hlava valcov
Moderátor: dulo
hlava valcov
Zdravim vsetkych pritomnych aj nepritomnych mam asi dost velke problemi s mojim autom .... rozhodol som sa ze si vymenim tesnenie pod hlavov..stracala sa mi voda......... tesnenie uplne na ho..no tak som kupil nove a prave dnes som ho vymenil no nemam s toho dobry pocit dal som aj nove sroby vsetko ako sa ma, mam aj momentovy kluc ale mam informacie ze to ma byt dotiahnute na stotiny no a to sa mi asi nepodarilo na kolko v odbornej literature je napysane 25 nm a +90 stupnov+90+15
no ten moment som dodrzal ale tie stupne az tak presne urcite nie nemate s tym niekto skusenosti naozaj je potrebna taka uplna presnost pretoze ak to cele zlozim co nie je jednoduche a to tesnenie to tam nevdrzi tak potom neviem co bude????????
no ten moment som dodrzal ale tie stupne az tak presne urcite nie nemate s tym niekto skusenosti naozaj je potrebna taka uplna presnost pretoze ak to cele zlozim co nie je jednoduche a to tesnenie to tam nevdrzi tak potom neviem co bude????????
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 219
- Dátum registrácie: 06 Aug 2007, 13:15
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
no neviem aku mas omegu a nakolko si vazis ten motor alôe ked mne robil kamos hlavu na kadette 1,6tke tak to dotahoval golou a este sa namna smial ze on ma moment uz natrenovany v ruke bolo to robene asi pred troma rokmi a auto bez problemov jazdi dodnes takze asi natom az tak moc zalezat nebude ale niesom automechanik cize je dost mozne ze natom zalezat bude a to ze to moje jazdi je iba nahoda
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 148
- Dátum registrácie: 24 Okt 2007, 12:00
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Modrý Kameň
Re: hlava valcov
Salieri5556 napísal:Zdravim vsetkych pritomnych aj nepritomnych mam asi dost velke problemi s mojim autom .... rozhodol som sa ze si vymenim tesnenie pod hlavov..stracala sa mi voda......... tesnenie uplne na ho..no tak som kupil nove a prave dnes som ho vymenil no nemam s toho dobry pocit dal som aj nove sroby vsetko ako sa ma, mam aj momentovy kluc ale mam informacie ze to ma byt dotiahnute na stotiny no a to sa mi asi nepodarilo na kolko v odbornej literature je napysane 25 nm a +90 stupnov+90+15
no ten moment som dodrzal ale tie stupne az tak presne urcite nie nemate s tym niekto skusenosti naozaj je potrebna taka uplna presnost pretoze ak to cele zlozim co nie je jednoduche a to tesnenie to tam nevdrzi tak potom neviem co bude????????
Nie som automechanik, pár krát som videl meniť hlavy. Keď hovoríš o stotinách, dosť pochybujem, že momentové kľúče sú vyrábané s presnosťou na stotiny. Podľa mňa nemusíš to tak prežívať.
- Manta
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 757
- Dátum registrácie: 05 Feb 2007, 13:24
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Ba
- Kontaktovať používateľa:
Presne ako hovoria ostatny, neviem kto ti to povedal o tom stotinovom dotahovani asi cita moc odbornej literaturi alebo co ale prax je uplne ina a to ze si vymenil aj skrutky tak to klobuk dole mas u mna velke+ lebo to robi malo ludi ja som to tiez este neurobil. Ta hlava ti vydrzi aj s tym tesnenim toho sa nemusis bat.
Opel Frontera B 2.2 DTI automat r.v. 2001
Opel Manta B GSi C20NE
Opel manta B GT/E 20E cabrio
http://www.opelmanta.sk
Opel Manta B GSi C20NE
Opel manta B GT/E 20E cabrio
http://www.opelmanta.sk
- Kimi
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 2377
- Dátum registrácie: 09 Jan 2006, 12:03
- Auto: Nemám auto
- Bydlisko: Diviacka Nová Ves
... pridám povzbudzujúce slová, keď som si teraz prvýkrát menil hlavu a vačku tak som aj prvýkrát/dúfam že naposledy/ hlavu aj doťahoval, pocity nebudem rozpisovať, lebo sa do toho nepustíš takže hor sa dotoho.
