Strana 1 z 1
Opel Tigra 1.6 - biely dym
Napísané: 18 Aug 2008, 13:33
od používateľa babytener
Mam motor po celkovej generalke.hodnoty su v poriadku.poradte mi preco mi ked sa nahreje motor, z vyfuku mi vychadza biely dym..moze to suvisiet aj s prietokomerom vzduchu?ako zistim ci je prietokomer vzduchu v poriadku,pretoze ked odpojim zastrcku od prietokomeru vzduchu,motor by mal zdochnut a nezdochne..poradte mi prosim ..diky[/b]
Re: Opel Tigra 1.6 - biely dym
Napísané: 18 Aug 2008, 13:54
od používateľa bukelo
preco by mal motor zdochnut, ked odpojis vahu vzduchu? pojde stale predsa...
Napísané: 18 Aug 2008, 13:55
od používateľa Durko
zdochnut by nemal, nema dovod, max. vyhodi chybu
"biely dym" - najskor presakovanie chladiacej kvapaliny do spalovacej komory, vsimaj si ci ti nebude ubudat chladiaca zmes
Napísané: 18 Aug 2008, 14:33
od používateľa jasan21
prasknuta hlava...ked sa ti motor zahreje tak sa samotny otvor teda prasklina zvacsuje a tym sa dostava do spalovacej komory voda....to sa mi salo na starej skdovici a ked som odniesol do servisu mechanik nevedel najst chybu az ked testoval nejakym sprejom na praskliny...za studeneho stavu nevidis ked sa ti zohreje tak aj fuga 1mm
Napísané: 07 Feb 2009, 20:24
od používateľa zozo58
Mam tiez taky problem, zacalo sa to asi tym ze stale ked som nastartoval, zadochaval alebo pridaval, tak z nadrzky kde dolievam vodu do chladica isiel bublavy zvuk ako keby nebolo ovzdusnene. Asi po mesiaci mi z vyfuku zacal dymiet husty biely dym. pozrel som do nadrzky z vodou a nebola tam ziadna voda Yellow_Colorz_PDT_32 otvoril som nadobku z vodou a natlacilo sa tam tolko vody ze bola plna a od vtedy stale viac a viac dymu ide a aj uboda voda. bojim sa ze to bude prasknuta hlava valca, nahodou ked sa to stalo uz niekomu ake bolo riesenie? hlava ci len tesnenie? pocul som aj take ze to moze byt lambda sonda
Napísané: 07 Feb 2009, 20:42
od používateľa macil
A čo má lambda spoločné s vodou v motore? :roll:
Je zbytočné okolo toho rečniť. Hlava musí ísť dole a potom sa uvidí, čo všetko je v keli a nakoľko.
Napísané: 08 Feb 2009, 09:02
od používateľa standape
presne tak treba bez vahania dat dole hlavu a kuknut to mozno ze to bude len tesnenie pod hlavou,ale ked na tom budes dalej jazdit tak sa nevyhnes kupe novej hlavy
Napísané: 12 Feb 2009, 02:09
od používateľa zozo58
Tak sa ta hlava dala dole zabrusila sa, vymenilo sa poskodene tesnenie pod hlavou + semeringy a slape jako hodinky
Napísané: 12 Feb 2009, 06:47
od používateľa langdon2
Kolko ta to vsetko stalo, material a robota?
Napísané: 12 Feb 2009, 07:15
od používateľa macil
Tak chválabohu, že len tesnenie.
Napísané: 12 Feb 2009, 07:18
od používateľa langdon2
Hej, ten lepsi pripad. Mne ked menil tesnenie, tak ani hlavu nebrusil. Ale tak ja som to hned to auto odstavil, hned ako mi teplota stupla na 95 stupnov. POtom ked to bolo uz vychladnute som nastartoval a pocul ako to tam buble, a hadicu tlakovalo, tak som vedel kolka bije.....
Napísané: 12 Feb 2009, 12:47
od používateľa zozo58
Vislo ma to na 170 Eur co je 5100 SK robil mi to kamos lebo v autorizovanom servise povedali ze treba kupit hlavu valca za 44 000 SK Yellow_Colorz_PDT_38 . Predtym som mal teplotu okolo 93 stupnou a to bolo normalne, ked som stal stupla aj na 98 stupnou priblizne ale vsetko bolo OK, myslel som ze to tak ma byt a teraz jak sa vymenilo tesnenie, zabrusila sa hlava a vymenili sa semeringy tak mi teplota pocas jazdy ani na 90 stupnou nestupne, motor je tichsi a ziaden tlak ked otvorim nadrzku teraz neni
a kedze je to kus zbrusene tak aj silnejsi
apon sa mi zda