Obmedzovac RPM motora
Moderátori: bukelo, dulo, buci_vectra
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 430
- Dátum registrácie: 12 Jún 2007, 11:52
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Prievidza
- Kontaktovať používateľa:
Obmedzovac RPM motora
Chcel by som sa opytat na nejaky jednoduchy navod ako ako si posunut obmedzvovac o 5 az max 10% vyssie teda u mojho motra to bude asi z 6000 na 6600ot co by nemalo az tak vadit, a budem to vyuzivat tak max. 2x do roka.
Dakujem
Dakujem
Opel Ascona C 1.8i (C)18NE 74KW šaragľa
- Teo
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 4752
- Dátum registrácie: 19 Jan 2008, 21:39
- Auto: Viac Oplov
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
ak mas analogovu jednotku tak zabudni kym t nevymenis.
Kadett 1,3 44KW FULL MANUAL r.v.88(karburátor :)
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 430
- Dátum registrácie: 12 Jún 2007, 11:52
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Prievidza
- Kontaktovať používateľa:
Teo napísal:ak mas analogovu jednotku tak zabudni kym t nevymenis.
jenda je asi analogova to je ta vacsia ri spolusediacom , s date to ide aj na vstreky a ta druha co je pri svetle v nutri je mikroporcesro rady 8048 a bez toho tiez nejde nastartovat auto, neviem co to je ale asi nieco s tou lamba sondou tak to tam hentak zvlastne vyriesili,a prave v tom som menil ten krystal, ale v tej pri spolusediacom som nenasial ziadny krystal len je to plne odporov a kondeznzatorov a take zlvastne cuda a v tom su integrovane obvod ale take nezapuzdrene len v takom gely zaliate, no je to haluz :D:D
Opel Ascona C 1.8i (C)18NE 74KW šaragľa
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 430
- Dátum registrácie: 12 Jún 2007, 11:52
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Prievidza
- Kontaktovať používateľa:
Dnes som tam naletoval krystal 4.4433Mhz zo uz je o 1Mhz viac ako povodny...lenze nespravilo to ziadny efekt, preto sa pokusim nieco spravit z tou vacsiou RJ alebo skusim si od kamarata poziciat programator a urobit si vlastnu RJ ,na zaklade merania teploty motora, vystupu z vahy vzduchu a to je asi vsetko
Opel Ascona C 1.8i (C)18NE 74KW šaragľa
- Manta
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 757
- Dátum registrácie: 05 Feb 2007, 13:24
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Ba
- Kontaktovať používateľa:
mirrco napísal:Dnes som tam naletoval krystal 4.4433Mhz zo uz je o 1Mhz viac ako povodny...lenze nespravilo to ziadny efekt, preto sa pokusim nieco spravit z tou vacsiou RJ alebo skusim si od kamarata poziciat programator a urobit si vlastnu RJ ,na zaklade merania teploty motora, vystupu z vahy vzduchu a to je asi vsetko
pocuj, ta tvoja babicka ma aj katalizator?
Opel Frontera B 2.2 DTI automat r.v. 2001
Opel Manta B GSi C20NE
Opel manta B GT/E 20E cabrio
http://www.opelmanta.sk
Opel Manta B GSi C20NE
Opel manta B GT/E 20E cabrio
http://www.opelmanta.sk
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 430
- Dátum registrácie: 12 Jún 2007, 11:52
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Prievidza
- Kontaktovať používateľa:
Ja mam dost divne papiere...ale podla oznacenia motora katalyzor by tam mal byt, ale nikde som ho tam nevidel ale lamda sonda tam je ale terazj e odpojena..ale ked ju pripojim a rozladim vahu vzduchu tak sa to same ladi na urovne ze ma stipu oci ked pridem k vyfuku...V papieroch katalyzator nemam.A 4x rocne si na vahe vzduchu nastavuje idelalnu zmes, odhadom tak ze menim na motore rozne otacky a pocuvam ci ma nepravidleny zvuk
Opel Ascona C 1.8i (C)18NE 74KW šaragľa
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 430
- Dátum registrácie: 12 Jún 2007, 11:52
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Prievidza
- Kontaktovať používateľa:
V rozdelovaci je halov snimac, lenze podla toho vie RJ kedy ma dat iskru, teda moja RJ ma vystup na inducku a na vstreky.Keby oklamem vystup s halouho snimacu tak to dava rozne isku nie v synchronizacii.Ale akurat ma napadlo skrz teba, ze by som odrezal 2 vystupky co su v halovom snimaci, co by vlastne do RJ davalo dojem ze motor ma polovicne otacky, avsak by som musel spravit vlastny snimac otacok
Vystup s halouho snimacu by som pouzil len do RJ ale vystup pre inducku s RJ co ide von by som nepouzival lebo by bola 2x pomalsia, alebo len na 1 a 3 valec.Lenze teraz ma napadlo ze potom to bude asi aj tak vstrekovat, len do 1 a 3 valca hm no neviem je to zlozite
Ale jednoduche by bolo najst v tej RJ, kedze v nej nie je asi ziadny integrovany obvon ani EPROm ani EEprom ze by tam stacilo zmenit nejaku hodnotu rezitora
Ja si myslim ze katalyzator zvysuje spotrebu.Malo kto vie ze ak vo valci nastava vyfuk,a motor ma kopresiu 1:10, teoreticky by tam malo ostat 10% spalin pretoze piest nevide az uplne hore. TO sa niekedy stava ze ked je velmi neskory predstih tak spaliny su horucejsie a pri nasledujucom sani sa moze zmes zapalit este v sani...Aj preto sa pouziva vyssie oktanove cislo
A terazk ed je tam este aj dusič katalyzator tak v mieste pred katalyzatorm teda vo zvodoch je vyssi tlak, tak tych spalin tam ostane viac...
