Astra G 1,4 16 V - koniec tuningu motora
Napísané: 29 Sep 2006, 13:15
tak ze motor je dokonceny, zlozeny a nacasovany konecne
popis :
blok prevrtany na prvovybrus 1600 cm3
lestene ojnice
nove piesty prvovybrusove
samozrejme nove vsetky loziska a sroby, nova remenica kluky, nove ojnicne a hlavove sroby, nove rozvody,
hlava : vylestene kanale sacie a vyfukove, dvojite pruziny pod ventily, novce ventily seriava velkost, vacky 266° od Risse motorsport, sanie z corsi GSI 1,6 16 V + kombinovane s hornou castou sania od DBILAS ( ze vraj podla ww.dbilas.de narast vykonu o 26 PS, uvidime na valcovej brzde ), ladene vyfukove zvody 4-2-1 od Lexmaul, odlahceny zotrvacnik, kovokeramicka spojka, mekano do 380 Nm, odsraneny katalizator a AGR ventil, Riadiaca jednotka MoTeC M4 PRO s data logom a startovacim rezimom, ladene bude na novej valcovej brzde MAHA v MAXMOTORSPORT Bratislava, katalizator nahradeny rezonatorom od Supersprint, stredny tlmic Supersprint, koniec vyfuku od Remus ( HARD LINE ) samosvorny diferencial z UK od firmy QUAIFE.
Ladit sa motor bude na buduci tyzden, predpokladany vykon od 155 PS hore.. ked pan boh da motyka streli
podvozkovo by sme mali byt dostatocny k danemu motoru :
-40 mm pruziny od H&R - progresivne vynutie + tlmice KONI s nastavitelnou tuhostou, polyuretanove silenbloky od POWERFLEX, zadne kotuce od Zimmermann+ platbne Ferodo, predok Zimmerman+Ferodo DS performance budem na jar menit za kit od WILLWOOD ( nech este zoderem zimne gumy, lebo tie by som na tie brzdy uz neobul kotuce 280mm + 4 piestikove hlinikove ultrlahke strmene+platne WILLWOOD
rozpery na auite od WIECHERS motorsport, predna a zadna
to je asi cele, a mozme dokoncit uz aj ten KADETT C coupe s 2,0 motorom ( cca 200 PS pri 700 kg vahe )
a co som s tymn chcel povedat ? ze aj opel sa da urobit na Hardcore
popis :
blok prevrtany na prvovybrus 1600 cm3
lestene ojnice
nove piesty prvovybrusove
samozrejme nove vsetky loziska a sroby, nova remenica kluky, nove ojnicne a hlavove sroby, nove rozvody,
hlava : vylestene kanale sacie a vyfukove, dvojite pruziny pod ventily, novce ventily seriava velkost, vacky 266° od Risse motorsport, sanie z corsi GSI 1,6 16 V + kombinovane s hornou castou sania od DBILAS ( ze vraj podla ww.dbilas.de narast vykonu o 26 PS, uvidime na valcovej brzde ), ladene vyfukove zvody 4-2-1 od Lexmaul, odlahceny zotrvacnik, kovokeramicka spojka, mekano do 380 Nm, odsraneny katalizator a AGR ventil, Riadiaca jednotka MoTeC M4 PRO s data logom a startovacim rezimom, ladene bude na novej valcovej brzde MAHA v MAXMOTORSPORT Bratislava, katalizator nahradeny rezonatorom od Supersprint, stredny tlmic Supersprint, koniec vyfuku od Remus ( HARD LINE ) samosvorny diferencial z UK od firmy QUAIFE.
Ladit sa motor bude na buduci tyzden, predpokladany vykon od 155 PS hore.. ked pan boh da motyka streli
podvozkovo by sme mali byt dostatocny k danemu motoru :
-40 mm pruziny od H&R - progresivne vynutie + tlmice KONI s nastavitelnou tuhostou, polyuretanove silenbloky od POWERFLEX, zadne kotuce od Zimmermann+ platbne Ferodo, predok Zimmerman+Ferodo DS performance budem na jar menit za kit od WILLWOOD ( nech este zoderem zimne gumy, lebo tie by som na tie brzdy uz neobul kotuce 280mm + 4 piestikove hlinikove ultrlahke strmene+platne WILLWOOD
rozpery na auite od WIECHERS motorsport, predna a zadna
to je asi cele, a mozme dokoncit uz aj ten KADETT C coupe s 2,0 motorom ( cca 200 PS pri 700 kg vahe )
a co som s tymn chcel povedat ? ze aj opel sa da urobit na Hardcore