Strana 1 z 2
remen na alternator X17DTL 50KW
Napísané: 22 Máj 2008, 20:35
od používateľa mrdalklika
Chcem Vas poprosit ci niekto neviete aky remen ma ist na alternator. Dnes sa mi roztrhol a to mi ho pred 2tisic km menili v servise, ten roztrhnuty mi tam vobec nepasuje je dost uzky. remen taha len alternator servo je elektricke.
Napísané: 22 Máj 2008, 20:38
od používateľa langdon2
musis napisat ci más klimu alebo nie.....v autokelly som dal za ten bez klimy cca 400 sk....takze v pohode.....
Napísané: 22 Máj 2008, 20:54
od používateľa mrdalklika
klimu mam ale remen ktori taha klimu s tim nema nic spolocne.
ja potrebujem remen ktory taha len alternator a nic ine.
sorry ale znova
Napísané: 27 Jún 2008, 21:21
od používateľa mrdalklika
za asi dva mesiace mi uz roztrhalo druhy remen na alternatory. mam . 1.7TD astra caravan. moze mi niekto poradit co s tim?
Napísané: 16 Júl 2008, 21:51
od používateľa Benny
skontroluj si remenice, ci nahodou nie su niekde po obvode vystrbene alebo nemaju nejaky zasek, ktory ti nici remen
remen vymena
Napísané: 01 Aug 2008, 18:59
od používateľa mrdalklika
remen som vymenil za remen s inim uhlom ukosu. tak uvidim.
Napísané: 25 Nov 2008, 01:12
od používateľa mrdalklika
Dal som tam ten remen s oznacenym AVX a odvtedy mam pokoj.
mam motor isuzu.
Napísané: 31 Máj 2010, 03:08
od používateľa mrdalklika
Už mam auto vyše 2 roky a stále mi trhá remeň na alternátor, momentálne tam mam 12stku AVX a už s nej začali lietať von zuby. Chcem sa spýtať, kto ma motor X17DTL 50KW aký tam mate rozmer remeňa.
Napísané: 31 Máj 2010, 03:24
od používateľa iurai
moznoze je remenice nie su v jednej rovine, alebo je tam ina zrada.
mozno niekto menil alternator, alebo jeho remenicu
Napísané: 31 Máj 2010, 03:38
od používateľa mrdalklika
Remenice sú v poriadku, aj idú rovno. tam je problém ten že ten "pohlavný úd" čo to tam namontoval zabudol že taký 70 ampérový alternátor kladie dosť veľký odpor keď sa zaťaží. a ten remeň je úboho tenký. trosku ho natiahne a keď ho nestihnem došponovat tak zvnútra mi začne vytrhávať tie zúbky, a už je to len otázka času kedy poddá. Ale ešte to cele raz preverím.
Napísané: 31 Máj 2010, 03:47
od používateľa iurai
myslim si, ze je vela silnych alternatorov, co su tahane ubohymi tenkymi remenmi a bez problemu.
a ini majitelia AG s tymto motorom nemaju problem ako ty ?
Napísané: 31 Máj 2010, 19:54
od používateľa Kesi
By som to typoval na nesprávny remeň alebo iný rozmer remenice.
Napísané: 01 Jún 2010, 10:48
od používateľa mrdalklika
Práve ten remeň. preto PROSIM kto ma X17DTL 50KW a, nemá s týmto problémy, nech skúsi pozrieť číslo remeňa. Ja viem strašne prši. :?
Napísané: 01 Jún 2010, 19:29
od používateľa Kesi
Napísané: 01 Jún 2010, 21:35
od používateľa mrdalklika
Originál remene čo ponúkajú katalógy a opel servis tam výdrži cca 2000km. Už som také zničil 3ks. Ja potrebujem niekoho kto ma motor X17DTL aby mi povedal aký tam ma remeň, a s toho skúsim vyvodiť nejaký zaver.
Napísané: 02 Jún 2010, 20:46
od používateľa Kesi
Dôležitý je rozmer nie značka :!:
Napísané: 02 Jún 2010, 21:50
od používateľa mrdalklika
Kesi napísal:Dôležitý je rozmer nie značka :!:
Ja nej som k...t, viem čo je rozmer remeňa. Ja viem že ten čo tam mam teraz je na prd. Potrebujem vedieť to číslo remeňa od niekoho komu to normálne funguje. Do môjho motora sa montujú dva tipy remeňov klinový a drážkový, ja mam typ klinový s ostrým uhlom, čo sú remene AVX. keď tam dám obyčajný tak ho prekoty na bok a ide bokom, životnosť je vtedy cca 300km. Potrebujem číslo toho remeňa alebo, dosť užitočnú radu.
Napísané: 23 Okt 2010, 00:12
od používateľa dr.teac
ja mam opel astra F 1.7 TD a motor je opel bez klimy...ja tam remen AVX 10 GATES a je v pohode...skus ci ti nezadrha alternator..ci nema vydrate loziska...a ece jedna vec..alternator ti furt dobija rovnako ci uz je 70 alebo 100 amperovy.a je mu jedno ci mas 1 klimatizaciu alebo 5 zapnutych....akurat nebude mozno stihat dobijat...ale to s remenom nic nema lebo on ide furt v jednej rovine nedosponovava sa ani nic take.
Napísané: 25 Okt 2010, 15:49
od používateľa mrdalklika
Ďakujem za postreh, ale problém mam už vyriešený, namontoval som denne svietenie a už remeň nederie. Problém bol v tom že nažhavis, naštartuješ, zatočíš volantom, a zapneš svetla, to všetko v priebehu asi 30 sekúnd. takže alternátor sa to snaží pokryť a ešte aj dobíjať baterku, meral som odbery a v tejto situácii ide alternátor na 80 až 90 percent, čo je 80A až 90A. A k tomu moje troj kilometrove trasy zhasnutie a zasa štart a tri kilometre a nie je sa čomu čudovať že to ten remeň nevydržal.
Napísané: 31 Okt 2010, 12:00
od používateľa luboš
mrdalklika napísal:Ďakujem za postreh, ale problém mam už vyriešený, namontoval som denne svietenie a už remeň nederie. Problém bol v tom že nažhavis, naštartuješ, zatočíš volantom, a zapneš svetla, to všetko v priebehu asi 30 sekúnd. takže alternátor sa to snaží pokryť a ešte aj dobíjať baterku, meral som odbery a v tejto situácii ide alternátor na 80 až 90 percent, čo je 80A až 90A. A k tomu moje troj kilometrove trasy zhasnutie a zasa štart a tri kilometre a nie je sa čomu čudovať že to ten remeň nevydržal.
a toto čo si napísal, to myslíš vážne alebo ironicky :?:
-ja mám taký remen na šrotovníku už 10 rokov a to tahá 380v , 2,2 kw