Strana 1 z 3
somarinka
Napísané: 28 Aug 2008, 13:07
od používateľa richieee
caute, je lepsie pri startovani pockat kym pozhasinaju kontrolky na palubovke alebo na tom nezalezi?
Napísané: 28 Aug 2008, 13:18
od používateľa macil
Ja čakám.
Napísané: 28 Aug 2008, 14:27
od používateľa jasan21
je lepsie pockat
Napísané: 28 Aug 2008, 14:47
od používateľa Komo
jasan21 napísal:je lepsie pockat
vies aj povedat preco?
Niektory cakaju koli cerpadlu, kym nacerpa, ale mne cerpadlo zapne az pocas startovania, takze ja startujem hned pri kontrolkach.
Napísané: 28 Aug 2008, 17:20
od používateľa Teo
pri mstarte nastava pokles napatia a tym aj poskodzovanie suciastok podpatim takze cim menej auto kontroluje veci tym lepsie. jednoznacne cakat
Toto je ale len moj sukromny nazor takze rypaci pohov!
Napísané: 28 Aug 2008, 19:03
od používateľa standape
viem ze to sem nepatri ale chcem sa na nieco opytat.vcera sa mi stala taka vec ze som vypol motor a nechal to na kontrolkach(nevsimol som si to) a po 20minutach som uz auto nenakopol.vybil som baterku je to mozne?
Napísané: 31 Aug 2008, 12:27
od používateľa Teo
je to méozne ale skor skus okuknut kapacitu baterie lebo 20 min je malo
Napísané: 31 Aug 2008, 14:28
od používateľa standape
ako mam zmerat kapacitu?je to bezudrzbova origo opel.dnes som po zastaveni nameral 12,66V
Napísané: 31 Aug 2008, 15:05
od používateľa Teo
po zastaveni pada uroven voltov dost rapidne treba merat bud v zatazi pri starte alebo hustomerom stav elektrolitu ale ak sa k nemu nedostanes akus ju permanentne zatazit a merat vybijanie narpiklad 21Watovou ziarovkou.
Napísané: 31 Aug 2008, 15:05
od používateľa Teo
po zastaveni pada uroven voltov dost rapidne treba merat bud v zatazi pri starte alebo hustomerom stav elektrolitu ale ak sa k nemu nedostanes akus ju permanentne zatazit a merat vybijanie narpiklad 21Watovou ziarovkou.
Napísané: 31 Aug 2008, 15:56
od používateľa standape
ma to aj kontrolku a svieti na zeleno(stav ok),vybijat sa to uz aj bojim bo som to aj dnes vybil a bohuzial musel roztlacit chudak katik(nemam kable ani auto na okolo)
pristarte to kleslo na 10V+ nejake drobne
Napísané: 31 Aug 2008, 18:23
od používateľa Teo
tak to bude ok 10 je fasa
Napísané: 31 Aug 2008, 18:28
od používateľa standape
to dufam aj ja
uvidim ked budu chladnejsie rana ako dnes
Napísané: 31 Aug 2008, 19:36
od používateľa Bruno
No ja cakam, zvyk z AUDI, kde to inak neslo, ale teraz vdaka TEO-vi viem, ze je to aj prospesne
Napísané: 31 Aug 2008, 20:08
od používateľa kofi
No ja som v predajni pocul, ze na tu kontrolku na aku sa velmi spoliehat netreba, lebo to ukazuje len na jednom clanku a iny ked je zly tak to neukaze. Aj ja cakam kym kontrolky zhasnu.
Napísané: 31 Aug 2008, 20:29
od používateľa macil
Tak veru. Mne pred mesiacom umrela baterka, ale očko veselo žmurkalo na zeleno.
Zozhodujúce je, ako baterka drží napätie pri záťaži.
Napísané: 31 Aug 2008, 20:35
od používateľa standape
aku si kupil baterku?pozeral som opel 44AH okolo 5,000sk
.......trocha dost
Napísané: 31 Aug 2008, 21:49
od používateľa iurai
1.
clovek nic nepokazi tym, ze chvilu pocka so startovanim. niektore dovody naznacil Teo.
na druhej strane nie je zakazane hned otocit klucikom (ak to nie je diesel)
2. bosch silver 55ah tusim 2200 Sk, pred 3 rokmi
3. bateria sa zle testuje v domacich podmienkach.
po vypnuti motora moze mat aj 13,3 volta, v priebehu minut klesne na 12-12,7 volta. to sa neda pouzit ako meradlo
treba sa pozriet, ze ci je dobre dobijana alternatorom - na volnobehu by na nej malo byt 14 voltov. menej len pri vacsej zatazi. a viac nez 14,4 nici bateriu
ak je nabijanie ok, a bateria nabita, mala by par hodin vydrzat svietit stretavacimi svetlami a potom by sa malo dat este aj nastartovat
Napísané: 31 Aug 2008, 22:48
od používateľa jasan21
1.
clovek nic nepokazi tym, ze chvilu pocka so startovanim. niektore dovody naznacil Teo.
na druhej strane nie je zakazane hned otocit klucikom (ak to nie je diesel)
preco by sa malo cakat ked mam diesel?
myslis zhavice? to bolo kedysi teraz naftak startujes rovnako rychlo ako benzin
Napísané: 31 Aug 2008, 23:11
od používateľa iurai
jasan21 napísal:1.
preco by sa malo cakat ked mam diesel?
myslis zhavice? to bolo kedysi teraz naftak startujes rovnako rychlo ako benzin
diesle co su vybavene zhavenim, odporucam startovat az po nazhaveni.