Astra J 1.6 (125kw) Problem sania
Napísané: 29 Jan 2019, 14:42
Ahojte Oplaci,
Snad som dobre hladal na fore ohladne tejto temy, nic nenasiel preto pisem. Velmi som este neprispieval, avsak potreboval by som, od vas skusenejsich ,poradit.
Mam Astra J ST (125kw)- automat, cca 75k KM (3 roky a 1 mesiac), Servisovane v Autorizovanom (naposledy November 2018) -v tomto auto som sa este vobec svojpomocne nevrtal.
"Auto" zacalo piskat. Pri prechode z plynu do uplne pusteneho plynu, opacne a aj pri jemnom stlaceni plynu. Po odnati krytu motora (na volnobeh) pocujete silny sikot vzduchu, - nasavania. Ked stojim na krizovatke motor sa "rozladi" trocha zacina kyvat s autom.
V autorizovanom mi povedal ze sa jedna o prasknutu membranu v nasavacom viku pri hlave valcov (isto to nema nic s turbom - odpoved). Vymienaju cely kus sania- cena 420e + robota (vraj cca 3hodky). obvolal som niektorych mechanikov, niektori mi odporucali ze radsej oficialny servis, nepustali by sa do toho.
Riesim dilemu (s autom urcite uz neplanujem chodit kym sa neopravi), ci to riesit cez:
-autorizovany, mal by som mat klasik 5 rocnu zaruku (cez Car Garantie) (verim ze aspon na motor je, ale sanie som v popise nenasiel) a viem ze nemam ziadnu priplatkovu zaruku. cize mozno by to pokryla reklamacia
-riesit to cez neautorizovaneho technika, ktory takteo veci robil, vie o co sa jedna, cenu sazmorejme este neviem - ale zrejme vieme na com sme
Ak by som tento komponent nemal v zaruke = nepreplati sa mi, sli by ste aj tak do autorizovaneho ?
Dakujem vam za kazdy nazor
Peter
Snad som dobre hladal na fore ohladne tejto temy, nic nenasiel preto pisem. Velmi som este neprispieval, avsak potreboval by som, od vas skusenejsich ,poradit.
Mam Astra J ST (125kw)- automat, cca 75k KM (3 roky a 1 mesiac), Servisovane v Autorizovanom (naposledy November 2018) -v tomto auto som sa este vobec svojpomocne nevrtal.
"Auto" zacalo piskat. Pri prechode z plynu do uplne pusteneho plynu, opacne a aj pri jemnom stlaceni plynu. Po odnati krytu motora (na volnobeh) pocujete silny sikot vzduchu, - nasavania. Ked stojim na krizovatke motor sa "rozladi" trocha zacina kyvat s autom.
V autorizovanom mi povedal ze sa jedna o prasknutu membranu v nasavacom viku pri hlave valcov (isto to nema nic s turbom - odpoved). Vymienaju cely kus sania- cena 420e + robota (vraj cca 3hodky). obvolal som niektorych mechanikov, niektori mi odporucali ze radsej oficialny servis, nepustali by sa do toho.
Riesim dilemu (s autom urcite uz neplanujem chodit kym sa neopravi), ci to riesit cez:
-autorizovany, mal by som mat klasik 5 rocnu zaruku (cez Car Garantie) (verim ze aspon na motor je, ale sanie som v popise nenasiel) a viem ze nemam ziadnu priplatkovu zaruku. cize mozno by to pokryla reklamacia
-riesit to cez neautorizovaneho technika, ktory takteo veci robil, vie o co sa jedna, cenu sazmorejme este neviem - ale zrejme vieme na com sme
Ak by som tento komponent nemal v zaruke = nepreplati sa mi, sli by ste aj tak do autorizovaneho ?
Dakujem vam za kazdy nazor
Peter