Opel Signum 2.8 V6 - A6 - nudzovy rezim

Moderátor: dulo

pexeso
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 23 Mar 2012, 23:17
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Opel Signum 2.8 V6 - A6 - nudzovy rezim

Príspevok od používateľa pexeso »

Zdravim vospolok, som tu novy, pozrel som vsetky temy, odpoved na moj problem som nenasiel :( Som nestastno-stastno novy majitel auticka Opel Signum 2,8 V6 Turbo rv 2006.
Viac menej uz od prveho dna co som auto kupil, som zacal riesit problem s prehrievanim. Nakoniec som ale vycistil chladice a auto sa neprehrieva. No pocas riesenia tejto zavady sa objavila dalsia, obavam sa, ze vaznejsia. Isiel som s autom do servisu a z nicoho nic ma hodilo do nudzoveho rezimu. Na palubnej doske sa mi rozsvietili kontrolky: "Kontinuálne riadenie tlmenia", "Systém ABS" a "Elektronika motora". V servise mi to napojili na diagnostiku, a povedali mi, ze mi slabo dobija alternator a preto ma hadze do nudzoveho rezimu a skrz nizkeho napatia mi abs,tlmenie a el.motora hlasi chybu. Nechcel som tomu verit a dufal som, ze bude problem v baterke ktora dostana nahubu ked sa mi motor prehrieval a po zamknuti auta mi isiel ventilator aj 10minut..
Po urcitom case sa nudzovy rezim vypol a auto islo normalne. No stale sa to opakovalo a hadzalo ma to do nudzaku. Neskor som zistil, ze ak odpojim nachvilu baterku, auto pojde OK. Samozrejme pocas tohoto som behal z jedneho servisu do druheho, kde mi v jednom povedali ze je zla baterka, v druhom ze alternator. Dnes rano som bol v jame a meral som alternator, dobijal mi cca 14,2 - co si myslim ze je v norme. V plnej zatazi (dialkove, radio, klimatizacia, vyhrievanie sedaciek, hmlovky,) som nameral na baterke cca 13,9 - co si tiez myslim ze je v plnej zatazi OK. Vymenil som baterku, napadlo ma ze moze byt problem s ukostrenim, tak som natiahol nanovo kabel motor - kasna, kasna - baterka. Odmeral som baterku a altik mi daval krasnych 14,5. Tak som sa cely den vytesoval, ze som vyriesil problem a nemusim si buchat hlavu ze som dal repasovat alternator a problem je stale na svete. Avsak prislo obrvoske sklamanie ked ma pred polhodinou auto zase sklamalo a hodilo do nudzoveho rezimu s tym istym problemom. Moja otazka znie, kde je sakra problem?

Za kazdu radu Vam vopred dakujem. Som z Senca a ak by bol niekto ochotny sa mi na to co najskor pozriet niekde z okolia, bol by som velmi rad. Som zufaly...
Kajo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 10197
Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
Auto: Astra G
Bydlisko: Bratislava
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa Kajo »

Len aby to nebol CIM.
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
pexeso
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 23 Mar 2012, 23:17
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa pexeso »

to je?
Kajo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 10197
Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
Auto: Astra G
Bydlisko: Bratislava
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa Kajo »

...to je pod volantom.
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
Používateľov profilový obrázok
24petusko
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 11028
Dátum registrácie: 11 Dec 2009, 17:35
Auto: Vectra C
Bydlisko: Košice-okolie
Bydlisko: Košice okolie

Príspevok od používateľa 24petusko »

trocha to ozivim, riesil si to odvtedy a ak ano, s akym vysledkom?
VeCe: '06, Z18XER, Black beauty OPC
Honda Legen( wait for it... )dary
Napísať odpoveď

Návrat na "OMEGA, SIGNUM, INSIGNIA - ELEKTRO"