Strana 1 z 1
2,2dti nudzove rezimu pise chybu minusovu plniaceho tlaku
Napísané: 13 Máj 2008, 09:38
od používateľa marian10
2,2dti 2004 diesel auto za jazdy prepne do nudzove rezimu okolo 3000-3500otacok ale nie stale. V Ople na PC pise problem s podtlakom na turbo stale pise chybu minusovu plniaceho tlaku uz aj turbo bolo cistene lebo davalo velky tlak a chyba je stale tam stale je ta ista chyba minusova plniaceho tlaku tlak dava okolo200 a este aj spotreba sa zdvihla na 8,5 bolo 6,5-6,8 .
Turbo ma regulovat podla mna elek kedy ma odfuknut tak neviem kde je proble a v OPEL SERV asi tiez nie PORADTE.
Napísané: 18 Máj 2008, 14:33
od používateľa Signum
Mas asi motor Y22DTR , ak sa nemylim a pise Ti taketo nieco-P0234 Záporná odchylka v regulačním obvodu plnicího tlaku?
Napísané: 26 Máj 2008, 16:41
od používateľa marian10
ano daco take
Napísané: 03 Jún 2008, 13:06
od používateľa nasetono
Dnes som sa na to pytal chlapika v OPLI na Poliankach v bratislavskej Dubravke. Tento problem mu bol znamy, presne mi opisal situacie, kedy to moze robit - medzi inym spomenul, ze to zvykne zblbnut napr. v dlhom dialnicnom stupani....co som mu dal za pravdu. To sa mi parkrat stalo a vtedy treba radsej tlacit stvorku az na 120.
Preprogramovanie riadiacej jednotky vraj nie vzdy pomoze, ale "mozeme to skusit".
Po chvilke sa vratil s tym, ze poslednu verziu SW v riadiacej jednotke tam mam. (minuly rok, ked mi menili snimac plniaceho tlaku, mi ju tam natiahli).
Zatial vraj nic novsie na to nie je.
- Tak reku - co to teda moze byt, ked mi to aj tak obcas zblbne ?
A on na to, ze este to zvykne robit turbo. Treba ho precistit od karbonovych usadenin, aby sa lopatky s variabilnym natacanim pohybovali tak, ako treba a mal by byt pokoj.
V Blave to robia za nejakych 3500 korun, tak som si na neho vypytal kontakt a skocim tam. Necham si to zrepasovat a potom napisem, co a ako.
m.
Napísané: 04 Jún 2008, 10:12
od používateľa Teo
daj kontakt kde ti zrepasuju turbo za 3500?