Strana 1 z 2

EGR a čidlá teploty.

Napísané: 01 Jún 2008, 09:37
od používateľa fedor
Čaute. chcel by som sa spýtať,ako zistím či mi funguje EGR ventil.Či sa nezadiera.Vyčistil som ho,ale stále mi svieti kontrolka a vyblikáva mi chybu 0130.V servise mi vymenili lambda sondu(7200sk)ale kontrolka svieti ďalej.Niekedy zhasne,potom sa po nejakom čase rozsvieti.
Poraďte prosím.
A ešte by som chcel vedieť ako zistím správnu funkčnosť čidla teploty nasávaného vzduchu a čidla teploty vody.Dík Fedor
Mám Astru g 1,6 16v r.v 2002 typ motora Z16XE.

edited by moderator

Re: Poradte Astra G

Napísané: 01 Jún 2008, 09:49
od používateľa bukelo
fedor napísal:Čaute. chcel by som sa spýtať,ako zistím či mi funguje EGR ventil.Či sa nezadiera.
ze ti ho pri vyssich otackach zatvori...

re:Poradte Astra G

Napísané: 01 Jún 2008, 11:35
od používateľa fedor
A ako zistím že mi ho pri vyšších otáčkach zatvorí?Ja som myslel či sa to nedá nejako premerať,keď je vymontovaný

Re: re:Poradte Astra G

Napísané: 01 Jún 2008, 13:02
od používateľa bukelo
fedor napísal:A ako zistím že mi ho pri vyšších otáčkach zatvorí?Ja som myslel či sa to nedá nejako premerať,keď je vymontovaný
tak napriklad ci nieje zaneseny, a ci ta sragora dokaze lahucko chodit, co ho otvara a zatvara...premerat neviem, mozno sa da, co ja viem...

Napísané: 01 Jún 2008, 20:57
od používateľa macil
Snímač teploty nasávaného vzduchu aj snímač teploty chl.kvapaliny, jedná sa vlastne o rovnakú súčiastku len v každom prípade inak zapúzdrenú. V oboch prípadoch jej odpor pri T=20°C je v intervale 2 až 3 kiloohmy a pri T=90°C je to 200 až 300 Ohmov.

A mimochodom. Prečo ja mám vymýšľať názvy vlákien za iných? Názov "Poraďte" vo mne prebúdza podmienený reflex mazania. :!:

Napísané: 05 Jún 2008, 16:03
od používateľa fedor
Dík.Vyskúšam to.

Napísané: 08 Jún 2008, 16:28
od používateľa dusan1
a ako sa vimontuje AGR ventil z astri Y1.7DT a cim ho vicistim

Napísané: 08 Jún 2008, 19:49
od používateľa bukelo
dusan1 napísal:a ako sa vimontuje AGR ventil z astri Y1.7DT a cim ho vicistim
sklus kladivom :)....a vycistis to cisticom na karburatori (nieco co vie odkarbonizovat povrch)

Napísané: 08 Jún 2008, 19:51
od používateľa dusan1
ja by som mu pomohol aj tym kladivom ale ked neviem kde sa nachadza ani ako vyzera :(

chyba 0130

Napísané: 09 Jún 2008, 08:10
od používateľa marifonexu
ahoj, ja som mal tiez tuto chybu a myslel som si ze to lambda ale nakoniec to bol zly svieckovi kabel a to sa prejavovalo ze mi auto islo na tri valce aj ja som lambdu vymenil a nic a ani zaslepenie nepomohlo. takze tak

Napísané: 18 Okt 2009, 16:11
od používateľa jouzsi
macil napísal:Snímač teploty nasávaného vzduchu aj snímač teploty chl.kvapaliny, jedná sa vlastne o rovnakú súčiastku len v každom prípade inak zapúzdrenú. V oboch prípadoch jej odpor pri T=20°C je v intervale 2 až 3 kiloohmy a pri T=90°C je to 200 až 300 Ohmov.

A mimochodom. Prečo ja mám vymýšľať názvy vlákien za iných? Názov "Poraďte" vo mne prebúdza podmienený reflex mazania. :!:


Keď sa mi nezohreje voda podľa budíka ani minimálne, možno po 50 kilometroch na 75 - 80 C, tak budem mať pokazený snímač teploty chladící kvapaliny podľa vás?

Napísané: 18 Okt 2009, 18:28
od používateľa standape
najskor je v haji termostat,alebo nedostatok chladiacej kvapaliny....a v lete ti to ukazovalo ako?

Napísané: 18 Okt 2009, 18:55
od používateľa jouzsi
V lete v pohode ukazovalo 90 C, odkedy je chladnejšie sa mi ručička skoro ani nepohne... Ale inak auto skoro vykúri, takže s vyhrievaním chyba nie je. :?

Napísané: 18 Okt 2009, 18:56
od používateľa tomi1583
TERMOSTAT

Napísané: 18 Okt 2009, 21:48
od používateľa macil
Termostat. A máš to trikrát. 8)

Napísané: 19 Okt 2009, 20:41
od používateľa matrix
dusan1 napísal:a ako sa vimontuje AGR ventil z astri Y1.7DT a cim ho vicistim


nachadza sa hned navrchu pod nasavacim potrubim od filtra. ide do neho kovova trubka a myslim ze gumena hruba hadica . Musis zhodit riadiacu jednotku, a sacie potrubie aby si sa k nemu dostal :)

Ak este nebudes stale vediet tak ti to mozem zajtra odfotit a hodit sem.

Napísané: 19 Okt 2009, 22:32
od používateľa jouzsi
macil napísal:Termostat. A máš to trikrát. 8)


Dnes som sa rozprával s kamarátom, mechanikom a tvrdí mi, že ak auto kúri tak ako má, termostať zlý nemôže byť... Asi to ďalej riešiť nebudem.

Napísané: 19 Okt 2009, 22:37
od používateľa macil
Myslíš, že ťa budeme prehovárať? Komu niet rady... Ďalej to poznáš.

Napísané: 19 Okt 2009, 22:42
od používateľa Komo
Ono "auto kuri ako ma" je dobre prelozit do slovenciny. Ak auto kuri ako ma, tak ked bude vonku -10 tak musis mat vykurene auto do par kilometrov/minut (5-6km).
Ak nemas, vymen termostat. Mna to tiez caka...

Napísané: 19 Okt 2009, 23:25
od používateľa jouzsi
Hmmm, no uvidíme... väčšie problémy mám teraz so spojkou :( Chystáme sa ju vybrať a len dúfať, že nie zotrvačník treba meniť...