Strana 1 z 2
EGR a čidlá teploty.
Napísané: 01 Jún 2008, 09:37
od používateľa fedor
Čaute. chcel by som sa spýtať,ako zistím či mi funguje EGR ventil.Či sa nezadiera.Vyčistil som ho,ale stále mi svieti kontrolka a vyblikáva mi chybu 0130.V servise mi vymenili lambda sondu(7200sk)ale kontrolka svieti ďalej.Niekedy zhasne,potom sa po nejakom čase rozsvieti.
Poraďte prosím.
A ešte by som chcel vedieť ako zistím správnu funkčnosť čidla teploty nasávaného vzduchu a čidla teploty vody.Dík Fedor
Mám Astru g 1,6 16v r.v 2002 typ motora Z16XE.
edited by moderator
Re: Poradte Astra G
Napísané: 01 Jún 2008, 09:49
od používateľa bukelo
fedor napísal:Čaute. chcel by som sa spýtať,ako zistím či mi funguje EGR ventil.Či sa nezadiera.
ze ti ho pri vyssich otackach zatvori...
re:Poradte Astra G
Napísané: 01 Jún 2008, 11:35
od používateľa fedor
A ako zistím že mi ho pri vyšších otáčkach zatvorí?Ja som myslel či sa to nedá nejako premerať,keď je vymontovaný
Re: re:Poradte Astra G
Napísané: 01 Jún 2008, 13:02
od používateľa bukelo
fedor napísal:A ako zistím že mi ho pri vyšších otáčkach zatvorí?Ja som myslel či sa to nedá nejako premerať,keď je vymontovaný
tak napriklad ci nieje zaneseny, a ci ta sragora dokaze lahucko chodit, co ho otvara a zatvara...premerat neviem, mozno sa da, co ja viem...
Napísané: 01 Jún 2008, 20:57
od používateľa macil
Snímač teploty nasávaného vzduchu aj snímač teploty chl.kvapaliny, jedná sa vlastne o rovnakú súčiastku len v každom prípade inak zapúzdrenú. V oboch prípadoch jej odpor pri T=20°C je v intervale 2 až 3 kiloohmy a pri T=90°C je to 200 až 300 Ohmov.
A mimochodom. Prečo ja mám vymýšľať názvy vlákien za iných? Názov "Poraďte" vo mne prebúdza podmienený reflex mazania.
Napísané: 05 Jún 2008, 16:03
od používateľa fedor
Dík.Vyskúšam to.
Napísané: 08 Jún 2008, 16:28
od používateľa dusan1
a ako sa vimontuje AGR ventil z astri Y1.7DT a cim ho vicistim
Napísané: 08 Jún 2008, 19:49
od používateľa bukelo
dusan1 napísal:a ako sa vimontuje AGR ventil z astri Y1.7DT a cim ho vicistim
sklus kladivom
....a vycistis to cisticom na karburatori (nieco co vie odkarbonizovat povrch)
Napísané: 08 Jún 2008, 19:51
od používateľa dusan1
ja by som mu pomohol aj tym kladivom ale ked neviem kde sa nachadza ani ako vyzera
chyba 0130
Napísané: 09 Jún 2008, 08:10
od používateľa marifonexu
ahoj, ja som mal tiez tuto chybu a myslel som si ze to lambda ale nakoniec to bol zly svieckovi kabel a to sa prejavovalo ze mi auto islo na tri valce aj ja som lambdu vymenil a nic a ani zaslepenie nepomohlo. takze tak
Napísané: 18 Okt 2009, 16:11
od používateľa jouzsi
macil napísal:Snímač teploty nasávaného vzduchu aj snímač teploty chl.kvapaliny, jedná sa vlastne o rovnakú súčiastku len v každom prípade inak zapúzdrenú. V oboch prípadoch jej odpor pri T=20°C je v intervale 2 až 3 kiloohmy a pri T=90°C je to 200 až 300 Ohmov.
A mimochodom. Prečo ja mám vymýšľať názvy vlákien za iných? Názov "Poraďte" vo mne prebúdza podmienený reflex mazania.
Keď sa mi nezohreje voda podľa budíka ani minimálne, možno po 50 kilometroch na 75 - 80 C, tak budem mať pokazený snímač teploty chladící kvapaliny podľa vás?
Napísané: 18 Okt 2009, 18:28
od používateľa standape
najskor je v haji termostat,alebo nedostatok chladiacej kvapaliny....a v lete ti to ukazovalo ako?
Napísané: 18 Okt 2009, 18:55
od používateľa jouzsi
V lete v pohode ukazovalo 90 C, odkedy je chladnejšie sa mi ručička skoro ani nepohne... Ale inak auto skoro vykúri, takže s vyhrievaním chyba nie je.
Napísané: 18 Okt 2009, 18:56
od používateľa tomi1583
TERMOSTAT
Napísané: 18 Okt 2009, 21:48
od používateľa macil
Termostat. A máš to trikrát.
Napísané: 19 Okt 2009, 20:41
od používateľa matrix
dusan1 napísal:a ako sa vimontuje AGR ventil z astri Y1.7DT a cim ho vicistim
nachadza sa hned navrchu pod nasavacim potrubim od filtra. ide do neho kovova trubka a myslim ze gumena hruba hadica . Musis zhodit riadiacu jednotku, a sacie potrubie aby si sa k nemu dostal
Ak este nebudes stale vediet tak ti to mozem zajtra odfotit a hodit sem.
Napísané: 19 Okt 2009, 22:32
od používateľa jouzsi
macil napísal:Termostat. A máš to trikrát.
Dnes som sa rozprával s kamarátom, mechanikom a tvrdí mi, že ak auto kúri tak ako má, termostať zlý nemôže byť... Asi to ďalej riešiť nebudem.
Napísané: 19 Okt 2009, 22:37
od používateľa macil
Myslíš, že ťa budeme prehovárať? Komu niet rady... Ďalej to poznáš.
Napísané: 19 Okt 2009, 22:42
od používateľa Komo
Ono "auto kuri ako ma" je dobre prelozit do slovenciny. Ak auto kuri ako ma, tak ked bude vonku -10 tak musis mat vykurene auto do par kilometrov/minut (5-6km).
Ak nemas, vymen termostat. Mna to tiez caka...
Napísané: 19 Okt 2009, 23:25
od používateľa jouzsi
Hmmm, no uvidíme... väčšie problémy mám teraz so spojkou
Chystáme sa ju vybrať a len dúfať, že nie zotrvačník treba meniť...