Kúpa 1,3 cdti
Moderátori: bukelo, buci_vectra
Kúpa 1,3 cdti
Mám možnosť kúpiť Astru GTC s 1,3 cdti v 66kw verzii. Ja jazdím 80% po dialnici. Máte niekto reálne skúsenosti ako sa správa na tej dialnici? Koľko cca točí, akú má spotrebu, atd.
- langdon2
- Admin - Opelclub VIP člen
- Príspevky: 23107
- Dátum registrácie: 16 Jan 2008, 16:10
- Auto: Insignia
- Bydlisko: Nitra
- Bydlisko: Nitra
Re: Kúpa 1,3 cdti
Nie moc vydarene motory. Skus si co to o nich precitat na internete....
Opel Insignia 2,0Cdti
Opel Astra G 1,4 16V ex...
Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti...
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
Opel Astra G 1,4 16V ex...
Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti...
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 485
- Dátum registrácie: 10 Feb 2008, 11:47
- Auto: Vectra B
- Bydlisko: Topoľčany
- Bydlisko: topolcany
Re: Kúpa 1,3 cdti
ja by som s tym na dialnicu nešiel a obzvlašť ked je to jazdenka.
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 21 Nov 2016, 14:49
- Auto: Astra H
- Bydlisko: Bratislava
Re: Kúpa 1,3 cdti
Asi uz neaktuálne, ale pridám moju skúsenosť s kombi h-ckom 1.3..
kupoval som ju v 2011 s nájazdom 138 t. .. Jazdil som na nej TN-Graz (400 cosi km), nedelu tam, piatok späť, plus lokálky. Do 200 tis. som menil predné brzdy, nejaký ten čap, možno volnobežka s klínovým a klasika servis, olej som menil po 20 tis.. Keď mi piatky pred viedňou vyhrávalo, tak 160 km/h bývala na šestke bežná, vtedy bývala priemerka 5,1 l/100 (jasne ze aktualka ukazovala okolo 7-8l/100) ked fukal silny protivietor plus liter. , inak ked som jazdil ako človek, 4,6-4,8. Pri 210 000, prišla na radu reťaz. Tuším som mu 300 e platil. Pomedzi to čapy, olej, filtre. Viem,že sa prečisťoval erg, prečisťovala klapka. Potom aj bateriu som menil, ale to je normál.
Od 240 tis jazdí po BA plus vikendy dedkovi. Pri 250 tis prišiel na repas alternátor. Tu sa začalo už uzývať ložisko na diferáku po 100-150 km jazde. (hlavne po dlhej štreke niekam na dovolenku do talianska) ale na to ma predávajúci upozorňoval už keď som to kupoval, takže jemne ho už bývalo počuť už od začiatku, ale až po náročnom piatku, či nedeli. 260 tis vodná pumpa. Nejaké prekúsané káble, 270 tis. zadná časť výfuku, 280 tis pravé ložisko, túto zimu mi zaseklo egr, zvláštna situácia, kedy mi spustilo imobilizer a auto po naštartovaní vzápatí zdochlo. Následovalo čistenie palivového systému, lebo tam bol bordel. Vtedy som diagnostikoval aj vstreky, ale tie boli ok. Menili sa len žhaviče a čistilo to egr. Po tejto oprave sledujem, že sem tam pri studenom štarte zadymí na bielo a tento problém sa nenápadne zhoršuje.Možno pozrieť tie piny na plynovom pedále, lebo to má tie príznaky, ale nie také extrémne ako sa píše. V plnom naložení so 4, ci nebodaj piatimi osobami nečakaj zázrak, ale inak ostudu neurobila. Teda ak nevezmem do úvahy, že ked máš v lete pustenu klímu, tak ti to bez problemov pri v jazde do kruháču skape, ak si nepridáš riadne plynu pred pustením spojky,resp. treba, ked chces zamachrovať, ist cez spojku. teraz má 289 000 a čaká ma spojka, zrejme prítlačný tanier a tá prevodovka.
Inak ak tu je niekto z okolia ba, co by mal na tú prevodovku chuť sa pozrieť, alebo nejaké odporučenie, tak by som aj uvítal. Že by som ju strelil som už rozmýšlal, ale asi to z rozhrkanou prevodovkou nikto nekupi. Ď.
kupoval som ju v 2011 s nájazdom 138 t. .. Jazdil som na nej TN-Graz (400 cosi km), nedelu tam, piatok späť, plus lokálky. Do 200 tis. som menil predné brzdy, nejaký ten čap, možno volnobežka s klínovým a klasika servis, olej som menil po 20 tis.. Keď mi piatky pred viedňou vyhrávalo, tak 160 km/h bývala na šestke bežná, vtedy bývala priemerka 5,1 l/100 (jasne ze aktualka ukazovala okolo 7-8l/100) ked fukal silny protivietor plus liter. , inak ked som jazdil ako človek, 4,6-4,8. Pri 210 000, prišla na radu reťaz. Tuším som mu 300 e platil. Pomedzi to čapy, olej, filtre. Viem,že sa prečisťoval erg, prečisťovala klapka. Potom aj bateriu som menil, ale to je normál.
Od 240 tis jazdí po BA plus vikendy dedkovi. Pri 250 tis prišiel na repas alternátor. Tu sa začalo už uzývať ložisko na diferáku po 100-150 km jazde. (hlavne po dlhej štreke niekam na dovolenku do talianska) ale na to ma predávajúci upozorňoval už keď som to kupoval, takže jemne ho už bývalo počuť už od začiatku, ale až po náročnom piatku, či nedeli. 260 tis vodná pumpa. Nejaké prekúsané káble, 270 tis. zadná časť výfuku, 280 tis pravé ložisko, túto zimu mi zaseklo egr, zvláštna situácia, kedy mi spustilo imobilizer a auto po naštartovaní vzápatí zdochlo. Následovalo čistenie palivového systému, lebo tam bol bordel. Vtedy som diagnostikoval aj vstreky, ale tie boli ok. Menili sa len žhaviče a čistilo to egr. Po tejto oprave sledujem, že sem tam pri studenom štarte zadymí na bielo a tento problém sa nenápadne zhoršuje.Možno pozrieť tie piny na plynovom pedále, lebo to má tie príznaky, ale nie také extrémne ako sa píše. V plnom naložení so 4, ci nebodaj piatimi osobami nečakaj zázrak, ale inak ostudu neurobila. Teda ak nevezmem do úvahy, že ked máš v lete pustenu klímu, tak ti to bez problemov pri v jazde do kruháču skape, ak si nepridáš riadne plynu pred pustením spojky,resp. treba, ked chces zamachrovať, ist cez spojku. teraz má 289 000 a čaká ma spojka, zrejme prítlačný tanier a tá prevodovka.
Inak ak tu je niekto z okolia ba, co by mal na tú prevodovku chuť sa pozrieť, alebo nejaké odporučenie, tak by som aj uvítal. Že by som ju strelil som už rozmýšlal, ale asi to z rozhrkanou prevodovkou nikto nekupi. Ď.
Opel Astra, Station wagon, 1.3 cdti,