A dobre vyfuky su take, ze akoby vytahuju spaliny z vyfuku(zo zvodov) ,teda vo vyfuku mozu vytvorit aj podtlak takze tych spalin tam ostane menej cim sa zvysi ucinnost motora
Dnes uz su motory ktore maju dokonca nastavitelnu kompresiu a mód ze pri vyfuku ide piest az hore a pri sani tak aku ma kompresiu.
niekde som to videl, pohladam v googli.Malo to klukovy hriadel ukotveny v takom velmom ozubenom kolese ktore sa otacalo a klukovy hriadel sa posuval vyssie a nizzie, no zaujimave
Nie je to presne to co som hladal, ale aj tu je dokonale vytratenie vyfukovych plynov
http://www.scuderigroup.com/technology/ ... eview.html
Vystup s halouho snimacu by som pouzil len do RJ ale vystup pre inducku s RJ co ide von by som nepouzival lebo by bola 2x pomalsia, alebo len na 1 a 3 valec.Lenze teraz ma napadlo ze potom to bude asi aj tak vstrekovat, len do 1 a 3 valca hm no neviem je to zlozite
Ale jednoduche by bolo najst v tej RJ, kedze v nej nie je asi ziadny integrovany obvon ani EPROm ani EEprom ze by tam stacilo zmenit nejaku hodnotu rezitora
Ja si myslim ze katalyzator zvysuje spotrebu.Malo kto vie ze ak vo valci nastava vyfuk,a motor ma kopresiu 1:10, teoreticky by tam malo ostat 10% spalin pretoze piest nevide az uplne hore. TO sa niekedy stava ze ked je velmi neskory predstih tak spaliny su horucejsie a pri nasledujucom sani sa moze zmes zapalit este v sani...Aj preto sa pouziva vyssie oktanove cislo
A terazk ed je tam este aj dusič katalyzator tak v mieste pred katalyzatorm teda vo zvodoch je vyssi tlak, tak tych spalin tam ostane viac...
A dobre vyfuky su take, ze akoby vytahuju spaliny z vyfuku(zo zvodov) ,teda vo vyfuku mozu vytvorit aj podtlak takze tych spalin tam ostane menej cim sa zvysi ucinnost motora
Dnes uz su motory ktore maju dokonca nastavitelnu kompresiu a mód ze pri vyfuku ide piest az hore a pri sani tak aku ma kompresiu.
niekde som to videl, pohladam v googli.Malo to klukovy hriadel ukotveny v takom velmom ozubenom kolese ktore sa otacalo a klukovy hriadel sa posuval vyssie a nizzie, no zaujimave
Nie je to presne to co som hladal, ale aj tu je dokonale vytratenie vyfukovych plynov
http://www.scuderigroup.com/technology/ ... eview.html
Opel Ascona C 1.8i (C)18NE 74KW šaragľa
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 10197
- Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
...niektoré motory potrebujú protitlak od výfuku, inak dôjde k poklesu výkonu. Je to veľmi komplikované. Dôležitým faktorom je aj to, aby zvody od jednotlivých valcov mali presnú dĺžku, kým sa spoja. Inak dochádza pri istých otáčkach k veľmi zlým tlakovým pomerom vo výfuku, čo veľmi nepriaznivo pôsobí na výkon. Toto je vec, ktorá sa iba ťažko teoreticky rieši, často je potrebné ísť cestou pokusu a omylu.
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád