Priame sanie (Šiška)

Moderátor: macil

BUBU

Priame sanie (Šiška)

Príspevok od používateľa BUBU »

Chcel by som sa spýtať bolo by možné namontovať otvorené sanie teda trošku dvihnúť výkon a zlepšiť zvuk na môjho Kadetta je to motor: Označenie 13S, a Karburátor Pierburg 2 E 3, Poprosil by som prípadne aj link ,ktorý by odkazoval na konkrétny produkt prípadne nejaké rady k montáži dík
azmodan

Príspevok od používateľa azmodan »

Podla mna ti to vykon nezlepsi vobec mozno ten zvuk.. je to placebo efekt tieto filtre ;) skus si vybrat vzduchovy filter co mas teraz prejdi sa po ulici a uvidis ze to auto pojde rovnako bez neho ako s nim... len zvuk bude iny aj to nie vzdy
BUBU

Príspevok od používateľa BUBU »

No ono mne ide aj o ten zvuk aj o skrášlenie motorového priestoru.
Používateľov profilový obrázok
Kimi
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 2377
Dátum registrácie: 09 Jan 2006, 12:03
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Diviacka Nová Ves

Príspevok od používateľa Kimi »

... tak potom si to namontuj, ale mne Ascona s 1.8i motorom išla horšie so šiškou ako s origo filtrom, osobne som uprednostnil výkon pred zvukom a zas ani ten zvuk pod zavretou kapotou nie je bohviečo
BUBU

Príspevok od používateľa BUBU »

No niečo som našiel na Pierburg pasuje napr. filter z Favorita lebo fáčko má ten istý typ karburátora. Takže napr. filter Green karburátorový. Len či pasne aj pod kapotu.

Kimi - tak vyskúšam čo to spraví
mirrco
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 430
Dátum registrácie: 12 Jún 2007, 11:52
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Prievidza
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa mirrco »

Vyskusaj sa odviezt bez filtra niekde na kopci kde je cisto a este ten horny poklop tak zdvihni aby tam slo co najviac vzduchu.
Skusl som to na jednom letisku ale nezistil som ziadny rozdiel ale zvuk bol iny taky goglavy nad 3000ot.
Opel Ascona C 1.8i (C)18NE 74KW šaragľa
Obrázok
BUBU

Príspevok od používateľa BUBU »

už to nejak neriešim otec mi to vyhovoril a ja ako dobrý syn poslúchol som :D
Používateľov profilový obrázok
Teo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 4752
Dátum registrácie: 19 Jan 2008, 21:39
Auto: Viac Oplov
Bydlisko: Bratislava
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Teo »

to sa to uz preberalo trosku vyssie vo fore skus prekuknut 8)
Kadett 1,3 44KW FULL MANUAL r.v.88(karburátor :)
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
Používateľov profilový obrázok
Viktor
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 380
Dátum registrácie: 03 Feb 2008, 10:49
Auto: Iná značka
Bydlisko: V.Horeš, okr. TV

Príspevok od používateľa Viktor »

ako je to so športovým filtrom na karburátor? môžem tam dať šišku? mám prerobený C16NZ na karbec a mám tam ten krohový filter v tom kruhovom hrnci, a podľa šrubov a rozmerov by tam nemal byť problém dopasovať tú tzv. žabu čo je na novších C16NZ a k nej potom športový filter, ale na nete som našiel kopu športových filtrov kruhového tvaru čo sa osadí rovno na karbec ale moc sa mi to riešenie nepáči, len neviem či by som to nepokazil keby som to vyriešil tak ako som to opísal
Kadett E 1.6
Používateľov profilový obrázok
macil
Admin
Admin
Príspevky: 36825
Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa macil »

Je dosť možné, že by si takou úpravou viac stratil, ako získal.
Opel Astra J-ST, A16LET LPG
Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
mirrco
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 430
Dátum registrácie: 12 Jún 2007, 11:52
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Prievidza
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa mirrco »

Vyskusaj sa previezt niekde bez toho sportoveho filtra ze co to spravi a uvidis.Mne sa tiez pozdaval lepsie karburator ako vstrek, ale zistil som ze moj problem je v tlaku paliva, a druhy ze mam nie dobru vahu vzduchu.
Na C16LZ to bolo riesene super, tam bola taka mala skatulka , volaky snimac podtlaku v sani. Lebo tu vahu vzduchu co mam tak vlastne pruzenie tej vahy ubera vzduch ktory by tam mohol ist poviac. To mas ako keby dvere ktore chces otvorit silnym vetrom a ked tam das tu somarinku co automaticky dvere zatvarara to co je aj na vytahovych dverach tak potom ked ich chces otvorit musis vyvinut vacsi tlak a energiu.A to sa mi nelubi, veru a mam aj ten snimac pod tlaku ale nemozem to za to zamenit lebo to funguje opacne a este je tam aj ine napatie (max 5V ked je klapka otvorena) a vo vahe vzduchu max 12V ked je klapka otvorena...ale neviem ako je to aj z linearizaciou, vidim to na vlasnte vyrobenu RJ ak by som to chcel a kopu roboty a casu a nervov a pripadne odpalenych suciastok ako sa poznam.
Opel Ascona C 1.8i (C)18NE 74KW šaragľa
Obrázok
Napísať odpoveď

Návrat na "KADETT - MOTOR/PREVODOVKA"