P.S.: desatinky či stotinky nepresností nebudem komentovať , nie som v tomto odborník, ale myslím si že som sa určite do nich netrafil a moja babička zatial nemá žiadne námietky
P.S.: desatinky či stotinky nepresností nebudem komentovať , nie som v tomto odborník, ale myslím si že som sa určite do nich netrafil a moja babička zatial nemá žiadne námietky
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 10197
- Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
No ludia, tak jednoduche to neni.
Ak hlavu dotiahnete golou, bude slabo dotiahnuta, na to mozte vziat jed.
Ano, ono to pojde.
Ale pri urcitych podmienkach odide tesnenie.
Ja som uz menil nejake tie tesnenia pod makovicou, mozno tak cca 10.
A vzdy! som pouzil nove skrutky a vzdy! som ich dotahoval momentakom.
Nechapal som, ako ten material moze taky krutiak vydrzat. Ale o tom to prave je.
Googlujte a hladajte v strojarskych priruckach:
- medza pruznosti
- medza pevnosti
Ak ste uz dogooglovali, musi vam byt jasne, ze ak pouzijete stare skrutky, s najvacsou pravdepodobnostou sa nieco stane. Konstrukteri motorov nie su mentalne postihnuti (teda az na vynimky:) a vedia, preco to takto robia. Ale - konieckoncov - je to vasa kara, vas motor
Ak hlavu dotiahnete golou, bude slabo dotiahnuta, na to mozte vziat jed.
Ano, ono to pojde.
Ale pri urcitych podmienkach odide tesnenie.
Ja som uz menil nejake tie tesnenia pod makovicou, mozno tak cca 10.
A vzdy! som pouzil nove skrutky a vzdy! som ich dotahoval momentakom.
Nechapal som, ako ten material moze taky krutiak vydrzat. Ale o tom to prave je.
Googlujte a hladajte v strojarskych priruckach:
- medza pruznosti
- medza pevnosti
Ak ste uz dogooglovali, musi vam byt jasne, ze ak pouzijete stare skrutky, s najvacsou pravdepodobnostou sa nieco stane. Konstrukteri motorov nie su mentalne postihnuti (teda az na vynimky:) a vedia, preco to takto robia. Ale - konieckoncov - je to vasa kara, vas motor
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 4219
- Dátum registrácie: 02 Máj 2007, 21:34
- Auto: Zafira B
- Bydlisko: Galanta
- Bydlisko alt: Sološnica
- Bydlisko: Galanta
A nakolko by si dotiahol hlavy na MV6?Kajo napísal:No ludia, tak jednoduche to neni.
Ak hlavu dotiahnete golou, bude slabo dotiahnuta, na to mozte vziat jed.
Ano, ono to pojde.
Ale pri urcitych podmienkach odide tesnenie.
Ja som uz menil nejake tie tesnenia pod makovicou, mozno tak cca 10.
A vzdy! som pouzil nove skrutky a vzdy! som ich dotahoval momentakom.
Nechapal som, ako ten material moze taky krutiak vydrzat. Ale o tom to prave je.
Googlujte a hladajte v strojarskych priruckach:
- medza pruznosti
- medza pevnosti
Ak ste uz dogooglovali, musi vam byt jasne, ze ak pouzijete stare skrutky, s najvacsou pravdepodobnostou sa nieco stane. Konstrukteri motorov nie su mentalne postihnuti (teda az na vynimky:) a vedia, preco to takto robia. Ale - konieckoncov - je to vasa kara, vas motor
Mám Opel
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 4219
- Dátum registrácie: 02 Máj 2007, 21:34
- Auto: Zafira B
- Bydlisko: Galanta
- Bydlisko alt: Sološnica
- Bydlisko: Galanta
Skoro dobre +15 stupnov nakoniecKajo napísal:@sigi
- najskor 25NM kazdy (poradie odstredu kruhovo)
- potom 90 stupnov
- potom dalsich 90 stupnov
- potom dalsich 90 stupnov
(dokopy 270 stupnov)
NEUE ZYLINDERKOPFSCHRAUBEN MUESSEN IMMER VERWENDET WERDEN!!!
Mám Opel
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***