rozdiel DI a DTI

Moderátori: dulo, buci_vectra

dikard
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 9455
Dátum registrácie: 03 Aug 2010, 19:13
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Nové Zámky
Bydlisko: Okres Nove Zamky

Príspevok od používateľa dikard »

Kajo: no nikdy som nemal rad presne poucky a ani presne znenia danych veci skor by som chcel odpoved nejaku bud teoreticku alebo prakticku, buduci tyzden mi to namontuje mechanik(treba natiahnut nejake vedenie novych hadic), ale aj tak vdaka som si to precital ale nejak som nedosiel k zaveru akurat iba to co viem ze studeny vzduch ma mensi objem a tym je aj stlacitelnejsi a tym dokaze viac natlacit do valca a vzniknut lepsie horenie-spalovanie
plus plus korea :D
iurai

Príspevok od používateľa iurai »

dikard napísal:iurai: sorry ale mozes mi to prosim prelozit nech citam ako citam neviem co si napisal??? :lol:


ked to tvoje turbo je schopne tlacit vzduch pod takym tlakom, ze ide do valcov horuci, tak intercooler pomoze.

inak nie je potrebny
dikard
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 9455
Dátum registrácie: 03 Aug 2010, 19:13
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Nové Zámky
Bydlisko: Okres Nove Zamky

Príspevok od používateľa dikard »

do valcov nejde a vlastne ani nemoze ist horuci ale len co ja viem bez naporu asi vlazny ale pri vyssich otackach a napore vzduchu ide chladnejsi.... ale ked si zoberiem rebrovanie intercoolera a prietok naporoveho vzduchu tak je to o hodne chladnejsi vzduch ako bez neho, pokial su moje poznatky spravne tak rozdiel medzi turbom 60KW-ta a 74KW-ta nieje ziaden iba v zahnutosti vyvodu chladneho vzduchu na pravo pri com u 60KW ide ten vyvod priamo no velkost lopatiek a celkovo velkost je rovnaka- ked sa mylim opravte ma
necakam od toho 14KW navrch ale za predpokladu len polovicneho naratu vykonu budem spokojny :wink:
plus plus korea :D
dikard
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 9455
Dátum registrácie: 03 Aug 2010, 19:13
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Nové Zámky
Bydlisko: Okres Nove Zamky

Príspevok od používateľa dikard »

tak nemal som nejak cas sem napisat ale uz mam mojho tatosika DTI , bol dorobeny intercooler za spracovanie a montaz musim velmi podakovat chalanom od firmy Frankl (sorry za tu reklamu ale je to parada), no najprv som si myslel ze to ani nic s toho nebude ale po odskusani je to parada. Necakal som az taky narast hlavne krutiaceho momentu(nemam este udaje nebol som na brzde) a to v nizkych otackach sa auto taha krasne do otacok az takmer bez plynu. Auto nestraca na vykone ani pri strmsom kopci a staci trosku pridat a auto ide(nie ako pred tym ako keby ho neco dusilo asi nevladalo). Co ma trosku sklamalo tak to ze nad asi 3500ot/min auto uz nema ten smrnc ako dovtedy ale to iba na 4 az 5 prevodovom stupni. To musim este doriesit co je tomu vlastne. Astricka na podiv stichla motor sa menej chveje a pri zosliapnuti na podlahu zadymi ale hned sa vycisti(cize myslim si ze po chipnuti tam bolo viac zmesi ako vzduchu a preto mi to aj dost dymelo nie moc ale viac ako inym). Fotky dodam ked nebude prsat. Po montazi som najazdil nejkych 500km a bez zmeny stale rovnako reske. Este nebola moznost to poriadne prevetrat iba na necelych 150km/hod co nebolo tak zdlhave ako pred tym :lol:
zatial tolko oplom zdar :wink:
plus plus korea :D
dikard
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 9455
Dátum registrácie: 03 Aug 2010, 19:13
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Nové Zámky
Bydlisko: Okres Nove Zamky

Príspevok od používateľa dikard »

tak uz tu mam aj foto ako je to prerobene akurat astricka je dost spinava ale to sa spravi zajtra:
http://img864.imageshack.us/img864/939/p1010055b.jpg



http://img135.imageshack.us/img135/204/p1010056z.jpg
plus plus korea :D
Napísať odpoveď

Návrat na "VECTRA - VŠEOBECNE"