núdzový režim motora Opel Omega B 2.0 DTI
Napísané: 22 Júl 2014, 22:33
Zdravím
Potreboval by som poradiť s týmto problémom, laicky to skúsim opísať.
Podstata problému je, že auto ide bez výkonu na "núdzový režim" pretože sa rozsvieti (alebo niekedy len preblikáva)kontrolka motora.
Za studena pri naštartovaní auta je to otras, cca 10 minút sa na aute nedá vôbec ísť kontrolka zasvieti a nechce zhasnúť, jediné riešenie je vypnúť a znova naštartovať ...ako náhle sa auto trošku zohreje už sa dá ako tak na ňom chodiť, síce asi pri 2000 / 2500 otáčkach zasvieti kontrolka (auto hodí do núdzového režimu ide bez výkonu), ale pri pustení plynového pedála zhasne a ide normálne ( ak zasvieti dá sa ísť takto stále dookola, na aute sa dá prejsť, ale ozaj len z núdze)
Ale čo je zvláštne koľko razy po zohriatí kontrolka ani raz nezasvieti auto nehodí do núdzového režimu.. proste auto ide ako má. Čo je naozaj zvláštne, pretože nedokážem odhadnúť prečo to raz tak raz tak ... nie je v tom žiadna pravidelnosť.
Na diagnostike vyhadzovalo chyby : chyba/porucha čerpadla, žhavenie.
Ide o to, že čerpadlo mi už raz odišlo,ale to odišlo náhle z ničoho nič auto zhaslo a nechcelo ísť a čerpadlo bolo ko.
Viem, že toto môže spôsobovať viacero vecí, porúch od porušenej hadičky, cez chybu na EGR-ku až čerpadlo....výmena čerpadla by som chcel riešiť až ako poslednú vec.
Chcem sa spýtať na podobné skúsenosti, problémy a prípadne ich vyriešenie.
Ďakujem pekne
Potreboval by som poradiť s týmto problémom, laicky to skúsim opísať.
Podstata problému je, že auto ide bez výkonu na "núdzový režim" pretože sa rozsvieti (alebo niekedy len preblikáva)kontrolka motora.
Za studena pri naštartovaní auta je to otras, cca 10 minút sa na aute nedá vôbec ísť kontrolka zasvieti a nechce zhasnúť, jediné riešenie je vypnúť a znova naštartovať ...ako náhle sa auto trošku zohreje už sa dá ako tak na ňom chodiť, síce asi pri 2000 / 2500 otáčkach zasvieti kontrolka (auto hodí do núdzového režimu ide bez výkonu), ale pri pustení plynového pedála zhasne a ide normálne ( ak zasvieti dá sa ísť takto stále dookola, na aute sa dá prejsť, ale ozaj len z núdze)
Ale čo je zvláštne koľko razy po zohriatí kontrolka ani raz nezasvieti auto nehodí do núdzového režimu.. proste auto ide ako má. Čo je naozaj zvláštne, pretože nedokážem odhadnúť prečo to raz tak raz tak ... nie je v tom žiadna pravidelnosť.
Na diagnostike vyhadzovalo chyby : chyba/porucha čerpadla, žhavenie.
Ide o to, že čerpadlo mi už raz odišlo,ale to odišlo náhle z ničoho nič auto zhaslo a nechcelo ísť a čerpadlo bolo ko.
Viem, že toto môže spôsobovať viacero vecí, porúch od porušenej hadičky, cez chybu na EGR-ku až čerpadlo....výmena čerpadla by som chcel riešiť až ako poslednú vec.
Chcem sa spýtať na podobné skúsenosti, problémy a prípadne ich vyriešenie.
Ďakujem pekne