Blika "S"
Moderátor: dulo
-
- Opelclub Čestný člen
- Príspevky: 437
- Dátum registrácie: 08 Jan 2006, 11:49
- Auto: Ampera
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Bydlisko alt: Topoľčianky
- Bydlisko: Topoľčianky
- Kontaktovať používateľa:
Re: Blika "S"
Koľko máš na tom nabehané?
Ja som mal podobný problém na Senátore a brat na vectre.
Ide aj o takú vec.Na informáciu o zaradenom stupni a polohe páky,slúži kontaktný prepínač,ktorý v mojom prípade bol dosť opotrebený.Musel som ho trochu zrepasovať.Keďže ide o bezúdržbovú súčiastku,musel som si pomôcť a trochu drasticky ju rozdeliť.Potom som vyčistil vnutro WD40 a ošmirgloval kontakty,ktoré boli zaliate v základnej plastovej podstave.Potom som dopružil kontakt,ktorý dosadá na základnú platničku a všetko potom spojil a zalepil.
Odvtedy som mal pokoj.
Brat mal tiež s tým trochu problémov,ale ako sme vymenili olej,po pár desiatok km to prestalo.
Neviem ako sa to tebe správa,ale keď to mne začalo svietiť,stratil sa výkon a auto sa ledva hýbalo.Skrátka automat nevedel o informácii v akej polohe je radiaca páka.Stačilo,keď aj za jazdy vyradiť do neutrálu,zhasnúť motor a znovu naštartovať.
Ďalší poznatok,robilo to väčšinou v zime,keď bolo všetko stuhnuté.Ak sa to zohrialo,bol pokoj.
Pokial ide o kontrólku,je pravda že signalizuje aj športovú jazdu,ale musí trvalo svietiť.Nie blikať.
Skús sa teda pozrieť na ten prepínač,alebo zohnať starší avyskúšať.
Maj sa.
Ja som mal podobný problém na Senátore a brat na vectre.
Ide aj o takú vec.Na informáciu o zaradenom stupni a polohe páky,slúži kontaktný prepínač,ktorý v mojom prípade bol dosť opotrebený.Musel som ho trochu zrepasovať.Keďže ide o bezúdržbovú súčiastku,musel som si pomôcť a trochu drasticky ju rozdeliť.Potom som vyčistil vnutro WD40 a ošmirgloval kontakty,ktoré boli zaliate v základnej plastovej podstave.Potom som dopružil kontakt,ktorý dosadá na základnú platničku a všetko potom spojil a zalepil.
Odvtedy som mal pokoj.
Brat mal tiež s tým trochu problémov,ale ako sme vymenili olej,po pár desiatok km to prestalo.
Neviem ako sa to tebe správa,ale keď to mne začalo svietiť,stratil sa výkon a auto sa ledva hýbalo.Skrátka automat nevedel o informácii v akej polohe je radiaca páka.Stačilo,keď aj za jazdy vyradiť do neutrálu,zhasnúť motor a znovu naštartovať.
Ďalší poznatok,robilo to väčšinou v zime,keď bolo všetko stuhnuté.Ak sa to zohrialo,bol pokoj.
Pokial ide o kontrólku,je pravda že signalizuje aj športovú jazdu,ale musí trvalo svietiť.Nie blikať.
Skús sa teda pozrieť na ten prepínač,alebo zohnať starší avyskúšať.
Maj sa.
....fuuha.... jerryl vidim ze si odbornik
sprava sa to presne ako si to opisal: strati vykon a nejako sa mu nechce dopredu.
mozem s tym chodit alebo to treba dat rychlo do poriadku? ked je teplejsie tak to neblika a ked zhasnem a znova nastartujem tak tiez prestane.
je to Corsa B 1.4 16v a podla kilometrov to ma nejakych 110000km. ak je zohriaty motor "S" mi funguje normalne a trvalo svieti.
a kde je prosim ta priblizne ten snimac?
este raz dik. maj sa
sprava sa to presne ako si to opisal: strati vykon a nejako sa mu nechce dopredu.
mozem s tym chodit alebo to treba dat rychlo do poriadku? ked je teplejsie tak to neblika a ked zhasnem a znova nastartujem tak tiez prestane.
je to Corsa B 1.4 16v a podla kilometrov to ma nejakych 110000km. ak je zohriaty motor "S" mi funguje normalne a trvalo svieti.
a kde je prosim ta priblizne ten snimac?
este raz dik. maj sa