a vyzerá to všetko OK ani ohnuté ani tam nič nevyzerá že by to bolo nejako namáhané. Len ma zaujíma to riadenie prečo ten volant vytočilo ... myslím že možno pri náraze to preskočilo ale neviem... teraz si chcem dať skontrolovať geometriu tento týždeň ale tam mi podľa mňa tiež asi moc nepomôžu ale treba to spraviť aj tak...
Wokac

Príspevok od používateľa Wokac »