Strana 1 z 1

Spodný kryt motora

Napísané: 23 Okt 2013, 09:29
od používateľa MilAstra
Ahoj. Mám astru 1,4 16V 99 ročník benzín a chýba my spodný kryt motora. Neviem oplatí sa do toho investovať alebo u benzínu je to aj tak jedno či tam je alebo nie. A aký je rozdiel ak ho tam dám , neviem kto má s tým skúsenosti. Dík :sos:

Re: Spodný kryt motora

Napísané: 23 Okt 2013, 13:06
od používateľa macil
Nechýba. Žiadny kryt tam byť nemá.

Re: Spodný kryt motora

Napísané: 23 Okt 2013, 23:47
od používateľa Respo
ak by si chcel jeden kryt pod motor mám doma

Re: Spodný kryt motora

Napísané: 24 Okt 2013, 07:31
od používateľa MilAstra
macil napísal:Nechýba. Žiadny kryt tam byť nemá.
Dík. Som nevedel či to tam má byť alebo nie , lebo v nosnom ráme som našiel otvory na uchytenie krytu a v jednom otvore ešte bola spona na prišrubovanie krytu. Tak som nevedel či to ten majiteľ predo mnou nedal dole a či náhodou to aj v zime nebude lepšie pre motor ak to tam bude. Ale aj tak ďakujem...

Re: Spodný kryt motora

Napísané: 24 Okt 2013, 08:17
od používateľa macil
S krytom sa primárne ráta u dízlov. Benzíny ho nemajú.

Re: Spodný kryt motora

Napísané: 24 Okt 2013, 11:40
od používateľa Respo
benzín ho nemal zo série ak si si ho však nevyžiadal ,bol za príplatok
v zime je dobré ho mať lebo ti všetká sol nejde na motor a dlhšie vydrží teplý

môj názor je že s praktického hladiska je to šikovná vec . Preto som si ho aj ja kúpil lenže blbec som zistil že ja tam kryt už mám :( ( otec ho tam objednal keď auto kupoval za príplatok )

Re: Spodný kryt motora

Napísané: 23 Dec 2013, 11:42
od používateľa AReYco
ja si ho tiež chcem dať, lebo napríklad teraz mám manžety na homokĺbe prasknuté (idú sa meniť samozrejme) ale ide tam všetok bordel z cesty...keby bol kryt, určite by bol motor očiapaný menej....takže podľa mňa ma takýto kryt len výhody.
Akurát, keď si spadne šróbovák alebo skrutka, keď niečo robiš na motore, tak ho budeš dlhšie hľadať ale to nič :D

Re: Spodný kryt motora

Napísané: 23 Dec 2013, 11:54
od používateľa lubo22
alebo srobik najdes o mesiac dva ked ides menit olej :D aj tak sa mi to stalo

ale podla mna nie na kazdy motor sa ten kryt hodi aby v lete nebol problem s prehrievanim motora... ja moj benzn aj pri -15°C zohrejem tak ze sa zapne ventilator a kryt nemam a ked stojim pri aute citim ake teplo z neho ide..

na dizli som kryt mat ale pri minus teplotach sa mi nikdy nepodarilo zohriat tak ze sa zapne vetrak

Re: Spodný kryt motora

Napísané: 23 Dec 2013, 12:02
od používateľa AReYco
s prehrievaním by problém byť nemal, hlavne teda keď ti zapne ventilátor, veď nato tam je.
Radšej by som mal čistý neočiapaný motor (lebo tá soľ a blato čo sa robí v tomto období...fuj).
A nepáči sa mi ani pohľad do motora, keď kuknem a vidím trávu :posmesky: to je ako motokára.
Ja si pamätám ex Corsu B 1,2 ...samozrejme bez krytu - v kolóne cez leto aj na 110°C mi ručička vybehla

Re: Spodný kryt motora

Napísané: 24 Dec 2013, 10:10
od používateľa lubo22
ja v lete som mal max 95 a to uz ventilator hucal

a podla mna vyrobca vie ci tam ma dat kryt alebo nie.. lebo ked som otvoril kapotu po takej mensej nahanacke na dizli bolo citit ze je teply ale ked som otovril benzinaka tak riadna facka kolko tepla tam bolo :D